Miksi miesten pienille sukuelimille saa vapaasti naureskella, mutta naisten rintojen kokoa/alapään tiukkuutta ei saa arvostella?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tasa-arvoa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tasa-arvoa?

Vieras
En ymmärrä. Täälläkin usein nauretaan pienille peniksille ja sanotaan, että koolla on väliä. Jos taas joku sanoo, että rintojen koolla on väliä, haukutaan hänet maan rakoon. Miksi ketään saa/pitää haukkua?
 
Minusta pieniä munia ei saa haukkua, eikä niille saa naureskella. Minusta on muutenkin erityisen vastenmielistä jos arvostellaan sellaisia asioita, joille ei mitään voi, esim kasvonpiirteitä, tai vaikkapa tuota peniksen kokoa.
 
Turha esittää tietämätöntä. Täällä on monesti ketjuja, joissa selitetään, että peniksen koolla on väliä ja heitetään vitsiä "pienimunaisista" miehistä/naureskellaan. Mutta jos joku arvostelee rintojen kokoon liittyviä asioita, käy kaikki palstan naiset kimppuun. Johtuu varmaan siitä, että tämä on naisvaltainen palsta.
 
Totta munassa sillä on väliä jos p*llu muistuttaa enemmän tuulitunnelia ku sitä mikä sen pitäis olla.
Ja kyllähän sillä mihenkin veitikalla on väliä,ihan oikeesti.Sen kokoon ei nyt vaan hirveesti pysty vaikuttaa,toisin ku naisen alapään kokoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Turha esittää tietämätöntä. Täällä on monesti ketjuja, joissa selitetään, että peniksen koolla on väliä ja heitetään vitsiä "pienimunaisista" miehistä/naureskellaan. Mutta jos joku arvostelee rintojen kokoon liittyviä asioita, käy kaikki palstan naiset kimppuun. Johtuu varmaan siitä, että tämä on naisvaltainen palsta.

No en oole kyllä ikinä nähnyt ja olen täällä joka päivä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Totta munassa sillä on väliä jos p*llu muistuttaa enemmän tuulitunnelia ku sitä mikä sen pitäis olla.
Ja kyllähän sillä mihenkin veitikalla on väliä,ihan oikeesti.Sen kokoon ei nyt vaan hirveesti pysty vaikuttaa,toisin ku naisen alapään kokoon.

Ei voi puhua munasta jos se on alle 10 cm mittainen, juhlakunnossa :D
 
Kauneus on katsojan silmässä. Joku viisas joskus noin sanonut.

Mutta tasa-arvoa kannatan tässäkin asiassa tai sitten toiseen ulkonäköön kohdistuvat arvostelut voitaisiin unohtaa ja antaa jokaisen olla ihan sellainen, kuin luonnostaan on ja hyväksyä se tosiasiana.
 
Mä olen kyllä harvemmin törmännyt sellaiseen keskusteluun missä miehet kommentoivat naisten ominaisuuksista.Ja pakko sanoa et olishan niitä kommentteja ihan kiva kuulla niin hyvässä ku pahassa...

 
No mä en ainakaan naureskele jonkun pilin koolle, musta se on törkeää. Miksi siis sen takia pitäisi naureskella mulle, kun mulla on pienet tissit? Tai siis ketä se silloin rankaisee?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tasa-arvoa?:
En ymmärrä. Täälläkin usein nauretaan pienille peniksille ja sanotaan, että koolla on väliä. Jos taas joku sanoo, että rintojen koolla on väliä, haukutaan hänet maan rakoon. Miksi ketään saa/pitää haukkua?

Kyllä mun mielestä ihan samalla tavalla arvostellaan molempien sukupuolien avuja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Turha esittää tietämätöntä. Täällä on monesti ketjuja, joissa selitetään, että peniksen koolla on väliä ja heitetään vitsiä "pienimunaisista" miehistä/naureskellaan. Mutta jos joku arvostelee rintojen kokoon liittyviä asioita, käy kaikki palstan naiset kimppuun. Johtuu varmaan siitä, että tämä on naisvaltainen palsta.

Aijaa. No, mä olin tuo, joka "esitin tietämätöntä". En roiku täällä palstalla niin usein, että olisin törmännyt mihinkään "pienimunaisten haukkumaketjuun".

Joten ihan sama. Typerää touhua kaikkinainen haukkuminen.
 

Yhteistyössä