Miksi mies käyttäytyy näin?? Mä oon ihan pihalla, auttakaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pää hajoo!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mammutti:
Ootko sä se sama tyyppi, joka kyttäsi palstalla joitain viikkoja takaperin naapurinmiestä, laittoi tälle numeronsa tekstiviestitse "jos tulee lasten suhteen jotain asiaa" ja lopulta sopi kaljallakäyntitreffit?

En ole.

Ihmeen paljon on kyllä yhteistä siihen edelliseen ketjuun.... Kerroit omasta aloitteestasi lähettää naapurin miehelle tekstaria, missä puhelinnumerosi. Lapset leikki yhdessä, miehesi tiesi yhteydenpidosta ja treffeistä, jotka sovitte, oli yh-isä, naapuri... Tuskin kahta näin samanlaista olisi täällä näin lähekkäisinä päivinä.. :)

Että itse olet kyllä aloitteen tehnyt ja ehkä mies tajunnut asian eikä oikeesti halua sotkeutua naiseen, joka elää parisuhteessa.

Jos sussa on yhtään aikuista, hoida ensin pois nykyinen suhteesi ja mieti sitten uutta! Ehkä se naapuri on yh juuri samanlaisen naisen takia ja siksi ei halua olla tekemisissä sun kaa enempää kun näki mikä sulla mielessä... ?

Alkuperäinen kirjoittaja berttis:
Ootko sä se sama tyyppi, joka kyttäsi palstalla joitain viikkoja takaperin naapurinmiestä, laittoi tälle numeronsa tekstiviestitse "jos tulee lasten suhteen jotain asiaa" ja lopulta sopi kaljallakäyntitreffit?

En ole.

Ihmeen paljon on kyllä yhteistä siihen edelliseen ketjuun.... Kerroit omasta aloitteestasi lähettää naapurin miehelle tekstaria, missä puhelinnumerosi. Lapset leikki yhdessä, miehesi tiesi yhteydenpidosta ja treffeistä, jotka sovitte, oli yh-isä, naapuri... Tuskin kahta näin samanlaista olisi täällä näin lähekkäisinä päivinä.. :)

Että itse olet kyllä aloitteen tehnyt ja ehkä mies tajunnut asian eikä oikeesti halua sotkeutua naiseen, joka elää parisuhteessa.

Jos sussa on yhtään aikuista, hoida ensin pois nykyinen suhteesi ja mieti sitten uutta! Ehkä se naapuri on yh juuri samanlaisen naisen takia ja siksi ei halua olla tekemisissä sun kaa enempää kun näki mikä sulla mielessä... ?

No se nainen oli kyllä sinkku itsekin, mikäli oikein muistan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En ole.

Niin olikin. Eli ei ole sama hlö.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1400603

Se on ihastunut suhun eikä halua olla tekemisissä ellei saa sua kokonaan. En mäkään haluaisi leikkiä tulella ja mennä tietentahtoen hieromaan läheistä ystävyyttä semmoisen kanssa, johon olen ihastunut ellei hän olisi saatavissa. Mieluummin sitten yrittää unohtaa ja ottaa etäisyyttä. Fiksu mies!

Sä sen sijaan et ole. Joko ota ero nykyisestä ja ala sitten viritellä uusia kuvioita tai sitten pysy kaukana miehistä jotka on "tulenarkoja" ja joiden kanssa tilanne voi lipsua sellaiseksi että se ei ole viisasta varatulle naiselle.

Hei hei, me ollaan oltu ennen ystäviä ja miehenikin tietää sen ja se on hälle ihan ookoo. Ollaan soiteltu ja tekstailtu ennenkin, ennen tätä, siinä ei ole mitään erikoista. Joten älkää nyt tähän mun omaa avioliittoani sotkeko.
Nyt tää naapurin mies ei siis näytä haluavan olla enää ystäväkään. Siis väitättekö tosiaan, että välttelee siksi, että se olis muka ihastunut muhun??? Ei kai se niin vakavaa voi olla??

Elä nyt viitsi, hyvä ihminen.

Hei hei no hei vaan hei.. se että te olitte ennen ystäviä ei merkitse yhtään mitään tässä vaiheessa. Eikä se että te ennen tekstailitte.

On se kumma kun yksinkertaisia asioita ei nainen miehistä tajua.

Minä havainnolistan sinulle tätä miehen ja naisen eroa kuvalla jonka jälkeen kenelläkään normaali järkisellä ihmisellä ei pitäisi olla kysyttävää.

men_vs_women.jpg

En ole.

Niin olikin. Eli ei ole sama hlö.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1400603

En tarkoita tätä ketjua vaan sitä missä aloittaja oli laittanut viestiä naapurin yh isälle, oli ottanut puhelinnumeron oman miehensä puhelimesta. Yritänpä etsiä ketjua, jos sattuis löytyyn..

Kaikki on ihan hyvin. Päätettiin jatkaa ystävinä niinkuin ennenkin ja ollaankin oltu tekemisissä useita kertoja viikossa puolin ja toisin. Mies seurustelee ja minä olen yrittänyt parantaa osaltani avioliittoani.
Silti tuo mies luo minuun usein pitkiä katseita ja hakee katsekontaktia. Katselemme toisiamme heti erilailla kun ketään muuta ei ole lähettyvillä. esim. mieheni ei tarvitse mennä kuin toiseen huoneeseen käymään, niin tämä toisen miehen katse etsiytyy silmiini useiksi sekunneiksi vaikkei hän puhuisi minulle mitään.
No eiköhän tämä tästä lähde ja asiat unohtuvat pikkuhiljaa...?

Ja P.S. Mä en todellakaan ole aikaisemmin kirjoittanut tästä miehestä yhtään mitään!!

Loppu hyvin kaikki hyvin? Mä olen kyllä kuitenkin sitä mieltä että teillä molemmilla on edelleen tunteita toisianne kohtaan, ehkä miehen pikaseurustelu olikin keino "päästä sinusta eroon"? Saada unohtamaan sinut.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei kannattaisi leikkiä tulella. Sitähän ap tässä tietoisesti koko ajan tekee. Noissa jutuissa ei tuppaa käymään koskaan hyvin lopussa.

Miten niin leikin tietoisesti tulella?? Ehkä luit alkuviestini etkä viimeistä kommenttiani laisinkaan...?

Se haluaa olla sun kanssa niin kovin, että on katsonut parhaimmaksi vältellä sua. Jos se tietää, ettei voi saada sua kuitenkaan loppupeleissä, niin yrittää ottaa etäisyyttä suhun.

Näin mäkin ajattelen asian olevan :'( . Siihen mieheen sattuu ihan yhtä paljon kuin Sinuunkin. Miten ajattelit tämän suhteen käyvän vai ajattelitko vain sitä hetkeä? (sorry jos kyselen tyhmiä, en lukenut koko ketjua)

Ei kannattaisi leikkiä tulella. Sitähän ap tässä tietoisesti koko ajan tekee. Noissa jutuissa ei tuppaa käymään koskaan hyvin lopussa.

Miten niin leikin tietoisesti tulella?? Ehkä luit alkuviestini etkä viimeistä kommenttiani laisinkaan...?

Luin kyllä koko ketjun läpi.

Viimeisessä viestissäsi kerrot kuinka vaihdatte kaipaavia katseita heti kun miehesi selkänsä kääntää.
Kaikki mitä olet kirjoittanut, viestii siitä, että haluat todellakin leikkiä tätä leikkiäsi. Aika varmasti siivet palaa ja tuskaa tulee tuntemaan moni ihminen.

Luin kyllä koko ketjun läpi.

Viimeisessä viestissäsi kerrot kuinka vaihdatte kaipaavia katseita heti kun miehesi selkänsä kääntää.
Kaikki mitä olet kirjoittanut, viestii siitä, että haluat todellakin leikkiä tätä leikkiäsi. Aika varmasti siivet palaa ja tuskaa tulee tuntemaan moni ihminen.

Mitä mun sitten pitäisi tehdä? Katkaista kokonaan välit vai? Jos en ota häneen yhteyttä esim. kolmeen päivään, hän pölähtää oven taakse yllätysvieraisille...
Sitä en paitsi edes missään tapauksessa halua katkaista välejä, koska hän on kiva, mukava ja välitän hänestä muutenkin.

Se ei välttele sua enää, koska on alkanut seurustella ja kertonut siitä sullekin. Se on sen suojakilpi. Mutta jos se edelleen katselee sua pitkään ja silmiin, se on kiinnostunut susta edelleen (vaikka tietää, että asialle ei voi mitään).
Mä neuvoisin sua olematta vastaamatta sen katseisiin, mutta aika kinkkinen tilanne kun sullakin on tunteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Mielipide:
Se ei välttele sua enää, koska on alkanut seurustella ja kertonut siitä sullekin. Se on sen suojakilpi. Mutta jos se edelleen katselee sua pitkään ja silmiin, se on kiinnostunut susta edelleen (vaikka tietää, että asialle ei voi mitään).
Mä neuvoisin sua olematta vastaamatta sen katseisiin, mutta aika kinkkinen tilanne kun sullakin on tunteita.

Mutta kun ap haluaa vastata katseisiin ja haluaa pitää elämänsä jännittävänä. Onhan se ollut selvästi nähtävissä näistä viesteistä, sanoikin kuinka ei voi tunteilleen mitään.

Yhteistyössä