Miksi mies ei laita kuvaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tirppa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tirppa"

Vieras
Treffi palstalla? Kumpikin kuvattomia ja pieniltä paikoilta ja hyvässä lykyssä voidaan vaikka tuntea mutta miksi se ei kysy kuvaa nähtäväksi tai laita omaa.En ole suoranaisesti kuvaa pyytänyt mutta tietää kyllä että se kiinnostaa. Hauskan olonen kaveri ja juttu luistaa.Täytyy varmaan ihan suoraan sitä pyytää ja jos ei sittenkään niin sittenhän asia on harvinaisen selvä. Ja minulle ei edes se ulkonäkö ole tärkein mutta olisi kiva tietää minkänäköisen kanssa juttelee.

No kai sä nyt itsekin osaat ajatella että miksi.
Jotkut vaan on tarkkoa yksityisyydestään. Esim. mä en oo missään FB:ssa tai vastaavassa ja voisin kuvitella että jos hakisin seuraa deittipalstalla niin en heti haluaisi antaa kuvaani.
Mutta tietysti voihan se olla merkki myös siitä ettei miehellä ole puhtaat jauhot pussissa. Kysy suoraan sitä kuvaa niin etköhän vastauksesta voi päätellä enemmän.

[QUOTE="tirppa";29830780]Treffi palstalla? Kumpikin kuvattomia ja pieniltä paikoilta ja hyvässä lykyssä voidaan vaikka tuntea mutta miksi se ei kysy kuvaa nähtäväksi tai laita omaa.En ole suoranaisesti kuvaa pyytänyt mutta tietää kyllä että se kiinnostaa. Hauskan olonen kaveri ja juttu luistaa.Täytyy varmaan ihan suoraan sitä pyytää ja jos ei sittenkään niin sittenhän asia on harvinaisen selvä. Ja minulle ei edes se ulkonäkö ole tärkein mutta olisi kiva tietää minkänäköisen kanssa juttelee.[/QUOTE]

Se seurustelee jo, eikä halua et jää heti kiinni jos satutkin oleen sen kumppanin kaveri...

Yhteistyössä