Miksi miesten pitäisi tykätä läskeistä naisista? Miksi läskiä pidetään normaalina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hah"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hah"

Vieras
Niin. Monesti kuulee naisten suusta, että mies on pinnallinen urpo, jos silmää miellyttää enemmän normaali tai hoikka vartalo kuin reilulla rasvakerroksella varustettu. Ihan luonnollistahan se on, että terve ja tasapainoinen ulkomuoto miellyttää. Ihan yhtä luonnollista kuin pitää pulleammastakin. Naisille vaan tuntuu olevan kova kolaus, jos se oma herkku/siiderivatsa onkin turn off (mikä taas on ihan normaalia, se ei ole kovin kaunis).

Naisen pitäisi kelvata miehelle vaikka millaisena, mutta miehille saa kyllä asettaa vaatimuksia.

Ja miksi ihmeessä sitä ylipainoa/läskiä pidetään normaalina asiana, johon ei muka voi mitenkään itse vaikuttaa (ja sairaudet erikseen, kun joku sen kortin kuitenkin vetää)? Kukaanhan sei pakota syömään yli tarpeensa. Ja ylipainon pitäminen epäviehättävänä ei tosiaan ole median aivopesua tai sikamaisuutta.

En yleensä puutu painoasioihin, mutta sanon tästä asiasta vain tämän: en ole ymmärtänyt miten esim. +40 kg normaalin painon yli voi sanoa olevansa kurvikas. Minulle kurvikas tarkoittaa esim. Marilyn Monroeta (kapea vyötärö, isot rinnat). Vai olenko täysin hakusessa tuon kurvikas sanan kanssa??

• Tykkää
Reactions: maitovara
En yleensä puutu painoasioihin, mutta sanon tästä asiasta vain tämän: en ole ymmärtänyt miten esim. +40 kg normaalin painon yli voi sanoa olevansa kurvikas. Minulle kurvikas tarkoittaa esim. Marilyn Monroeta (kapea vyötärö, isot rinnat). Vai olenko täysin hakusessa tuon kurvikas sanan kanssa??

Kuitenkin ihmiset, joilla on Marilynin mitat, saa täällä kuulla olevansa anorektikkoja.

Lainaus ap:ltä: Naisen pitäisi kelvata miehelle vaikka millaisena, mutta miehille saa kyllä asettaa vaatimuksia.

Kuule luepas noita miesten palstoja niin kyllä siellä aika kovia vaatimuksia on naisille. Sanoisin että miesten maailma on raaempi ulkonäön suhteen kun naisten. Se on sitten eri asia millaiseen ihmiseen sitä rakastuu...

Tuota "kurvikasta" käytetään usein liennyttelysanana ylipainolle esim. vaatevalmistajien taholta. Olisihan se tietty vähän huonoa mainosta myynnille käyttää lihavaa tai ylipainoista. Kurvikas on myyvämpi. Eli sana on menettänyt merkityksensä ja sitä käytetäänkin väärin.
Minusta kurvikkuuteen ei kuulu ylipaino. Jenkeissähän lihavat naiset kutsuvat itseään kurvikkaiksi, ja uskovat varmaan itsekin olevansa vain kurvikkaita.

• Tykkää
Reactions: Katylina
Ei tarvi tykätä. Itse olen ihmeissäni, että baariin mennessäni niinkin moni hyvännäköinenkin mies haluaisi viettää aikaa kanssani. Oma vartaloni ei vastaa omia ihanteitani, (minulla on isot rinnat ja 27 bmi) ja mittaa 158 cm. Käyn nykyään salilla kolme kertaa viikossa.

[QUOTE="hah";25853659]Niin. Monesti kuulee naisten suusta, että mies on pinnallinen urpo, jos silmää miellyttää enemmän normaali tai hoikka vartalo kuin reilulla rasvakerroksella varustettu.
Ja miksi ihmeessä sitä ylipainoa/läskiä pidetään normaalina asiana, johon ei muka voi mitenkään itse vaikuttaa (ja sairaudet erikseen, kun joku sen kortin kuitenkin vetää)? Kukaanhan sei pakota syömään yli tarpeensa. Ja ylipainon pitäminen epäviehättävänä ei tosiaan ole median aivopesua tai sikamaisuutta.[/QUOTE]

Sano ensin, mistä kuulet tollaisia kommentteja? Kukaan tuntemani ylipainoinen ei hauku miehiä pinnalliseksi, jos heidän silmää miellyttää enemmän normaali vartalo, siis ei kukaan. Ärsyttää oikeasti tällaiset aloitukset, aina heitetään että "suurin osa läskeistä sanoo lihovansa sairauden takia" eikä kuitenkaan mitään totuuspohjaa tuollekaan ole vaan suurin osa varmasti tietää lihovansa, koska syö enemmän kuin kuluttaa. Lisäksi suurin osa ihan varmasti ei pidä miestä urpona, jos miestä miellyttää muu kuin ylipainoinen vartalo, ei sitä kukaan varmasti ikinä edes ajattele, miksi pitäis? Niin että kerroppas ne tutkimukset, missä saa tollaiset tulokset, että suurin osa sitä ja tätä blaah, niin sitten voidaan keskustella. (epäilen tosin, että tässä on aloittajalla itse jotain hampaankolossa ylipainoista naista vastaan, olisko kenties tuo pyöreä kaunis nainen vienyt sun miehen....?)

[QUOTE="vieras";25853760(epäilen tosin, että tässä on aloittajalla itse jotain hampaankolossa ylipainoista naista vastaan, olisko kenties tuo pyöreä kaunis nainen vienyt sun miehen....?)[/QUOTE]

Et sitten yhtään väsyneempää kommenttia keksinyt?;)

[QUOTE="aapee";25853807]Et sitten yhtään väsyneempää kommenttia keksinyt?;)[/QUOTE]
No vaikea se on ymmärtää muitakaan syitä tuollaiseen katkeruuteen. Heittelet ilmoille "suurin osa" ja "kaikki" väitteitä, joilla ei ole mitään perusteluja. Tuossa "väsyneessä väitteessä" on sentään taustalla edes alkeelliset perustelut.

No enpä minä ole vaatinut tykkäämään itsestäni silloinkaan, kun olen ollut hieman painavampi kuin nyt. Varmasti monen mielestä olin jo aika läski, vaikka olinkin normaalipainon ylärajalla.

En nytkään vaadi ketään pitämään minusta, kun olen hoikka. Pitäisikö minun olettaa, että miehet kuolaavat perääni, kun BMI on 18.

Miehet, miehet miehet. Jumalauta sentään, niin hiton iso ihmisjoukko, että siihen mahtuu tosi monenlaista kulkijaa... Joillekin se pieni ylipaino on naisessa ihan must.

Kenenkään ei siis pidä tykätä kenestäkään.

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="aapee";25853807]Et sitten yhtään väsyneempää kommenttia keksinyt?;)[/QUOTE]

No enpä keksinyt muuta, joku kauna sulla ylipainoisia naisia kohtaan on, jos tollaisen aloituksen laitat. Tai sitten sulla vaan ei ole kaikki mutterit kiinni...

Minä olen iso, enkä koskaan ole olettanut että kaikki minusta tykkäisi, päinvastoin. Silti tiedän kiloistani huolimatta olvani näyttävä, enkä koe, että minun pitäisi ihmisenä piilotella kokoni takia. Itse en ole koskaan ollut yhdessä ylipainoisen miehen kanssa vaikka itse olenkin. Minusta kaunis nainen voi olla monenkokoinen, mutta omaakin silmää mielyttää enemmän sellainen Marilynin mitoissa oleva. Makuja on monia, omalle onneksi kelpaan juuri tällaisena kuin olen ja mieheni on oikeasti aika hottis :p

Siinä vaiheessa kun miestenlehdet on kuin naistenlehtiä mutta miehille, ja naistenlehdet kuin miestenlehtiä mutta naisille, niin voin viitsiä lukeakin tuon ap:n lausunnon läpi asti.

Ja ihan tälleen muitakin isoja tuntevana en ole kyllä siihen törmännyt, että olisi heidän mielestään tykättävä heistä. Eikai kukaan hoikka tai normaalipainoinenkaan ajattele, että kaikkien miesten on hänestä tykättävä?

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25853971:
Ja ihan tälleen muitakin isoja tuntevana en ole kyllä siihen törmännyt, että olisi heidän mielestään tykättävä heistä. Eikai kukaan hoikka tai normaalipainoinenkaan ajattele, että kaikkien miesten on hänestä tykättävä?

onhan niitä tälläkin palstalla ollu. :O

Yhteistyössä