1. Onhan siinä harvemmin näkemisessä monien mielestä enemmän sitten ainakin seksuaalista latausta. Yhdessäasuminen tekee joistakin jutuista rutiinia, vaikkakin yleensä vielä ihan mukavaa sellaista.
2. Yhteenmuuttaminen saattaa joidenkin mielestä olla liiaksi esivalmistelua lastenhankintaan.
3. Mies pelkää oman yksityisyytensä puolesta. Itseänikin nolottaisi hirveästi kun paljastuisi kuinka typeriä ohjelmia katselen, ja kun kuitenkin jatkaisin katselua niin eihän siinä enää voisi rennosti ottaa.

Netti-xxx ym. jutuista nyt puhumattakaan. Kilttinä ihmisenä minä ainakin muutun yhteenmuuttaessa liikaa myötäilijäksi ja niin käy monelle miehelle. Se tuntuu lopulta ahdistavalta ja korjausliike aiheuttaa vähintäänkin riitaa ja pahaa mieltä.
4. Kyllä minä pelkäisin myös paljastavani tylsän puoleni, kun tuntuu että yhdessä pitää olla koko ajan. Nythän on kivaa olla hurmaava ja haluttu koko ajan.
5. Jos suhteesi kuullostaisi huonommalta, sanoisin ettei mies vain uskalla sanoa haluavansa lopettaa seurustelu. Tästä minulla onkin kokemusta.