Jos olet niin onneton, miksi et tee sille mitään? Ajattelitko olla loppuelämäsi onneton? Kuules "onneton" otahan itseäsi niskasta kiinni ja mieti minkälaisen tulevaisuuden haluat itsellesi. Sen mitä haluaa sen myös saa ja sitähän ei voi kukaan muu sinulle antaa tai tuoda, kuin sinä itse. Tai sitten vain et vielä ole siihen valmis, mutta sen voin sanoa, että kun olet eroon valmis, tiedät kyllä sen päivän. Ystäväni kertoi minulle tästä joskus ja kun itse erosin, tiesin koska olin siihen täysin valmis.Tämä tunne tuli niin voimakkaasti yhtenä yönä muutamia vuosia sitten, tunne oli niin voimakas, että itkin kauan itsekseni, kun lapseni olivat jo nukkumassa ja mieheni jälleen kerran töissä. Tajusin, ettei se ollut sitä elämää mitä itse halusin ja seuraavana päivänä ilmoitin, että haluan eron ja kuukautta myöhemmin mieheni muutti pois kotoamme. Ja inhottava sanoa, mutta se oli elämäni paras päätös, vaikka se koski muitakin kun vain minua, myös lapset joutuivat osalliseksi, mutta lapset voivat hyvin ja voin sanoa, että paremminkin, kun hyvin. Nyt heillä on kaksi kotia, jossa rakastavat vanhemmat.
Joten mietihän mitä elämältäsi haluat, mutta kuten kirjoitin, jos vielä jahkailet, et ehkä ole siihen valmis, mutta muista mitä se uusi elämä voi tuoda tullessaan. Tai voitteko kenties miehesi kanssa puhua ja selvittää asiat mistä kiikastaa? Toivon, että sinullekkin tulee se päivä! Tiedät varmasti, kun se tulee!