I
Ihmeissään
Vieras
Hei. Olen seurustellut kaksi vuotta miehen kanssa. Minua ärsyttää ja ihmetyttää vieläkin se, miksi mies ahdistuu niin helposti. Jos halaan tai suutelen häntä esim. kun hän katsoo televisiota, niin se alkaa ahdistamaan häntä. Nykyään kun haluaisin pussata häntä, hän kääntää päätään, että pusu osuisi vain poskelle. Tuntuu että mieheni ei halua suudella minua suulle
. Muutenkin, jos ehdottelen seksiä vihjailevasti, häntä ei kiihota eikä kiinnosta. Hän haluaa minua vain silloin kun itse on innostunut. Mieheni kiihottuu vain silloin, kun minua ei innosta lainkaan ja haluaa aina olla se dominoiva osapuoli. Ei se minua haittaa, mutta ihmetyttää se että jos pukeudun seksikkäästi, niin hän ei innostu. Onko minussa joku vika?? Emme voi myöskään kävellä käsikädessä kaupungilla, sillä mieheni ei pidä siitä...
. Hän ei ikinä pettäisi minua, mutta en ymmärrä mikä häntä vaivaa. MIEHET kertokaa, miksi teitä ahdistaa niin helposti/ NAISET kertokaa, jos on ollut samanlainen tilanne ja mitä olette tehneet sille. Olen 20v ja mieheni 23v. Emme ole harrastaneet seksiä kohta yli viikkoon!!!