miksi miehet haluu mut naiset ei anna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummeksuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummeksuja

Vieras
Miksi miehen ja naisen välissä on mielettömän suuri eroavaisuus ajatusmaailmassa seksin suhteen.

Miksi treffipalstat on täynnä seksinpuutteessa olevia miehiä mutta aniharvoin vastaavaa naista. Jos nainen tekee sensuuntaisen ilmoituksen, tulee vastauksia 200-300, mutta jos mies tekee tällaisen anomuksen, vastauksia tulee 0 kpl. Miesten ja naisten lukumäärä tässä valtakunnassa on kuitenkin suhtkoht tasan. Miksimiksimiksi.

Miksi naisen on niin vaikea antaa yksinkertaista tavallista seksiä miehelle. Onko se naiselle jotenkin vastenmielistä ja kamalaa.

Miehen (putkiaivo) ajatusmaailmassa seksi on yksi "suoritus" siinä kuin jokin muukin. Ei siihen tarvita ihmissuhdekiemurointikuviorakentelukehittelyjärjestelysuunnittelutunteilu (rakasrakas) viikko/kuukausitolkulla syttymistä varten. Se on miehelle yksinkertainen juttu.

Onko naisen mahdoton tätä palvelusta miehelle antaa.
Ja sitten kaiken lisäksi vielä verisesti vastustetaan maksullisia palveluja. Ja vain ja ainoastaan sen takia että mies saadaan pidettyä puutteessa (ja aisoissa).

Varokaa naiset - ryhdymme homoiksi kaikki !!

Naisissa on selvästi jotakin vikaa. Kun he eliminoivat luonnolliset tarpeensa, heistä tulee niin kamalan vihaisia ja kiukkusia kuukautisten aikana. Naiset tarvitsevat miestä yhtä paljon kuin mies naista.

Naiset pelkäävät liikaa. He eivät uskalla elää täysillä. Naisten mielestä kaikki pitää mennä täydellisesti, pitää olla ökykalliit häät ja pitää koko ajan epäröidä ja olla niin kamalan ennakkoluuloinen ja varuillaan.

Miehet sentään uskaltavat tehdäkin jotakin, eikä vaan miettiä että "onko se sittenkään hyvä...", kuten naiset tekevät.

Siksi miehet ovat Marsista ja naiset Venuksesta. Eli eri planeetoilta ollaan tultu.

Raamatussakin Jumala sanoi Aatamille ja Eevalle: "Lisääntykää. Olkaa hedelmällisiä.". Mies sentään tottelee.

Eiköhän tuo juttu ole niin, että miehiä ja naisia on about yhtä paljon, joten naisetkin elävät puutteessa ihan yhtä paljon kuin miehetkin. Naiset ilmeisesti vaan osaavat pidättäytyä paremmin, koska voisin seksiä vaikka myydä koska tahansa, ja ottajia olisi - kokeillaanko: "hei, olen kauniiksi kehuttu, kokematon, ja kiimainen 28v narttu E-kupin tisseillä. Tykkään ottaa suihin, rintojen väliin ja pyllyyn, vaikka kahdelta samaan aikaan. tulisitko mahd. pian mies päästämään minut himoistani, työpaikallani on vapaa komero alakerrassa". Ihan varmaan tulisi yhteydenottoja. Mutta kun menen deittinettiin, ja siellä on ne 300 ilmoitusta miehiltä päivässä, vaikka haluaisinkin, minun on oikeasti vaikea löytää niiden ilmoitusten joukosta juuri Sinut.

Alkuperäinen kirjoittaja kummeksuja:
Miksi naisen on niin vaikea antaa yksinkertaista tavallista seksiä miehelle. Onko se naiselle jotenkin vastenmielistä ja kamalaa.

Ryhdy sinä vaan homoksi.

Minä en halua antaa seksiä, minä haluan myös saada. Ja haluan saada vähän enemmän kuin pelkästään lihaa rakoon, sorry nyt vaan.

Kyse ei ole rahasta. Kyse voi olla vaikka siitä, että ettei tarvii säälistä antaa, että kokee seksissä tiettyä tasa-arvoa. Jotain, missä molemmat nauttii, molemmat ovat arvokkaita. Mutta jos toinen on säälipallo joka ei tarvitse Naista, ainoastaan rakoa, niin turha siihen on silloin kokonaista ihmistä tuhlata.

Niin, ja minulla on se ihminen, jolle voin antaa itseni kokonaan: käteni, ruuanlaittotaitoni, hellyyteni ja ajatukseni. Hän on minulle ihminen, joka on 100% puolellani, aina luottamuksen arvoinen ja hänen ihonsa sopii juuri minun käsilleni.

Kato markkinat ne on parisuhteissakin. Ja jos on kysyntää, niin ei tarvii säälipalloja.

Alkuperäinen kirjoittaja iänikuinen juttu.:

Ryhdy sinä vaan homoksi.

Minä en halua antaa seksiä, minä haluan myös saada. Ja haluan saada vähän enemmän kuin pelkästään lihaa rakoon, sorry nyt vaan.

Kyse ei ole rahasta. Kyse voi olla vaikka siitä, että ettei tarvii säälistä antaa, että kokee seksissä tiettyä tasa-arvoa. Jotain, missä molemmat nauttii, molemmat ovat arvokkaita. Mutta jos toinen on säälipallo joka ei tarvitse Naista, ainoastaan rakoa, niin turha siihen on silloin kokonaista ihmistä tuhlata.

Niin, ja minulla on se ihminen, jolle voin antaa itseni kokonaan: käteni, ruuanlaittotaitoni, hellyyteni ja ajatukseni. Hän on minulle ihminen, joka on 100% puolellani, aina luottamuksen arvoinen ja hänen ihonsa sopii juuri minun käsilleni.

Kato markkinat ne on parisuhteissakin. Ja jos on kysyntää, niin ei tarvii säälipalloja.

aivan
nainen tarvitsee tota kaikkee. Lisäksi sen nalkutusosoitteen (kaapinovet auki, wc-pytyn kansi auki, housut heitetty tuolin karmille, imuroimatta....). Ja mies sitten tekee ne kaikki kiltisti luullen että sitten saa pesää. Mutta ehei - kyllä vieläkin on jokin pielessä. Ja kun sen muuttaa, niin sitten on jokin toinen pielessä - mission imbossible -på svenska.

Toivotonta

:-)

Elämä on sitten liian helppoa, jos pitää joka ikisestä pikkuasiasta vinkua.

Olen aikanaan hankkiutunut sänkyyn lyhyelläkin tuttavuudella. Pahimmat kokemukset on olleet niitä, että se helppo seksi ei olekaan riittänyt miehelle, vaan vingutaan kännissä aamuyöllä oven takana viereen.

Silloinko pitäisi antaa? Kun kahteen viikkoon ei ole muu seura kiinnostanut?

Ei tuon oman uroon tarvitse niin kummallisia. Ihan arkea eletään. Jos mua se haiseva roskis haittaa, niin vien itse. Ja kiitän, jos hän on tyhjännyt tiskikoneen - ei sillä, että se olisi mikään uroteko, mutta ei se kiitos mun kielenkantoja kuluta.

Parisuhteessa seksi tarvii pitää tarpeeksi simppelinä. Joskus riittää kolme minuuttia, joskus siihen menee koko päivä (kun on saatu lapset mummolle...)

Alkuperäinen kirjoittaja iänikuinen juttu.:

Nimenomaan markkinat ne on ja naisen markkinat usein, kun miehet ajattelevat vain alapäällään. Olen siedettävän miehen viimein ottanut, mutta sinkkuna olin pitkään. Silti seksiä sain sinkkuna useammin kuin nyt, joka päivä suunnilleen, useastikin. Rasittavinta sinkkuna olossa on juuri säälittävät runkkarit, jotka lähinnä vinkuvat. Mulkku alfauros on ärsyttävä omalla tavallaan sekin, mutta kyllä pesää nyt sellaiselle antaa, kun tietää toisen käyttäytyvän kuin (toisaalta myös vain kuten) mies. Nämä "yhyhyy, miksen saa keneltäkään - mulla on sentään 16cm ja oon hyvätuloinen ja kaikkea blaablaa" ärsyttävät niin äärimmäisesti. Ette saa, kun asenteenne on noin säälittävä. Joko ryhdistäydytte tai alatte mulkuksi. Joko otatte sen naisen tai sitten ette. Ei sitä kysytä naiselta, haluaisiko se munaa.

"Joko otatte sen naisen tai sitten ette. Ei sitä kysytä naiselta, haluaisiko se munaa."

Ei mies noin ajattele. Miehen putkiaivoilla kysytään ja siihen vastataan.
Miksi se ei voi olla noin yksinkertainen.

Miksi miehen pitäisi "Joko otatte sen naisen tai sitten ette. Ei sitä kysytä naiselta, haluaisiko se munaa" tehdä noin - ja ei se totta vieköön aiheuta muuta kuin syytteen.

Tarkoitin sitä, että mies voi ehdotella aika törkeästikin. Kyllä se nainen joko lähtee mukaan tai haluaa eroon. Noi tyypilliset vonkaukset menevät aina samalla:

"mo-mo-moi ootko pitkään ollut täällä?"
"olen, tunnin"
"no totanoiniis, oon tässä miettinyt että tuota.."
"niin?"
"no että sä oot aika sexy. kelpaisko sulle vaikka nyt muna?"
"ei?"
"no miksei. kyllä sä varmaan tarvit sitä"
"en tarvi"
"ootko varma?"
"..."

Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Tarkoitin sitä, että mies voi ehdotella aika törkeästikin. Kyllä se nainen joko lähtee mukaan tai haluaa eroon. Noi tyypilliset vonkaukset menevät aina samalla:

"mo-mo-moi ootko pitkään ollut täällä?"
"olen, tunnin"
"no totanoiniis, oon tässä miettinyt että tuota.."
"niin?"
"no että sä oot aika sexy. kelpaisko sulle vaikka nyt muna?"
"ei?"
"no miksei. kyllä sä varmaan tarvit sitä"
"en tarvi"
"ootko varma?"
"..."

IHANAT ISKUVINKIT

KIITOS :-)

Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Nimenomaan markkinat ne on ja naisen markkinat usein, kun miehet ajattelevat vain alapäällään. Olen siedettävän miehen viimein ottanut, mutta sinkkuna olin pitkään. Silti seksiä sain sinkkuna useammin kuin nyt, joka päivä suunnilleen, useastikin. Rasittavinta sinkkuna olossa on juuri säälittävät runkkarit, jotka lähinnä vinkuvat. Mulkku alfauros on ärsyttävä omalla tavallaan sekin, mutta kyllä pesää nyt sellaiselle antaa, kun tietää toisen käyttäytyvän kuin (toisaalta myös vain kuten) mies. Nämä "yhyhyy, miksen saa keneltäkään - mulla on sentään 16cm ja oon hyvätuloinen ja kaikkea blaablaa" ärsyttävät niin äärimmäisesti. Ette saa, kun asenteenne on noin säälittävä. Joko ryhdistäydytte tai alatte mulkuksi. Joko otatte sen naisen tai sitten ette. Ei sitä kysytä naiselta, haluaisiko se munaa.

Niin.

Kaveri sanoi mulle joskus kun olin sinkku, että "sä saisit varmaan enemmän, jos vonkaisit enemmän."
Hän vonkasikin liki kaikilta, ja tietysti saikin enemmän (jo tilastollinen fakta).

Itse en ole ikinä vongannut (ikää 30+), oikeasti. Silti olen saanut ihan mukavasti.

Jotenkin satunnaisen pillun etsiminen baareista vonkaamalla ei ole tuntunut omalta jultulta. Tuntuisit idioottimaiselta, mieluummin olen runkannut yksinäni.Toivottavasti en ole menettänyt mitään.

Ja parisuhteessa ainakin nykyään saan aina kun haluan. Olen huomannut, että naisesta huomaa aika pian seurustellessa, että onko hän sitä lajia, jokahaluaa vielä vuodenkin päästä. Kaikki ei halua.

Miksi miehen ja naisen välissä on mielettömän suuri eroavaisuus ajatusmaailmassa seksin suhteen.

Miksi treffipalstat on täynnä seksinpuutteessa olevia miehiä mutta aniharvoin vastaavaa naista. Jos nainen tekee sensuuntaisen ilmoituksen, tulee vastauksia 200-300, mutta jos mies tekee tällaisen anomuksen, vastauksia tulee 0 kpl. Miesten ja naisten lukumäärä tässä valtakunnassa on kuitenkin suhtkoht tasan. Miksimiksimiksi.

Miehen (putkiaivo) ajatusmaailmassa seksi on yksi "suoritus" siinä kuin jokin muukin. Ei siihen tarvita ihmissuhdekiemurointikuviorakentelukehittelyjärjestelysuunnittelutunteilu (rakasrakas) viikko/kuukausitolkulla syttymistä varten. Se on miehelle yksinkertainen juttu.

Onko naisen mahdoton tätä palvelusta miehelle antaa.
Ja sitten kaiken lisäksi vielä verisesti vastustetaan maksullisia palveluja. Ja vain ja ainoastaan sen takia että mies saadaan pidettyä puutteessa (ja aisoissa).

Varokaa naiset - ryhdymme homoiksi kaikki !!

Siksi, etta jos nainen niin tekisi, haukkuisi mies hanta huoraksi, lumpuksi tai nartuksi. Nain on aina ollut ja on kai aina oleva.

Nainen pelkaa menettavansa maineensa kunnon naisena. Ja se ei ole naisen oma syy. Mies haluaa seksia, mutta haukkuu sita antavia naisia huoriksi.

Siksi, etta jos nainen niin tekisi, haukkuisi mies hanta huoraksi, lumpuksi tai nartuksi. Nain on aina ollut ja on kai aina oleva.

Nainen pelkaa menettavansa maineensa kunnon naisena. Ja se ei ole naisen oma syy. Mies haluaa seksia, mutta haukkuu sita antavia naisia huoriksi. [/quote]

Näin on.

Tulen surulliseksi koko ketjusta. Itse seurustelen sinänsä kultaisen ja herkän miehen kanssa joka ei halua seksiä kanssani. Olen hoikka, pitkä, älykäs, viehättävä, käännän päät terassilla. Olen rakastava ja hellä (miehenkin mukaan tosi ihana) mutta hän ei vain halua. Ei osaa selittää miksi ei. Kaikki seksialoitteet tulevat minulta ja minun tulee olla tosi suora (tarttua penikseen) että jotain lopulta tapahtuu. Hän ei halua nuolla rintoja eikä alapäätäni. Olen kauhean surullinen enkä tiedä mitä teen. Helläkin puhuminen aiheesta saa hänet ihan mykäksi.

Halusin vain sanoa ettei ole noin yksiviivaista, että "miehet haluaa ja naiset ei". Sekä miehet että naiset ovat tuntevia, hellyyttä, rakkautta ja seksiä haluavia olentoja.

a naisen välissä on mielettömän suuri eroavaisuus ajatusmaailmassa seksin suhteen.

Minä en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, enkä voisi kuvitella meneväni ensimmäisenä iltana sänkyyn uuden miehen kanssa, minulle seksi kuuluu seurusteluun. En siis voisi hankkia miestä vain yhtä seksikertaa varten. En siis moralisoi niitä, jotka yhden illan juttuja(kin) harrastavat, mutta minun luonnolleni se ei vain sovi.

Sinänsä seksin "antaminen" (en ymmärrä muuten tuotakaan, että miksi nainen antaa ja mies saa, ihan kuin kyseessä olisi jokin naisella vastentahtoinen suoritus, mielestäni seksissä molemmat sekä antavat että saavat ja siksi, että nauttivat siitä) omalle miehelle ei ole vaikeaa, vaan päin vastoin parisuhteen suola. Oman mieheni kanssa olimme seurustelleet viikon, kun menimme ensimmäistä kertaa sänkyyn. Nyt olemme olleet yhdessä kahdeksan vuotta ja seksielämä sen kuin vain on parantunut ja monipuolistunut vuosien aikana. Tuon kahdeksan vuoden aikana on kumpikin kieltäytynyt ehkä kerran seksistä kun toista on haluttanut, yleensä otan vähintään suihin, jos en esim. kuukautisten vuoksi halua rakastella.

Alkuperäinen kirjoittaja Minun kohdalla siksi:
a naisen välissä on mielettömän suuri eroavaisuus ajatusmaailmassa seksin suhteen.

Minä en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, enkä voisi kuvitella meneväni ensimmäisenä iltana sänkyyn uuden miehen kanssa, minulle seksi kuuluu seurusteluun. En siis voisi hankkia miestä vain yhtä seksikertaa varten. En siis moralisoi niitä, jotka yhden illan juttuja(kin) harrastavat, mutta minun luonnolleni se ei vain sovi.

Sinänsä seksin "antaminen" (en ymmärrä muuten tuotakaan, että miksi nainen antaa ja mies saa, ihan kuin kyseessä olisi jokin naisella vastentahtoinen suoritus, mielestäni seksissä molemmat sekä antavat että saavat ja siksi, että nauttivat siitä) omalle miehelle ei ole vaikeaa, vaan päin vastoin parisuhteen suola. Oman mieheni kanssa olimme seurustelleet viikon, kun menimme ensimmäistä kertaa sänkyyn. Nyt olemme olleet yhdessä kahdeksan vuotta ja seksielämä sen kuin vain on parantunut ja monipuolistunut vuosien aikana. Tuon kahdeksan vuoden aikana on kumpikin kieltäytynyt ehkä kerran seksistä kun toista on haluttanut, yleensä otan vähintään suihin, jos en esim. kuukautisten vuoksi halua rakastella.

tätähän mä juuri tarkoitin
eli toihan on juuri niinkuin pitääkin mennä ja välillä varmaan meneekin.
muttamutta
kun tämä maailma on silti täynnä puutteessa eläviä miehiä ja yksinäisiä naisia.
jotka eivät kohtaa
vaan
nainen on yksin
ja mies elää puutteessa
miehellä olisi enemmän tarve sen puutteen poistamiseen muttakun se nainen tarttee siihen sen suhteen ja rakasrakas höpinät ja kaikkee.
ja sitten vasta pesää...

kun se miesparka on puutteessa .......................................

Aivan sama kumpi pihtaa, kissa pitää nostaa pöydälle.
Vaihtoehtoina on se että tilanne jatkuu kärvistellen, hommataan joku/jotkut kimppaan, annetaan "lupa" käydä hoitelemassa hommansa pystyvän kumppanin kanssa, tai sit erotaan.
Nimittäin jos tilanne jatkuu riittävän pitkään, jompi kumpi lähtee, se on satavarma.

Yhteistyössä