Miksi mies ei vastaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Inkeri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Inkeri"

Vieras
Erosin miehestäni viime vuonna ja tapasin heti eroni jälkeen miehen jolla ollut vaikea suhde alkoholisoituneeseen naiseen. Muutimme yhteen ja jätin miehen ja palasin entisen mieheni luo. Mies jäi odottamaan minua neljäksi kuukaudeksi koska ajatteli, että mieheni ja mun ongelma joka eron syy (mieheni alkoholinkäyttö) palaa kuvioihin. Aluksi en osannutkaan oikein päättää ja melkein palasin tämän miehen luo takaisin. No, hänellä oli ilmeisesti kuitenkin tämän ajan koko ajan sutinaa entisen avovaimonsa kanssa joka oli vähentänyt juomistaan. Kuitenkin hän odotti mua palaamaan hänen luokseen sekä muuttamaan yhteen hänen kanssaan koko 4 kk. Lopulta hän oli ihan kypsä ja laittoi minut valitsemaan mieheni ja hänen väliltään. Ilmoitin, että en pysty lähtemään joten se oli vastaukseni. Mies oli tämän 4 kk koko ajan kiukkuisempi ja ei uskonut lopulta, että enää palaan hänen luokseen. Nyt kyselin häneltä kuulumisia kun hänellä ei ole ollut melkein kolmeen kuukauteen myyntikohteita netissä eli epäilen, että ehkä on masentunut. Ei tee töitään kun on masentunut. Facebookin mukaan hän luultavasti on exänsä kanssa taas. Kyselin eilen, että mitä kuuluu ja että olen huolissani hänestä kun hänellä ei ole netissä myyntikohteita. Hän ei vastannut mitään. Mitä veikkaatte miksi ei vastaa mitään? Ja mikä syy? Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Ei helvetti, mikä "ongelma" taas jollain päättämättömällä pikkunartulla. Miksi ihmeessä se mies olisi sinulle millään tasolla tilivelvollinen olemisistaan ja tekemisistään? Olipa hän palannut yhteen eksänsä kanssa tai ei?

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Siis en ole kiusannut miestä. Rakastuimme toisiimme ja siksi olin hänen kanssaan. Lisäksi en kiusaa miestä nytkään vaan olen huolissani hänestä kun ei tee töitään. Siksi kyselen. En kiusatakseni vaan siksi kun välitän hänestä että kaikki hyvin.

En yritä häntä takaisin tai iskeä häntä vaan kyselen vaan koska olen huolissani hänestä. Myös mieheni josta erosin on huolissaan ja tietää, että lähetin hänelle viestin jossa kysyin onko kaikki hänellä hyvin.

No daa, ei täällä kukaan tiedä, miksi mies ei vastaa. Jos olisin hän, en haluaisi olla kanssasi tekemisissä, jos kerran aion olla avovaimoni kanssa ja sinä miehesi kanssa. Miksi kiusata itseään ja toisia????

Totta, ei varmaan halua olla tekemisissä, mutta kirjoitin, että olen huolissani ja voisi kuitenkin vastata jotaiin kun tietää luonteeni että olen huolissani ihmisistä.

maxresdefault.jpg

• Tykkää
Reactions: Alli Huuppa
Mitä ihmeellistä siinä on että erosin ja löysin miehen ja sitten palasimme entiseni kanssa yhteen? Varmaan jollekin muullekin mun lisäkseni on tuollaista tapahtunut ja mullekin vaan kerran. Olen ollut ekassa suhteessani 10 vuotta ja tässä suhteessa jossa nyt olen 9 vuotta. Muita suhteita ei ole lisäksi ollut kuin vain tuo yksi.Olen vain huolissani hänestä kuten ystävistänikin ja niistä joista välitän. Mun mielestä tosi normaalia. Miksi sulle jäi WTF-fiilis? Vastaan sulle parhaani mukaan oletko oikeassa kun et voi tuntea mua ja mun elämääni, mutta yritän.

Joo, ymmärrän ja munkaan mielestä se ei ole paras tapa hoitaa ihmissuhteita, mutta tuo on mullakin ollut ainoa kerta kun tuli tuollainen tilanne. Nytkään en vatkaa ees taas vaan oisin vaan kysynyt kuulumisia koska olen huolissani onko hän masentunut kuten ennen mua. Omiin tapoihini ei siis kuulu mikään vatkaaminen ees taas eli tämä oli poikkeus ja sekin vaan sen takia kun rakastuin häneen ihan oikeesti, mutta mulla takana monen vuoden avoliitto jonka halusin toimivan vaikka mies alkoholisti. Toivon todellakin että se nyt toimii. Rakastan avomiestäni ja sen takia halusin antaa vielä yhden mahdollisuuden. Ystävien mukaan olen harkitseva luonne joten tämmöinen ei mun tapaistani, mutta nyt kävi näin.

Yhteistyössä