Miksi mies saa mennä kahville mutta ei leffaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilmeisesti tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotenkin minunkin assosiaatiot viittaisi tuonne treffien puolelle. Ehkä siksi, että itsellä elokuviin meno on sellainen ennalta suunniteltu ja odotettava juttu, mutta kahville tai kaljalle voi poiketa hetken mielijohteesta. Näin ainakin minun tuttavapiirissä. Ei siinä, että näkisin siinä loppujen lopuksi mitään syntisempää, kuin kahvilla jäynnissä, mutta tuo tapaamisen luonne on kuitenkin jotenkin erilainen.

No silloin voisin ihmetellä, jos jonku baarireissun jälkeen mies olisi löytänyt itselleen upean ystävän, jonka kanssa haluaa leffaan. Enkä itsekkään lähtis minkään juuri tapaamani miehen kans kaveripohjalta (tai muutenkaan) mihinkään. Mutta siis kaverin, jonka on tuntenut jo pitkän aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jotenkin minunkin assosiaatiot viittaisi tuonne treffien puolelle. Ehkä siksi, että itsellä elokuviin meno on sellainen ennalta suunniteltu ja odotettava juttu, mutta kahville tai kaljalle voi poiketa hetken mielijohteesta. Näin ainakin minun tuttavapiirissä. Ei siinä, että näkisin siinä loppujen lopuksi mitään syntisempää, kuin kahvilla jäynnissä, mutta tuo tapaamisen luonne on kuitenkin jotenkin erilainen.

Osasitpa selittää "tuntemukseni" paremmin ku minä ite

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
No silloin voisin ihmetellä, jos jonku baarireissun jälkeen mies olisi löytänyt itselleen upean ystävän, jonka kanssa haluaa leffaan. Enkä itsekkään lähtis minkään juuri tapaamani miehen kans kaveripohjalta (tai muutenkaan) mihinkään. Mutta siis kaverin, jonka on tuntenut jo pitkän aikaa.

Jossain vaiheessa ne pitkään tunnetutkin ihmiset tavataan. Mites jos kaveri löytyisi harrastustoiminnasta tms?

p.s. auttaako asiaa, jos naispuolinen kaveri on ruma? rillipäinen? läski?

Alkuperäinen kirjoittaja kysyy:

Jossain vaiheessa ne pitkään tunnetutkin ihmiset tavataan. Mites jos kaveri löytyisi harrastustoiminnasta tms?

Voi jessus....

Alkuperäinen kirjoittaja kysyy:

Sitten, kun on tuntenut pidempään, niin mikä ettei. (ulkonäöllä ei väliä). Mutta ihmetyttäis siksi, koska ei mies rykäsis juuri tapaamansa miehenkään kanssa yllättäen leffaan.
Mieheni on saanut työnsä kautta naispuoleisia kavereita ja niin kauan kun avoimesti asioista puhutaan, minulla ei ole mitään syytä olla esteenä mieheni tapaamisille tai mustasukkainen tai mitään muutakaan.
Miehen oma käytös ratkaisee.

Jos mun mies pyytäisi päästä kahville jonkun uuden naistuttavan kanssa en ehkä päästäisi.Riippuu saisinko minä mennä uuden miespuolisen tutun kanssa.Leffaan ei tod. tarvii mennä kenenkään muun kuin mun kanssa.Muutenkin niin vähän yhteistäaikaa.

No musta kummankaan rajoittaminen on tyhmää ja suuri epäluottamuslause. Mun mies saa mennä niin kahville, kaljalle kuin leffaankin ihan kenen kans haluaa. Mitä sanomista mulla siihen on?

Ja tuosta mikä kuulostaa treffeiltä, musta kahvilla käynti olisi enemmän treffailua kuin leffassa olo. Siellähän vaan katsellaan leffaa. Kahvilassa on paljon intiimimpää... ;)

Jos niillä olisi molemmilla hinku nähdä joku erityinen leffa joka ei kiinnosta ketään muuta, niin kiva että menisivät keskenään. Mut en varmaankaan tykkäisi, että miettisivät, että olis kiva nähdä, mitä tehtäis, leffaan? ..Tai oikeastaan riippuu ihan kuka se olis ja millaiset välit niillä olisi.

Mä olen käynyt suhteessa ollessani useita kertoja lounaalla miespuolisen ystävän kanssa, johon olen ollut ihastunut. Ikinä en ole ihastustani esiin tuonut hänelle, mutta voihan olla että on arvannut. Miestä ei haitannut, mutta myönnän että toisinpäin mua haittaisi suuresti.

Yhteistyössä