Kun en enää seksuaalisesti halua miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paha mieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paha mieli

Vieras
Onko tämä ohimenevää, onhan?
Kai muillakin parisuhteessa elävillä on joskus ollut samanlaisia tuntemuksia?

Minä en enää halua seksiä mieheni kanssa. Hänen alaston vartalonsa tai tarjoamansa esileikki ei kiihota. Hän on minusta suoraan sanottuna ällöttävä. Liian ystävä. Ei enää intohimoinen rakastajani.

Voiko tämän tilanteen korjata? Seksielämämme on kuihtunut kasaan, koska en yksinkertaisesti halua häntä. Rakastan miestäni, ja hän on ihana kumppani, taitava sängyssäkin, mutta jostain syystä minua kuvottaa tai naurattaa, jos hän yrittää jotain.

:( Voih niin tuttua. Mutta mies on niin rakas ja juuri se oikea minulle. Minäkin haluan meidän ennen niin loistavan seksielämän takaisin. Miten saan mieheni näyttämään seksikkäältä taas?

Kamalaa kuultavaa parisuhde jossa toinen ei halua toista. Toinen oli sist valmis kaikkeen. Jos sitä jatkuu pitkään ja pysyy siinä suhteessa, eikä petä toista, niin muuttuuko siinä sit itsekin tunteettomaksi ja haluttomaksi? :(

Mutta en vain voi tuntemuksilleni mitään, vaikka tiedän, että mies kaipaisi seksiä.
Siis hellyyttä meillä on yhä, pussaillaan, halaillaan ja pidetään toisistamme kiinni paljon.
Mutta yhdyntä ym. siihen liittyvä jo ajatuksenakin hänen kanssaan puistattaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Paha mieli:
Mutta en vain voi tuntemuksilleni mitään, vaikka tiedän, että mies kaipaisi seksiä.
Siis hellyyttä meillä on yhä, pussaillaan, halaillaan ja pidetään toisistamme kiinni paljon.

No, teillä edes hellyyttä. Meillä ei sitäkään: ei suukottelua, halitelua tahi kädestä pitelyä ja silittelyä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:

No, teillä edes hellyyttä. Meillä ei sitäkään: ei suukottelua, halitelua tahi kädestä pitelyä ja silittelyä :/

miten sä jaksat? :/ sanooko se kuitenkin rakastavansa? ja sinä rakastat sitä ja jaksat ilman huomiota?

kaikkia aikuisten leluja, "patukat" yms. kannattaa ottaa kokeiluun, leikkiessä on muuta ajateltavaa. Eli siis yhessä leikitään tavaroilla, molemmille omanlaisia. Onnistunu ainakin täälläpäin silleen asiat hoitumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tyllerölle:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:

miten sä jaksat? :/ sanooko se kuitenkin rakastavansa? ja sinä rakastat sitä ja jaksat ilman huomiota?

Ei sano että rakastaa. Enpä muista milloin olen sen kuullut hänen suustaan. Minä vaan meen eteenpäin päivä kerrallaan. Välillä paremmin ja välillä huonommin. Onneksi lapsilta saa haleja, suukkoja, hellyyttä ja läheisyyttä. Muuten en varmaan jaksas yhtään.

tuo lienee kaikkien pitkien parisuhteiden ongelmana jossain vaiheessa. arkikin on niin raskasta välillä, ett on vaikea irrottautua siitä ja koettaa antautua lihan iloille.
mielikuvitusta kehiin ja paljon yitystä, koittakaa saada lapset hoitoon pari kertaa, jos ois helpompi rentoutua ja ajatella sitä miestäkin seksuaalisena olentona, eikä roskapussin viejänä.

Yhteistyössä