MIksi mies on heti paskiainen ja ikävä ihminen, jos ei huoli läskiä naista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marengi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marengi

Vieras
Miespuoliselle ystävälleni kävi juuri näin. Hän on oikein ihana ja sydämellinen mies, kohtelias ja fiksu. Eräs puolituttu nainen taannoin lähestyi ystävääni iskemisen merkeissä, tuntevat tosin jo ennestään. Ystäväni ei kuitenkaan tälle naiselle lämmennyt ja antoi kohteliaat pakit.

Myöhemmin kun sitten kyselin asiasta, kun tulevat kuitenkin oikein hyvin juttuun ja viihtyvät toistensa seurassa, niin ystäväni sanoi suoraan, että ei voi kuvitella tätä naista romanttisessa mielessä, koska hän on niin lihava. Hän ei vaan sen takia viehäty naisesta eikä pysty ajattelemaan häntä kiinnostavana, hieman jopa ällöttää. Jos olisi hoikemmassa kunnossa, niin tilanne olisi varmaan toinen. Pitää persoonana naisesta kyllä.

Yhteinen ystävämme ei tätä ymmärtänyt ja haukkui tämän miespuolisen ystävämme kusipääksi ja idiootiksi. Fakta kuitenkin on, että yhtä moni nainen ei huoli läskiä miestä ja se on ihan ok.

En tiedä. Ja tosiaan en mäkään haluaisi lihavaa miestä. Jokaisella on oma makunsa vastakkaisen sukupuolen suhteen, eikä kenenkään pidä mennä toista haukkumaan kusipääksi sen takia.

• Tykkää
Reactions: petite
kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen mitä ajattelee. Itse lihavana ymmärrän kyllä hyvin, että osaa ihmisistä ällötän ihan varmasti. olen kuitenkin ihminen minäkin ja minullakin on oikeus elää, puhua ja olla isoissa porukoissa normaalisti tuntematta mitään häpeää. kuuluu ihan käytöstapoihin olla laukomatta kaikkia mielipiteitään ihmisille. Sama kun sanoisi jollekin ihmiselle, jolla esim. luomi naamassa, että muuten olet kiva, mutta tuo luomi häiritsee!!! :O

Miespuoliselle ystävälleni kävi juuri näin. Hän on oikein ihana ja sydämellinen mies, kohtelias ja fiksu. Eräs puolituttu nainen taannoin lähestyi ystävääni iskemisen merkeissä, tuntevat tosin jo ennestään. Ystäväni ei kuitenkaan tälle naiselle lämmennyt ja antoi kohteliaat pakit.

Myöhemmin kun sitten kyselin asiasta, kun tulevat kuitenkin oikein hyvin juttuun ja viihtyvät toistensa seurassa, niin ystäväni sanoi suoraan, että ei voi kuvitella tätä naista romanttisessa mielessä, koska hän on niin lihava. Hän ei vaan sen takia viehäty naisesta eikä pysty ajattelemaan häntä kiinnostavana, hieman jopa ällöttää. Jos olisi hoikemmassa kunnossa, niin tilanne olisi varmaan toinen. Pitää persoonana naisesta kyllä.

Yhteinen ystävämme ei tätä ymmärtänyt ja haukkui tämän miespuolisen ystävämme kusipääksi ja idiootiksi. Fakta kuitenkin on, että yhtä moni nainen ei huoli läskiä miestä ja se on ihan ok.

Koska tuo on niitä asioita mitä fiksut aikuiset eivät sano vaan ääneen.. Kaiken voi sanoa nätistikin, vaikka sanoisikin asian suoraan.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27241054:
No, eikö ihmiset aika usein loukkaannu pakeista, joten "kusipää ja idiootti" voi olla ihan normaali reaktio, kun joku perustelu tulee. Oli se sitten paino tai jokin muu syy.

Uskon, että ystäväsi olisi ajatellut miehen olevan kusipää ja idootti silloinkin, jos miehen perustelu olisi ollut se, että ystäväsi on muuten hyvä pakkaus, mutta liian tyhmä. Ehkä ei kannata tehdä mitään kovin isoja johtopäätöksiä pakit saaneen ajatusten perusteella.

Ei tämä pakit saanut niin sanonutkaan, vaan minun ja tämän miehen yhteinen ystävä, jonka mielestä tuo ei ollut pätevä syy.

kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen mitä ajattelee. Itse lihavana ymmärrän kyllä hyvin, että osaa ihmisistä ällötän ihan varmasti. olen kuitenkin ihminen minäkin ja minullakin on oikeus elää, puhua ja olla isoissa porukoissa normaalisti tuntematta mitään häpeää. kuuluu ihan käytöstapoihin olla laukomatta kaikkia mielipiteitään ihmisille. Sama kun sanoisi jollekin ihmiselle, jolla esim. luomi naamassa, että muuten olet kiva, mutta tuo luomi häiritsee!!! :O

Eihän ystäväni sille naiselle nyt sitä pakkien syyksi sanonutkaan, edes vihjannut, että kyse on mistään selliasesta, hyvänen aika! Et ihan oikeasti ajatellut, että sanoi, ethän?

Hän kertoi sen myöhemmin minulle henkilökohtaisesti, niin kuin ystävät nyt kertovat asioita toisilleen, rehellisesti.

Eihän ystäväni sille naiselle nyt sitä pakkien syyksi sanonutkaan, edes vihjannut, että kyse on mistään selliasesta, hyvänen aika! Et ihan oikeasti ajatellut, että sanoi, ethän?

Hän kertoi sen myöhemmin minulle henkilökohtaisesti, niin kuin ystävät nyt kertovat asioita toisilleen, rehellisesti.

Niin, ja sinä sanoit sen sille joka sitten sanoi että onpa törkeä syy?? No niinhän se noin sanottuna onkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Koska tuo on niitä asioita mitä fiksut aikuiset eivät sano vaan ääneen.. Kaiken voi sanoa nätistikin, vaikka sanoisikin asian suoraan.

Luitko tekstiäni ollenkaan, vai kirjoitinko epäselvästi? Pakit saaneelle ei sanottu mitään tuollaista päin naamaa, tuo tummentamasi kohta oli minun ja ystäväni kahdenkeskisestä keskustelusta. Kai ystävälleen saa puhua suoraan?

ymmärsin kyllä, mutta itse tarkoitin, että on asioita joita ei tarvitse sanoa ikinä ääneen...välttämättä. hyvät käytöstavat. Toisten ulkomuoto on sellainen, että on aika ikävää, että siitä keskustellaan edes toisissa porukoissa. Esim. laihuus/lihavuus, iso nenä, luomet, syntymämerkit jne jne.

• Tykkää
Reactions: No'One
Lue yllä sanomani.

Siis mitä ihmettä yrität sanoa nyt? Mä en ihan oikeasti ymmärrä? Pakit saanut ei edelleenkään tiedä oikeaa syytä, ja hyvä niin.

Siis kenelle minä sanoin ja mitä? Keskustelimme tästä tapauksesta vielä myöhemmin kolmestaan: minä, miespuolinen ystäväni, joka ne pakit antoi ja yhteinen ystävämme, jonka mielestä syy oli huono. Pakit saanut ei ollut mukana.

Mikä on tässä väärää?

ymmärsin kyllä, mutta itse tarkoitin, että on asioita joita ei tarvitse sanoa ikinä ääneen...välttämättä. hyvät käytöstavat. Toisten ulkomuoto on sellainen, että on aika ikävää, että siitä keskustellaan edes toisissa porukoissa. Esim. laihuus/lihavuus, iso nenä, luomet, syntymämerkit jne jne.

Yleensä näin, mutta minusta ei ole kovin tavatonta hyvien ystävien kesken puhua suoraan. Ei tuo miespuolinen ystävä sillä asialla repostellut, mutta sanoi suoraan, kun kysyin. Olisiko hänen siis pitänyt keksiä joku tekosyy?

Ihmisiä miellyttävät erilaiset asiat. Mulle miehen ulkonäöllä ei koskaan ole ollut hirveesti merkitystä, sen sijaan jonkinlaisella älykkyydellä on. Mä en koskaan voisi olla "tyhmän" miehen kanssa.

Voi helvetti... Jos olet sille toiselle sanonut että mies ei alkanut seurustella tyypin kanssa sen takia koska sitä ällötti lihavuus niin on ihan oikein sanottu että onpa törkeä syy. Edelleen, kaiken voi sanoa nätimminkin eikä mojauttaa suoraan.

Ja voi helvetti, jos sinä nyt luulet tietäväsi, millaisin sanoin ja äänenpainoin ja tavoin asia on oikeasti sanottu.

Sanoinko jossain, että minä olen sanonut eteen päin, että häntä ällötti lihavuus? Juuri tuollaisilla sanoilla suoraan töräyttämällä. No ei.

Älä viitsi keksiä ja täydentää mielivaltaisesti juttuani.

Rehellisyyden puhumisessa ei ole mitään väärää. Heitän itse pellolle jokaisen naisen, joka ei kestä kuulla totuutta. Sehän on vain eduksi sille naisen egollekin että tulee myös kritiikkiä. Ei mikään suhde voi pussi päässä toimia.

Joillain naisilla on liian suuret luulot itsestään suhteessa omaan ulkonäköönsä.

Ja voi helvetti, jos sinä nyt luulet tietäväsi, millaisin sanoin ja äänenpainoin ja tavoin asia on oikeasti sanottu.

Sanoinko jossain, että minä olen sanonut eteen päin, että häntä ällötti lihavuus? Juuri tuollaisilla sanoilla suoraan töräyttämällä. No ei.

Älä viitsi keksiä ja täydentää mielivaltaisesti juttuani.

ystäväni sanoi suoraan, että ei voi kuvitella tätä naista romanttisessa mielessä, koska hän on niin lihava. Hän ei vaan sen takia viehäty naisesta eikä pysty ajattelemaan häntä kiinnostavana, hieman jopa ällöttää. Jos olisi hoikemmassa kunnossa, niin tilanne olisi varmaan toinen. Pitää persoonana naisesta kyllä.

Yhteinen ystävämme ei tätä ymmärtänyt ja haukkui tämän miespuolisen ystävämme kusipääksi ja idiootiksi.

EI mun tarvinnut mielivaltaisesti täydentää mitään, tossahan se lukee suoraan. Mies sanoi suoraan mitä ajatteli (kuvailua) ja yhteinen ystävämme ei sitä ymmärtänyt.

Missään ei lue että sinä olit välissä "kaunistelemassa" asiaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aikamoinen yleistys! Yksi yllipainoinen nainen haukkuu miehen ja aloittajan mielestä KAIKKI miehet on heti ylipainoisten mielestä paskiaisia ja ikäviä ihmisiä, kun eivät huoli ylipainoisia naisia.

Just. Kyseessä näyttää olevan typerä nainen. Ihme, että aloittajan ystävä kuitenkin viehättyi naisen persoonasta.

Kaikki eivät pidä lihavista ihmisistä kumppaneina. Joillekin on väliä jopa hiusten värillä jne. Mikä ongelma tässä nyt oli? Pitäisikö nainen X:n saada kenet tahansa mies riippumatta siitä miltä hän itse näyttää? No way José. Päinvastoin, on olemassa naisia, jotka tarvitsevat lisää nöyryyttä ja itsekritiikkiä, sillä oma minäkuva on liian epärealistinen.

Tämä on nähdäkseni eräs naisia suosivan yhteiskuntamme ilmiöistä eli joukko naisia, joita ei koskaan ole kritisoitu muiden taholta eikä omalta taholta. Se on huono asia kaikille. Jokainen ihminen tarvitsee kritiikkiä koska täydellistä ei ole, kaikilla on varaa kehittyä niin esteettisesti kuin koulutukselta kuin ajattelulta kuin arvoilta ja käytökseltä. Mitä tasokkaampaa hakee, sen kovemmat paukut pitää hyvin usein olla myös itsellä, joka tasolla.

ystäväni sanoi suoraan, että ei voi kuvitella tätä naista romanttisessa mielessä, koska hän on niin lihava. Hän ei vaan sen takia viehäty naisesta eikä pysty ajattelemaan häntä kiinnostavana, hieman jopa ällöttää. Jos olisi hoikemmassa kunnossa, niin tilanne olisi varmaan toinen. Pitää persoonana naisesta kyllä.

Yhteinen ystävämme ei tätä ymmärtänyt ja haukkui tämän miespuolisen ystävämme kusipääksi ja idiootiksi.

EI mun tarvinnut mielivaltaisesti täydentää mitään, tossahan se lukee suoraan. Mies sanoi suoraan mitä ajatteli (kuvailua) ja yhteinen ystävämme ei sitä ymmärtänyt.

Missään ei lue että sinä olit välissä "kaunistelemassa" asiaa.

Ok, eli kirjoitin epäselvästi ja huolimattomasti. Pahoittelen.

No, mutta nyt siis tarkennuksena: vain minulle miespuolinen ystäväni sanoi noin suoraan asiat kahdenkeskisessä keskustelussa. Muita ei ollut siis tällöin läsnä.

Myöhemmin asia tuli esille, kun juttelimme kolmistaan ja pakkien syyksi mies kertoi ylipainon, mutta noin suoraan. Eli ei puhunut tuolloin mitään ällötyksestä tai muustakaan, mutta myönsi kuitenkin, että syy oli ylipaino.

Ok, eli kirjoitin epäselvästi ja huolimattomasti. Pahoittelen.

No, mutta nyt siis tarkennuksena: vain minulle miespuolinen ystäväni sanoi noin suoraan asiat kahdenkeskisessä keskustelussa. Muita ei ollut siis tällöin läsnä.

Myöhemmin asia tuli esille, kun juttelimme kolmistaan ja pakkien syyksi mies kertoi ylipainon, mutta noin suoraan. Eli ei puhunut tuolloin mitään ällötyksestä tai muustakaan, mutta myönsi kuitenkin, että syy oli ylipaino.

Sanoitko sinä sitten miehen reaktion ystävällesi? Miksi? Vai miten ystäväsi tajusi ruveta haukkumaan miestä?

Yhteistyössä