Miksi mä muka olen niin kamalan ruma?

Status
Viestiketju on suljettu.
Anteeksi mitä? En edes muista koska olisi viimeksi tehnyt tällääsen alootuksen.

Tässä yksi asia mitä suorastaan vihaan tällä palstalla eli valheellisten juttujen levittäminen.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1852046-olenko-ma-muka-ruma/

Äläs nyt valehtele, etkö muista mitä on tapahtunut puoli vuotta sitten?

Sun ulkonäköön en ota kantaa, mutta kyllä kuka tahansa nainen saa munaa edes joltakin. Ettei sillä munan saannilla voi ulkonäköään arvottaa. Ja kannattaisi varmaan perustaa itsetunto johonkin muuhun kuin palstalaisten mielipiteisiin, niin sua tuntuu kiinnostavan ne.

Mun mielestä ekassa kuvassa (varsinkin jos ei avaa kuvaa isommaksi) näytät jotakuinkin mervi tapolalta 15v nuorennettuna. Mutta toka kuvassa näytät tosi nätille ja ekassa kuvassa silmät on tosi kauniit, kunhan vaan sen kuvan avaa isommaksi.

Sä oot sellanen emäntä-tyylinen..

Ainoa, erityinen asia, mikä pistää sussa silmään on tuo jumalattoman korkea otsa. Ehkä otsatukka tekisi terää? Tai ainakin hiukset kammattu vähän enemmän otsalle, ei noin päälaelta pystyyn, jolloin otsa oikein korostuu...

Voi jestas, keltäpä muultakaan tällaista ketjua vois odottaa kun Scarletilta. Pönkittyykö sun itsetuntos nyt kohinalla, kun kaikki tulee taputtaan päätä ja sanomaan ettet oo ruma?

Mielestäni olet sen näköinen, jota ei enää muista seuraavana päivänä.

Ihan olet itsesi näköinen :) Älä sinä välitä mitä muut ajattelee sinusta, vaan elä elämääsi niin kuin itse tykkäät.

Oletko koskaan kokeillut etuhiuksia? Näyttäisi, että sinulla on aika korkea otsa, joka korostuu, kun pidät hiuksiasi noin.
Mutta et missään nimessä ole mitenkään ruma!

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1852046-olenko-ma-muka-ruma/

Äläs nyt valehtele, etkö muista mitä on tapahtunut puoli vuotta sitten?

Sun ulkonäköön en ota kantaa, mutta kyllä kuka tahansa nainen saa munaa edes joltakin. Ettei sillä munan saannilla voi ulkonäköään arvottaa. Ja kannattaisi varmaan perustaa itsetunto johonkin muuhun kuin palstalaisten mielipiteisiin, niin sua tuntuu kiinnostavan ne.

Oikeesti??? Ap:lla taitaa tosiaan itsetunnossa olla pahasti vikaa??
Ja voisko ap kertoa MINKÄ IKÄINEN ON?! Veikkaan +-50

[QUOTE="hmmm";23903016]Sä oot sellanen emäntä-tyylinen..

Ainoa, erityinen asia, mikä pistää sussa silmään on tuo jumalattoman korkea otsa. Ehkä otsatukka tekisi terää? Tai ainakin hiukset kammattu vähän enemmän otsalle, ei noin päälaelta pystyyn, jolloin otsa oikein korostuu...[/QUOTE]

Anteeksi nyt vain, mutta mulla on aivan normaali otta. Ei mene mitenkää korkialle hiusraja.

Etuhiuksia mulle ei saa koko ottan leveydelle koska hiukset menee jakauksen kohdalta erilleen.

[QUOTE="huhhuh";23903035]Oikeesti??? Ap:lla taitaa tosiaan itsetunnossa olla pahasti vikaa??
Ja voisko ap kertoa MINKÄ IKÄINEN ON?! Veikkaan +-50[/QUOTE]

Sulla on aika pahasti hakusessa miltä tietyn ikääset ihmiset näyttää.

Nimimerkillä se jota on viimeksi viikko sitte luultu nuoremmaksi kuin mitä on.

[QUOTE="hmmm";23903016]Sä oot sellanen emäntä-tyylinen..

.[/QUOTE]

Maatuska. Ja luultavasti vieläpä mallia matala maataistelukone. Siihen yhdistää "valloittavan" luonteen ja sentin sytytyslangan, en ihmettele jos yksinhuoltajuus jatkuu maailman tappiin.

Ehkä sä et vain oo edukses kuvissa, mutta livenä oot kauniimpi ja näytät ikäistäsi nuoremmalta. Kuvissa sitä helposti laittaa naamalleen jonkun kökön poseerausilmeen ja ei välttämättä osaa olla niin rento kuin livenä.

Tämän ketjun aloittaminen kertoo kyllä siitä, että tällä palstalla on sinulle kohtuuttoman suuri ja epäterve merkitys, kannattaisi ehkä pitää vähän taukoa.

Niinpä. Mietipä nyt vähän itsekin: mitä hemmetin väliä on jollain kaksplus-palstan ihmisten sanomisilla? Kai sulla on ystäviä ja oma elämä, ei vain tämä? Toivon todella, koska muuten olis aika pelottavaa, ja säälittävääkin.

Miksi aikuisen ihmisen pitää netissä kysellä onko kaunis vai ruma ? Eikö tälläset kysymykset olisi pitänyt aikoinaan lähettää suosikkiin ? Dear Eki, oon .../.. onks ok ?

Noihin kuviin sen verran että ihan tavallisen näköinen olet, tuossa jälkimmäisessä kuvassa itseasiassa aika viehättävä, tosi freesi!

Voihan sinne suosikkiin kyllä vieläkin kirjoittaa kai jos on epävarma.

[QUOTE="rtrt";23903073]Maatuska. Ja luultavasti vieläpä mallia matala maataistelukone. Siihen yhdistää "valloittavan" luonteen ja sentin sytytyslangan, en ihmettele jos yksinhuoltajuus jatkuu maailman tappiin.[/QUOTE]

:laugh: :laugh:

[QUOTE="vieras";23903079]Todistat juuri parhaillaan luonnettasi mitä parhaiten. Pyydät kommentteja, saat niitä ja kaikkiin jankkaat vastaan.[/QUOTE]
Pidän Scarlettista, mutta pakko peesata tätä.

Jonkun mielestä hänellä on korkea otsa (tai vissiin useammankin mielestä) - ei ole, sanoo hän.

Jonkun mielestä hän näyttää vanhemmalta kuin on - en näytä, sanoo hän.

Siis nuohan kaikki on mielipideasioita, ja jokainen näkee omilla silmillään. Jonkun silmissä toinen näyttää parikymppiseltä, ja joku taas luulee samaa henkilöä viisikymppiseksi. Jonkun mielestä jollekin sopii parhaiten lyhyet hiukset ja joku toinen taas katsoo että sopiipa tuolle hyvin pitkä tukka. Jne.

• Tykkää
Reactions: Bonaire
[QUOTE="rtrt";23903073]Maatuska. Ja luultavasti vieläpä mallia matala maataistelukone. Siihen yhdistää "valloittavan" luonteen ja sentin sytytyslangan, en ihmettele jos yksinhuoltajuus jatkuu maailman tappiin.[/QUOTE]

Mitä tarkoottaa mallia matala maatalouskone?

Siis oikiasti jotenkin naurettavia olette. Mä olet ollut ylipainoonen kun löysin miehen jonka kanssa saatiin lapsi. Ihan yhdessä päätettiin saada lapsi, ettei tarvitte siitä soittaa suuta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä