Alkuperäinen kirjoittaja Ihme nipotusta:
Miksi ihmeessä tuore isä EI saisi juhlia vauvan syntymää???

Olisi ap:n mies voinut sinne mennä juomaan lämmintä maitoa, ei se ole kiellettyä. Kyllä mun mies voi mennä kavereitten kanssa ilman viinaakin jos sitä ei juuri silloin satu nappaamaan tai ei voi juoda.
Ensin natistaan raskausaikana että sä et saa juoda saunakaljaa kun mäkään en voi, sitten ei saa juhlia lasta kun mäkään en voi kun olen synnärillä, sitten jäkätetään kuinka vaipanvaihdot ym ei mene just niinku mä sanon. Ja lopulta ihmetellään miksi mies saa tarpeekseen eikä osallistu lapsenhoitoon...
No SAA juhlia, mut miks ÄITIT ei saa juhlia samalla lailla? Mikä yksinoikeus niillä isillä on lähteä vetämään perseet olalle ko vauva syntyy mut jos äiti tekis niin, voi herraisäkauhistus :xmas:
Ja minun mies ei menny juhliin matkaan sen takia että meillä on oma vauva hoijettavana täällä enkä mie pysty yksin hoitamaan nyt, toisekseen tuskin sitä huvittaa toisten ryypiskelyä kattoa ko ei ite juo, harvemmin muutenkaan alkoholi maistuu.
Miksi miesten päätä pittää silitellä tyyliin juo vaan saunakaljaa, juhli vaan vaikka mie en voi ym, eikö ne voi ja ossaa olla isiä muuten? Miksi äitien tekemisistä nostettaan aina muutenki niin kauhea haloo mut isien ei? Isiä pittää vaan ymmärtää...
En mie ossaa selittää. Selittäkköön joku muu. :snotty: