Miksi mies ei voi tajuta, et ennen nukkumaan menoa on tarkoitus rauhottaa lapsia ei villiinnyttää??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukkunen akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukkunen akka

Vieras
Ja ei siis mikää kerta poikkeus vaan melkei joka hemmetin ilta jos ei oo itse nukkumassa..
Meillä useampi lapsi ja nuorin 3 vuotias.

Omasta mielestäni tuo rauhottuminen ja iltapala ennen nukkumaan menoa helpottaa koko nukkumista..
Ja olen miehelle kertonna monen monta kertaa tuosta.. Mut ei mee vaan perille..

Ja miehen mielestä minä olen paha ku en anna sen hauskuuttaa lapsiaan sen kerran ku joutaa... suuttu just mulle...

Kumpi meistä on väärässä?

nukkuu sänkyyn ite, mut jos villiintyy ennen sinne menoa on tiedossa pitkäkestoinen ees taas kävely sängystä pois ja takas..
En tiä suostusko mies laittaa niitä nukkuun, sen tekee ainoastaa jos mää en oo kotona..

[QUOTE="a.p";26804691]nukkuu sänkyyn ite, mut jos villiintyy ennen sinne menoa on tiedossa pitkäkestoinen ees taas kävely sängystä pois ja takas..
En tiä suostusko mies laittaa niitä nukkuun, sen tekee ainoastaa jos mää en oo kotona..[/QUOTE]
Lähet lenkille, kun tulee nukkumaanmenoaika?

No sano miehelle, että aina kun villiinnyttää lapset, niin hän myös laittaa lapset nukkumaan. Näkee sitten ihan itse, miten se vaikuttaa tuon pienimmäisenkin unensaantiin. Eihän se mies tietenkään ikinä opi, jos ei näe seurauksia.