miksi mies ei halua minua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras
Ihan alkuun sanon, että miehellä ei ole toista naista. Ollaan oltu yhdessä kymmenen vuotta ja viimeset viisi vuotta on ollut sitä, että aina minä joudun ruinaamaan seksiä.
Mies ei kertakaikkiaan halua. Keksii mitä ihmeellisimpiä tekosyitä, miksi just nyt ei voi tai jaksa tai ei halua.
Olen niin kyllästynyt aina ruinaamaan.
Pakko se on kohta mennä vieraisiin, kun ei muuten saa:/

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Onko mies sanonut, miksi ei halua? Ja onko joskus ennen halunnut useammin? Mistä voit olla varma, ettei siihen liity toista naista?

Samaa mietin.

Ja kannattaa varmaan jutella sen puolison kanssa. Että voisiko olla masennusta, stressiä, muita ns. oikeita ongelmia siellä taustalla. Hakeutua pariterapiaan, kokeilla jotain uutta... Ja sitten sanoa puolisolle, että missä mennään. Että haluaisit useammin ja sulle tää on jo ongelma, että jotain pitää tehdä asialle koska et halua pettää, mutta se alkaa jo tuntua houkuttelevalle.

Ei kerro syytä, ei ainakaan mitään järkevää syytä, ei vaan tee kuulemma mieli. Ja tosiaankaan ei ole toista naista, kun täällä kotona nukkuu kaiket päivät ja se mitä ei nuku on töissä ja tiedän hänen olevan varmasti töissä, koska tuttujani on samassa työpaikassa ja kertoisivat kyllä mulle jos siellä tekis jotain muuta kuin töitä.

Harrastaako mies mitään? Tapaako ystäviään? Onko sillä muita mielenkiinnon/intohimon kohteita? Minusta kuulostaa kokonaisuutena aika passiiviselle elämänasenteelle, käy töissä ja makaa kotona. Voisiko olla ihan masennusta tai muuten tyytymättömyyttä itseensä/elämäänsä, ei välttämättä sinuun/suhteeseenne. Mä ainakin masentuisin jos ei olis muuta elämää kun maata kotona ja käydä töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Ei kerro syytä, ei ainakaan mitään järkevää syytä, ei vaan tee kuulemma mieli. Ja tosiaankaan ei ole toista naista, kun täällä kotona nukkuu kaiket päivät ja se mitä ei nuku on töissä ja tiedän hänen olevan varmasti töissä, koska tuttujani on samassa työpaikassa ja kertoisivat kyllä mulle jos siellä tekis jotain muuta kuin töitä.

No ehkäpä mies on masentunut? Huolia työssä, vaikeuksia arjen jaksamisessa? Sellaiset varmasti heikentävät mielitekoja.

Onko teillä lapsia, pieniä kenties? Ehkä hän koke sinut liiaksi pelkäksi äidiksi, on unohtanut naisellisuutesi? Onko teillä yhteistä vapaa-aikaa koskaan, vai pitäisikö seksiin syttyä vain pikaisesti makuukammarissa iltamyöhään lasten nukkuessa vieressä?

Keskustelkaa ihmeessä, hakekaa apua. Tilanteeseen varmasti on kuitenkin joku syy, ja jos alat kaipaamaan ulkopuolista seksikumppania, niin on kyllä todellakin aika nostaa kissa pöydälle ja selvittää asiaa.

Voi olla masentunut, mutta myös ihan pelkästään väsynyt töistä. Sekin vie halut. Ootko miten koittanut piristää teidän seksielämäänne, tuomalla siihen jotain uutta pientä kivaa. :) Oletko kysellyt mitä mies haluaisi, haluaisiko kokeilla jotain uutta asentoa esim. Vaihtakaa rakastelupaikkaa vaikkapa siellä kotona, ettei aina sängyssä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Oletko samassa kunnossa kuin 10 vuotta sitten?

:headwall: Että miehen haluttomuus johtuu naisen kunnosta? Ennemmin tulisi mieleen, että onko mies samassa kunnossa kuin kymmenen vuotta sitten. :xmas:

No en nyt tarkoittanut sitä kuitenkaan =)

Joillakin se ulkonäkö vaikuttaa asioihin, tai voi olla se tekijä joka saa jonkun kynnyksen ylittymään.

:headwall: Että miehen haluttomuus johtuu naisen kunnosta? Ennemmin tulisi mieleen, että onko mies samassa kunnossa kuin kymmenen vuotta sitten. :xmas:

Voi sekin vaikuttaa, vaikka miten haluaisi uskoa muuta.

Jaska tarkoitti varmaankin, että onko ap lihonnut kovasti 10 vuodessa ..

Jaska varmaan tarkoitti, että jos Ap. on vaikka lihonnut kovasti tms. niin voi tietenkin vaikuttaa miehen haluihin.

Ei meillä ole mitään ihmeellistä tapahtunut viidessä vuodessa. Yksi lapsi syntynyt lisää ja itse olen ihan hyvässä kunnossa.
Laihdutin -30kg ja kroppa on nyt ihan kondiksessa, niin ei luulisi senkään vaivaavan.
En tiedä, ihan umpikujassa tämä systeemi:/

Alkuperäinen kirjoittaja örry:

Jaska tarkoitti varmaankin, että onko ap lihonnut kovasti 10 vuodessa ..

Noh, valitettavasti tarkoitin sitä, vaikka eihän se mukavalta ajatukselta kuulosta, myönnän :(

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Ei meillä ole mitään ihmeellistä tapahtunut viidessä vuodessa. Yksi lapsi syntynyt lisää ja itse olen ihan hyvässä kunnossa.
Laihdutin -30kg ja kroppa on nyt ihan kondiksessa, niin ei luulisi senkään vaivaavan.
En tiedä, ihan umpikujassa tämä systeemi:/

Ehkä sinun pitäisi kokeilla jotain rajua.

Makaat hänet väkisin tai jotain?

Mun mies murehti raha-asioita niin että masentui ja ei ees seksi niin kiinnostanu, eli ei se aina tarkota et ois toinen tmsl. Voi olla just stressiä tai masennusta. Mutta onhan se ongelma jos toinen joutuu oleen ilman.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

Jaska varmaan tarkoitti, että jos Ap. on vaikka lihonnut kovasti tms. niin voi tietenkin vaikuttaa miehen haluihin.

Tiedän mitä Jaska tarkoitti. Siltikin haluttomuuden syitä kannattaisi lähteä tutkimaansiitä haluttomasta ihmisestä eikä kumppanin ulkonäöstä. :xmas:

Yhteistyössä