V
vierailija
Vieras
Voisiko joku mies vastata. Ollaan oltu yhdessä kohta vuosi. Olen halunnut pitää todella matalaa profiilia suhteessa, koska sen jatkuminen on ollut epävarmaa enkä halua hätiköidä. Vaikuttaa siltä, ettei mies halua että tapaan hänen lapsensa. En ole sitä itse ehdottanutkaan, mutta hänen yksinäisestä vuoropuhelusta aina tajuaa, että jarruttelee asian kanssa. Tiedän, että lapsilla on ongelmia, on sossu kuvioissa jne. Mies näkee lapsiaan pari kertaa kuussa ottamalla vain yhdeksi yöksi kerrallaan. On perunut useat "iskä-viikinloput" ja olen katsonut touhua huolissani. Ollaan puhuttu asioista ja hän haluaa osallistua lastensa elämään enemmän. Mies tuntee nyt minun lapseni jo hyvin ja haluaisi tulla esitellyksi suvussani. Itse en ole tähän valmis. Se, mikä tässä ihmetyttää on se, että välillä hänen höpötyksestä vivahtaa sellainen sävy, kuin vika olisi minussa. Olen häntä parempituloisempi, koulutetumpi ja luonteeltani taatusti se rauhallisempi ja asiallisempi osapuoli, mutta olen ruvennut hänen puheidensa vuoksi miettimään pääni kipeäksi, mitä sellaista minussa on, että lapsia täytyy "suojella" minulta.