Miksi mies kiinnostuu vasta kun mua ei enää kiinnosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Otsikossa kysymys. Käynyt useamman kerran elämässä noin. Eli luulen että molemminpuolinen kiinnostus herää. Sit mies alkaa pakitella. Ja kun olen itse lopulta ymmärtänyt ettei tuota miestä kiinnosta ja jatkan elämää, niin sitten siinä vaiheessa tullaan höpöttämään että no nyt kiinnostelisi. Ja useampaan otteeseen, ettei jätetä sitä yhteen kertaan..

Muita?

Varmaan on noinkin asiat. Itelle on käynyt monesti niin et kännissä kyllä kehdataan lähteä saatille ja panna mut kun aamulla näkevät 160 kiloisen vartaloni ja leveät lanteeni jotka ei mahdu kunnolla ees kylppäristä ulos niin silloin on jo kiire kotio laiheliini rouvien seuraan t leveälanteinen Teija

Tässä taas yksi syy miksi suomalaisen naisen arvo parisuhdemarkkinoilla on romahtanut nollaan tai sen alapuolelle. Miehen syyksi se on toki saatu tässäkin maalattua, niinkuin tuhansissa muissakin ketjuissa joissa nainen hakee vertaisiltaan oikeutusta syyllistää miestä sen ihan oman umpityperän ajatusmaailmansa tuotoksista.

En tosiaan ymmärrä. Mitä pidemmälle viestiäsi luin, sitä vähemmän sä kiinnostit mua.
Se on viimeistään viimeinen ratkaiseva niitti eropohdinnalle, jos käy ilmi että nainen on tehnyt aloituksen kaksplussalle tai vauvan AV-foorumille tai jollekin vastaavalle uusfeministisille foorumeille tyyliin sanoila "Miksi mieheni tekee sitä tai tätä tai onko mielestänne oikein että mies tekee niin tai näin" tai ylipäätään minkäänlaisen sympatiaketjun tarkoituksena kyseenalaistaa ja väheksyä miehen tekemisiä tai mielipiteitä niinkuin poikkeuksetta näissä ketjuissa aina käy. Välitön ero ja kaikkien yhteyksien katkaisu kyseiseen naiseen on miehelle ainoa oikea ratkaisu. Minkäänlaista taloudellista tukea kyseiselle naiselle ei ikinä, koskaan saa eikä kannata maksaa senttiäkään.

Yhteistyössä