I
"Inkeri"
Vieras
Erosin miehestäni viime vuonna ja tapasin heti eroni jälkeen miehen jolla ollut vaikea suhde alkoholisoituneeseen naiseen. Muutimme yhteen ja jätin miehen ja palasin entisen mieheni luo. Mies jäi odottamaan minua neljäksi kuukaudeksi koska ajatteli, että mieheni ja mun ongelma joka eron syy (mieheni alkoholinkäyttö) palaa kuvioihin. Aluksi en osannutkaan oikein päättää ja melkein palasin tämän miehen luo takaisin. No, hänellä oli ilmeisesti kuitenkin tämän ajan koko ajan sutinaa entisen avovaimonsa kanssa joka oli vähentänyt juomistaan. Kuitenkin hän odotti mua palaamaan hänen luokseen sekä muuttamaan yhteen hänen kanssaan koko 4 kk. Lopulta hän oli ihan kypsä ja laittoi minut valitsemaan mieheni ja hänen väliltään. Ilmoitin, että en pysty lähtemään joten se oli vastaukseni. Mies oli tämän 4 kk koko ajan kiukkuisempi ja ei uskonut lopulta, että enää palaan hänen luokseen. Nyt kyselin häneltä kuulumisia kun hänellä ei ole ollut melkein kolmeen kuukauteen myyntikohteita netissä eli epäilen, että ehkä on masentunut. Ei tee töitään kun on masentunut. Facebookin mukaan hän luultavasti on exänsä kanssa taas. Kyselin eilen, että mitä kuuluu ja että olen huolissani hänestä kun hänellä ei ole netissä myyntikohteita. Hän ei vastannut mitään. Mitä veikkaatte miksi ei vastaa mitään? Ja mikä syy? Kiitos vastauksista jo etukäteen.