V
vierailija
Vieras
Aluksi meillä meni todella hyvin, sitten jotain tapahtui ja mies alkoi puhua muista naisista ja kehui heitä... Itsestäni tuntui erittäin, pahalta kuunnella kun mieheni kehuu muita naisia mutta ei minua...( Hän on kerran kehunut minua, silloin kun todella tarvitsin sitä.) Mies tekee tahallaan mustasukkaiseksi? Ja meillä on ollut viimeisen 1kk on-off suhde eli ollaan erottu noin kolme kertaa tai enemmänkin... Kun kerron miehelle tunteistani vastaus on yleensä "selvä" tai "kiva" ja kun kerron että olen mustasukkainen muista naisista hän sanoo "ihan turhaan" ja hymyilee omituisesti... Meillä oli suhteessa kaikki hyvin ennenkuin hänelle paljastui että veljeni ei ollutkaan veljeni vain erittäin tärkeä ihminen elämässäni ja mies oli ensin erittäin mustasukkainen hänestä... Katkaisin välit "veljeeni" miehen takia... Olen itse kyllästynyt jo tähän... Mutta aina kun eroamme, hoen itselleni "en ota miestä takasin" mutta jotenkin hän vain saa minut puhuttua ympäri... Syvällä sisimmässäni rakastan sitä idioottia varmaan aivan liikaa... Mitä pitäisi tehdä? Asialliset ja eisaarna-mielipiteet