Miksi mies ei halua edetä suhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23703419]Ap sanoi että hänestä tuntuu että mies ei haluaisi häntä samalle paikkakunnalle. Mies ei siis ole sellaista sanonut. Kyse on aloittajan tuntemuksista, ei miehestä.[/QUOTE]

Kyllä se sen ihan itse on mulle sanonu. On kuulemma parempi, että käyn koulun loppuun ja muutan sitten...

Valitettavasti täytyy olla samaa mieltä aikasempien kanssa. Miehen mielestä et taida olla SE OIKEA juuri hänelle. Ymmärrän ettei halua vielä naimisiin, tai ei ole valmis lapsia hankkimaan,MUTTA ei halua edes asua kanssasi 3 vuoden seurustelun jälkeen?! Ei siskoseni hyvältä näytä. :(

[QUOTE="huh huh";23703479]No just joo, mikä sika. Ihan haluaa sun saavan ammatin. Ja sen jälkeen haluaa sut luokseen. Esitit kyllä asian pikkaisen eri tavalla! Miehellä taitaa olla paljon enemmän järkeä kun sulla.[/QUOTE]

Mä opiskelen kotoa käsin, niin kaipa se on ihan sama missä mä asun :)

Valitettavasti täytyy olla samaa mieltä aikasempien kanssa. Miehen mielestä et taida olla SE OIKEA juuri hänelle. Ymmärrän ettei halua vielä naimisiin, tai ei ole valmis lapsia hankkimaan,MUTTA ei halua edes asua kanssasi 3 vuoden seurustelun jälkeen?! Ei siskoseni hyvältä näytä. :(

Lapsia ei halua ja se on mulle ihan ok. Naimisiin ei halua, koska hän ei ymmärrä niiden häiden tarkotusta kerta hälle riittää se että me vaan rakastetaan toisiamme. Yhteenmuuttamisen suhteen mä en itseasiassa edes ole oikeen saanut ikinä mitään suoria vastauksia.

Hmm..
Kaikki vaan ei halua asua yhdessä..Esim. minä en ois halunnut.halusin että mulla on oma asunto missä mulla on mun omat tavarat ja tavat.Sitten tulin raskaaksi ja oli vähän niinkuin "pakko" muuttaa yhteen ja sitten huomasinkin että ihan turhaan olin yhteenmuuttoa pelännyt.

me ollaan seurusteltu 4v ja asutaan edelleenkin erillämme ja vielä eripaikkakunnilla. Eikä mulla ole mikään kiire muuttamaan. eikä se mulla tarkoita sitä että haluaisin jättää jonkun "oven auki"..

Lapsia ei halua ja se on mulle ihan ok. Naimisiin ei halua, koska hän ei ymmärrä niiden häiden tarkotusta kerta hälle riittää se että me vaan rakastetaan toisiamme. Yhteenmuuttamisen suhteen mä en itseasiassa edes ole oikeen saanut ikinä mitään suoria vastauksia.

Varmaan on paljonkin 27 vuotiaita miehiä ketkä ei halua lapsia ja itsekkään en halua naimisiin (muuta kuin lasten takia)..Mutta kyllä pitäis pystyä joku syy antamaan kuitenkin sille ettei yhteen halua muuttaa.

Tiedän pariskunnan joka on ollut 30 vuotta yhdessä eivätkä asu yhdessä eivätkä aiokaan muuttaa. Eikä tasan tarkkaan kummallakaan ole mitään ovea auki. :D
Kaikille se yhdessä asuminen ei sovi.

Jos miehelle riittää että te rakastatte toisianne niin miksi se ei riitä sulle?

[QUOTE="vieras";23703608]Tiedän pariskunnan joka on ollut 30 vuotta yhdessä eivätkä asu yhdessä eivätkä aiokaan muuttaa. Eikä tasan tarkkaan kummallakaan ole mitään ovea auki. :D
Kaikille se yhdessä asuminen ei sovi.

Jos miehelle riittää että te rakastatte toisianne niin miksi se ei riitä sulle?[/QUOTE]

Kyllä se riittää, mutta kyllä mä haluaisin myös muuttaa yhteen...

Älkää nyt lässyttäkö ja väittäkö että on täysin "normaalia" ja ymmärrettävää seurustella jopa vuosikausia,jos toinen ei halua/pysty/millään kykene yhdessä asumaan rakastettunsa kanssa.

Tää oli lohduttava kommentti, kiitos tästä :)

Toivossa on hyvä elää. Sä kuulostat niin mun kaverilta (tietyin eriävyyksin) jolla on täsmälleen sama tilanne. Miehen kanta on selvä koko kaveripiirille, mutta ei naiselle.
Lopulta tulee iso järkytys kun kuuntelee mitä mies on sanonut ja tekee tilanteesta rehellisen kokonaiskuvan. Mies tekee kuten tahtoo "rakastaen", sanelee kuvion ja muuttelee sitä. Tuttua? Rakastaako mies jos et myötäile?
Sinäkin kysyt täällä, mutta et halua kuulla kuin lohduttavia vastauksia ja tarraudut niihin. Jokin kuitenkin vaivaa mieltä. Sellaista.
Mutta, jokainen tekee elämänsä valinnat itse.

ahaa! Tuo, että asut vielä vanhempisi luona selittää jo jonkun verran.

Minä nääs en ottaisi mistään hinnasta miestä, joka ei ole koskaan asunut yksin. Se on meinaan ainoa keino todella oppia pitämään taloutta.

Paljonko koulua on jäljellä? Ehkä olisikin viisainta käydä se loppuun, omassa kämpässä opinnot jäävät vähemmälle huomiolle helposti, opiskelijaelämän ja poikaystävän viedessä voiton...

Jos minä olisin sinä, niin hankkisin oman kämpän läheltä oppilaitosta ja kävisin koulun loppuun.

Mutta jos toinen jankuttaa vuosi vuoden jälkeen, ettei ikinä tahdo lasta, niin mieti tarkkaan. Entä jos itse tahdotkin joskus? Voit yhtäkkiä löytää itsesi 30-vee sinkkuna jonka biologinen kello huutaa lasta, mutta pitäisi äkkiä löytää potentiaalinen faija jostain...

Eli kannatan seurustelua ihmisen kanssa joka lähtökohtaisesti haluaa samaa.

Toivossa on hyvä elää. Sä kuulostat niin mun kaverilta (tietyin eriävyyksin) jolla on täsmälleen sama tilanne. Miehen kanta on selvä koko kaveripiirille, mutta ei naiselle.
Lopulta tulee iso järkytys kun kuuntelee mitä mies on sanonut ja tekee tilanteesta rehellisen kokonaiskuvan. Mies tekee kuten tahtoo "rakastaen", sanelee kuvion ja muuttelee sitä. Tuttua? Rakastaako mies jos et myötäile?
Sinäkin kysyt täällä, mutta et halua kuulla kuin lohduttavia vastauksia ja tarraudut niihin. Jokin kuitenkin vaivaa mieltä. Sellaista.
Mutta, jokainen tekee elämänsä valinnat itse.

Kyllä se mua rakastaa sitä mä en epäile hetkeäkään. Sanat ja teot sen osoittaa, mutta ehkä meillä vaan on erillaiset ajatukset meijän yhteisestä tulevaisuudesta.

[QUOTE="vieras";23703692]ahaa! Tuo, että asut vielä vanhempisi luona selittää jo jonkun verran.

Minä nääs en ottaisi mistään hinnasta miestä, joka ei ole koskaan asunut yksin. Se on meinaan ainoa keino todella oppia pitämään taloutta.

Paljonko koulua on jäljellä? Ehkä olisikin viisainta käydä se loppuun, omassa kämpässä opinnot jäävät vähemmälle huomiolle helposti, opiskelijaelämän ja poikaystävän viedessä voiton...

Jos minä olisin sinä, niin hankkisin oman kämpän läheltä oppilaitosta ja kävisin koulun loppuun.

Mutta jos toinen jankuttaa vuosi vuoden jälkeen, ettei ikinä tahdo lasta, niin mieti tarkkaan. Entä jos itse tahdotkin joskus? Voit yhtäkkiä löytää itsesi 30-vee sinkkuna jonka biologinen kello huutaa lasta, mutta pitäisi äkkiä löytää potentiaalinen faija jostain...

Eli kannatan seurustelua ihmisen kanssa joka lähtökohtaisesti haluaa samaa.[/QUOTE]

En mä asu vanhempien kanssa, vaan ihan omassa kämpässä ja vuosi on vielä koulua jäljellä.

1. Onhan siinä harvemmin näkemisessä monien mielestä enemmän sitten ainakin seksuaalista latausta. Yhdessäasuminen tekee joistakin jutuista rutiinia, vaikkakin yleensä vielä ihan mukavaa sellaista.

2. Yhteenmuuttaminen saattaa joidenkin mielestä olla liiaksi esivalmistelua lastenhankintaan.

3. Mies pelkää oman yksityisyytensä puolesta. Itseänikin nolottaisi hirveästi kun paljastuisi kuinka typeriä ohjelmia katselen, ja kun kuitenkin jatkaisin katselua niin eihän siinä enää voisi rennosti ottaa. :) Netti-xxx ym. jutuista nyt puhumattakaan. Kilttinä ihmisenä minä ainakin muutun yhteenmuuttaessa liikaa myötäilijäksi ja niin käy monelle miehelle. Se tuntuu lopulta ahdistavalta ja korjausliike aiheuttaa vähintäänkin riitaa ja pahaa mieltä.

4. Kyllä minä pelkäisin myös paljastavani tylsän puoleni, kun tuntuu että yhdessä pitää olla koko ajan. Nythän on kivaa olla hurmaava ja haluttu koko ajan.

5. Jos suhteesi kuullostaisi huonommalta, sanoisin ettei mies vain uskalla sanoa haluavansa lopettaa seurustelu. Tästä minulla onkin kokemusta. :(

1. Onhan siinä harvemmin näkemisessä monien mielestä enemmän sitten ainakin seksuaalista latausta. Yhdessäasuminen tekee joistakin jutuista rutiinia, vaikkakin yleensä vielä ihan mukavaa sellaista.

2. Yhteenmuuttaminen saattaa joidenkin mielestä olla liiaksi esivalmistelua lastenhankintaan.

3. Mies pelkää oman yksityisyytensä puolesta. Itseänikin nolottaisi hirveästi kun paljastuisi kuinka typeriä ohjelmia katselen, ja kun kuitenkin jatkaisin katselua niin eihän siinä enää voisi rennosti ottaa. :) Netti-xxx ym. jutuista nyt puhumattakaan. Kilttinä ihmisenä minä ainakin muutun yhteenmuuttaessa liikaa myötäilijäksi ja niin käy monelle miehelle. Se tuntuu lopulta ahdistavalta ja korjausliike aiheuttaa vähintäänkin riitaa ja pahaa mieltä.

4. Kyllä minä pelkäisin myös paljastavani tylsän puoleni, kun tuntuu että yhdessä pitää olla koko ajan. Nythän on kivaa olla hurmaava ja haluttu koko ajan.

5. Jos suhteesi kuullostaisi huonommalta, sanoisin ettei mies vain uskalla sanoa haluavansa lopettaa seurustelu. Tästä minulla onkin kokemusta. :(

What? Olet asunut kumppanisi kanssa ja sua nolottaa katsoa ohjelmia telkkarista? Pelkäät paljastavasi että olet joskus tylsä? Ei ihme ettei homma ole toiminut jos ei voi hetkeäkään olla oma itsensä vaan pitää esittää jotain muuta.

Ap ja muutamat muut ketjussa ovat tavattoman sinisilmäisiä. On selvää, ettei tuo mies halua muuta kuin, että seksiä on tarvittaessa saatavilla. Josnkun toisen kanssa mies todennäköisesti olisi valmis menemään nopeastikin suhteessa pidemmälle.

Miksi mies ei halua edes asua samalla paikkakunnalla? Koska se haittaisi muita naissuhteita monien tuttujen mielestä olisi omituista, että ap ja mies asuisivat vieläkin erillään.

Jos ap haluaa elämässään perustaa perheen ja saada lapsia, eikä olla vain panopuuna, kannattaa ehdottomasti lopettaa suhde ja siirtyä elämässä eteenpäin. Tuossa iässä monet miehetkin ovat perheenperustamisvaiheessa.

What? Olet asunut kumppanisi kanssa ja sua nolottaa katsoa ohjelmia telkkarista? Pelkäät paljastavasi että olet joskus tylsä? Ei ihme ettei homma ole toiminut jos ei voi hetkeäkään olla oma itsensä vaan pitää esittää jotain muuta.

Tässähän vissiin yritettiin jäljitellä kaikkia mahdollisia miehen motiiveja. Tuossa oli avainsanana varmaankin just "tyhmät" ohjemat (ehkä jäänyt esim. koukkuun Kauniisiin ja Rohkeisiin, BigBrother, jne. järkyttävään sontaosastoon). Itse lopettaisin minkätahansa suhteen jos siippa töölllöttäisi moista kuraa telkusta.

Ja onhan tuo ihan yleinen tilanne, että mies katsoo "ei niin korkeatasoista" , monesti aika lapsellista ohjelmaa, säännöllisesti illasta toiseen. Nainen pakertaa kotitöitä. Sitä sitten nainen kommentoi usein että "Taasko sä katsot tota paskaa, mä en kyllä viittis . Eiks sulla oo mitään parempaa tekemistä?". Kysykääs miehiltä rehellistä vastausta, että pajonko ottaa pattiin tuonlaatuinen harrastetoiminnan vähättely ja törkeä häirintä. Vois tosiaan olla mukavampi asua yksin noina hetkinä.

Yhteistyössä