Miksi mies käyttäytyy näin?? Mä oon ihan pihalla, auttakaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pää hajoo!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Puhut asiaa.
Mutta sen verran kommentoin, että meillä ei mieheni kanssa ole kyse mistään pelkästä kyllästymisestä. Enempää en ala tässä niitä selvittelemään kuitenkaan.

No kyllä mä uskon, mutta silti se suhde pitää ensin lopettaa jos sen haluaa kerran lopettaa. Itsellä oli aikanaan väkivaltainen mies ja olisin kyllä varmaan ottanut jonkun joka siihen olisi vaan ekana tullut. Nyt tiedän kuitenkin, että vaikka olisi kuinka huono suhde, niin se pitää lopettaa ennen uuden aloittamista ja myös käsitellä ne asiat kunnolla loppuun asti.

Ootko sä se sama tyyppi, joka kyttäsi palstalla joitain viikkoja takaperin naapurinmiestä, laittoi tälle numeronsa tekstiviestitse "jos tulee lasten suhteen jotain asiaa" ja lopulta sopi kaljallakäyntitreffit?

Ja vastausena kysymykseesi ap: KUKAAN ei halua ristikseen pettävää akkaa. Ja voipi olla, ettei halua olla edes sellaisen ystävä, koska ihmisestä menee helposti maku kun oppii tuntemaan tiettyjä puolia hänestä.

Voi myös olla, että fanaattisuutesi, jolla tätä säätöhässäkkääsi ruodit, näkyy läpi. Ei ihme, jos mies sellaista pelästyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Jos mä olisin tiennyt mihin tää johtaa, mä olisin korkeintaan vaan halinut, niinkuin ystävää halitaan, en mitään seksuaalista :( :(
Mun ei tullut mieleenikään, että se vois olla ihastunut muhun.
Ajattelin, että se välttelee mua siksi, etten mä kuvittelisi liikoja... Mutta sekin asia puhuttiin jo.

Siis häh? Kuinka usein sulla on tommosia hetkiä sellaisten ihmisten kanssa, joihin et ole ihastunut? :o Tottakai se on ihastunut, jos on suudellut, halinut, jne. Ja kun kerran on sen rajan yli mennyt, niin paluu pelkkään ystävyyteen on lähes madotonta.

No kai mä olen siihen vähän... emmä tiedä. Sen tiedän, että se on mulle tärkeä ihminen ja tykkään siitä eikä se ole mulle mitenkään yhdentekevä. Mutta jos mun pitäis valita sen kanssa yhdenillan juttu sängyssä ja siitä seuraava kuollut hiljaisuus tai hyvä ystävyys, mä valitsisin sen ystävyyden.

Nyt on myöhäistä valita sitä enää kun kerran jo valitsit sen toisen polun. Sä todellakin taidat olla hyvin kokematon suhdeasioissa. Kakkua ei voi syödä ja säästää...

No tuskin mä yksin "syyllinen" tapahtuneeseen olen??

kyllä musta sä olet yksin syyllinen, koska sä olet varattu, tosin kun tää mies. Anna nyt jo olla, kun mies on kerran fiksusti perääntynyt.

Kaikkein yksinkertaisinta ja helpointa on kun ei vaan koske kehenkään vieraisiin niin kauan on parisuhteessa. Itsekin olen silti kerran vastaavan virheen tehnyt, tyytymättömyyttä omaan parisuhteeseen ajautunut vieraan miehen (ystävän) syliin. Tunteet roihahtivat tätä toista miestä kohtaan ja jonkin aikaa tuntui olevan ihan sama olisiko parisuhteeni loppunut siihen. Tulin kuitenkin lopulta järkiini, sillä minulla oli hyvä parisuhde, hiukan tylsä vai juuri silloin. Päätin panostaa parisuhteeseen ja unohtaa toisen miehen. Olen onnistunut hyvin. Kyseiseen ystävään en pidä enää mitään yhteyttä, olen selittänyt hänelle tilanteen. Mikäli olisin pitänyt yhteyttä, parisuhteeni ei olisi voinut toipua silloisista ongelmista. Voi olla että naapurin mies kokee suhteenne siten, että hänen on parempi katkaista välit kokonaan. Hän haluaa suojella joko sinua ja perhettäsi tai itseään ja omaa perhettään tai teidän molempien tunteita. Hän on tehnyt viisaan päätöksen.
Sinulla saattaa parisuhteessasi olla ongelmia, joista ette yli pääse. Teillä on kuitenkin lapsia, joiden takia sinun pitäisi tehdä kaikkesi suhteesi eteen ensin, ja sitten todellakin erota, jos ongelmat ovat niin suuria, että ero on koko perheelle parempi ratkaisu.
Mihinkään kolmanteen ihmiseen sekaantuminen ei auta sinun ja miehesi suhteen ongelmien selvittelyä, ei auta mahdollista eroprosessia eikä ole hyväksi sinulle tai lapsillesi. Se saattaa houkuttaa, koska sillä tavalla voit tuntea tunteita, jotka saavat sinut unohtamaan kurjan arkesi. Kestävämpi ratkaisu on kuitenkin muuttaa se kurja arki paremmaksi. Parisuhdeoppaita on kirjakauppojen hyllyt täynnä ja varmaan kirjastostakin löytyy. Tärkeintä on TOIMIMINEN, pelkkä puhe, jankutus toisen vioista tai hyvät aikeet ei riitä. Miehesi ei ilmeisesti ole kovin mustasukkaista tyyppiä, jos on hyväksynyt ystävyytesi vieraan miehen kanssa. Se on hieno piirre hänessä, ja voisit olla onnellinen siitä. Yritäpä löytää muutama muukin hieno piirre omassa miehessäsi. Mikäli hän on hienojen piirteidensä lisäksi päihderiippuvainen tai väkivaltainen, ota ero. Muuten suuntaa sinne kirjastoon tai kirjakauppaan. Unohda naapuri joka tapauksessa. Jos puolentoista vuoden päästä olet eronnut ja naapuri on vielä vapaana maisemissa, tilanne on toinen. Nyt teidän suhteellenne ei ole sijaa. Ei edes ystävyydelle, valitettavasti. Sen hinnan joudut virheestäsi maksamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mammutti:
Ootko sä se sama tyyppi, joka kyttäsi palstalla joitain viikkoja takaperin naapurinmiestä, laittoi tälle numeronsa tekstiviestitse "jos tulee lasten suhteen jotain asiaa" ja lopulta sopi kaljallakäyntitreffit?

En ole.

Ehkä meidän ystävyydellä on jotain toivoa vielä? Sillä on nimittäin ollut nettitreffi- ilmoitus (oon tiennyt siitä jo aiemmin, itse kertoi joskus), mutta nyt huomasin, että se on poistanut profiilinsa tänään.
Ehkä se on löytänyt jonkun pimun?

Ehkä meidän ystävyydellä on jotain toivoa vielä? Sillä on nimittäin ollut nettitreffi- ilmoitus (oon tiennyt siitä jo aiemmin, itse kertoi joskus), mutta nyt huomasin, että se on poistanut profiilinsa tänään.

Ei ole toivoa. En usko.

No jos teidän ystävyydellä olisi toivoa, niin mieshän tietysti pitäisi yhteyttä. Haluatko sä tosiaan vain olla ihan pyyteettömästi ystävä hänen kanssaan?

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

No jos teidän ystävyydellä olisi toivoa, niin mieshän tietysti pitäisi yhteyttä. Haluatko sä tosiaan vain olla ihan pyyteettömästi ystävä hänen kanssaan?

Haluaisin. Muutakaan ei voi, enkä halua häntä kokonaan ulos elämästäni kuitenkaan. Jos saan "toisen mahdollisuuden", niin enää en mokaa, mutta sehän ei pelkästään minusta riipu... :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos joku ei halua syystä tai toisesta pitää yhteyttä, niin älä roiku. Se on löytänyt vapaan naisen ja elää ihan eri vaihetta jo.

No en mä haluakaan muuta kuin meidän ystävyytemme takaisin, ihan sama seurusteleeko vai ei!!
Koittakaa nyt jo käsittää.

Tajua jo, ettei tuollaisen jälkeen ole enää paluuta entiseen ystävyyteen. Parempi siis pysyä vain kokonaan erossa. Lopeta miehessä roikkuminen. Häntä varmasti jo tosissaan ärsyttää, kun en tajua asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

Haluaisin. Muutakaan ei voi, enkä halua häntä kokonaan ulos elämästäni kuitenkaan. Jos saan "toisen mahdollisuuden", niin enää en mokaa, mutta sehän ei pelkästään minusta riipu... :(

Anteeksi, mutta mun mielestä toi ei oo pyyteetönntä. Sä haluat hänet elämääsi, koska olet ehkä ihastunut tms mutta et ole valmis suurempiinkaan uhrauksiin. Se on tosi epäreilua häntä kohtaan jos hän on sinuun rakastunut.

Uskokaa tai älkää, me ollaan sovittu "treffit" huomiseksi.
Kuten jo aiemmin sanoin, olin puheissa siitä juhannuksesta hänen kanssaan. Siihen liittyy eräs kolmaskin perhe ja lupasin jo aiemmin ilmoitella, miten heille sopii, vai sopiiko ollenkaan.
No, nyt tänään sain vastauksen heiltä ja mun piti se ilmoittaa tälle miehelle. Olisin tietty voinut lähettää ilmoitusluontoisen tekstiviestinkin, mutta rohkaisin mieleni ja soitin. Ajattelin ettei hän ehkä vastaa, mutta vastasi heti.
Juteltiin "pakolliset" kuviot ja sitten mä tein sen mitä en olis saanut!!! Töksäytin, että miksi hän välttelee minua kuitenkin! ***puree kynsiä ja kuolee häpeästä***
Mies oli olevinaan ihan ettei hän muka tiedä mistä puhun, ettei hän ole tietääkseni mua vältellyt, on vaan ollut kiirettä. Sanoin, että älä pidä mua tyhmänä, kyllä mä nyt huomaan, johon mieskin meni vähän hiljaiseksi.
Sitten oli puhe niistä kottikärryistä. Alussa sovittiin, että mä tuon ne huomenna ja jutellaan enemmän. Se oli hälle ookoo. Sitten tajusin, että hänen äitinsä on siellä lasten kanssa, eikä me mitään voida puhua. Ehdotin, että josko hän voisi "tulla ne hakemaan", niin saatais puhua rauhassa, kun olen yksin kotonakin. Hän sanoi tulevansa joskus illalla.
Että mua hävettää.... mutta toisaalta tää on pakko puhua ja me molemmat tiedetään se...

Alkuperäinen kirjoittaja :
Koittakaa sit puhua.Ja mieti sit mikä"päätös"sulle tai teille kolmelle osapuolelle on paras!!Tarkotan sun aviomiestäs tolla kolmannella...Onnea!

Niin se riippu paljolti hänen ajatuksistaan... mä en nyt muuta toivois kun sais asiat selviksi tavalla tai toisella hänen kanssaan ja ettei mitään jäis hampaankoloon.

Yhteistyössä