Miksi minä en osaa olla itsekäs ja tehdö sitä mitä haluan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MINÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MINÄ

Vieras
Kaikki rahamme menee lapsiin (harrastukset, vaatteet jne) Lomallakin teemme sitä mikä lapsille parasta (puuhamaa, muumimaa, särkänniemi jne). Itse haluaisin käydä kosmetologilla (maksaa 80e) tai parin pvän matkalla tampereella/turussa (hotelli maksaa n. 100e/yö) mutta kun tuota rahaa ei ole liiemmin joutuu tekemään valintoja ja aina teen valinnat lasten hyväksi. Näin olen elänyt viimeiset 8vuotta.Olen tyytymätön kun en saa koskaan sitä mitä minä haluan, miksi aina lasten tarpeet laitan edelleni?Kuinka päästä eroon tästä tavasta toimia?

ehkä olet marttyyri-äiti... antaa lapsille kaiken mut on sit kuitenkin ärsyyntyny kun ei tee sitä mitä oikeesti haluais... It´ s up to you!
En suosittele toimimaan nuin koska todennäköisesti jossain vaiheessa kaadat kaiken turhautumisesi sitten lasten niskaan ja annat heidän kuulla kuinka olet heidän takia kärsinyt etkä ole saanut tehdä mitä olisit oikeasti halunnut.
Eli jos et nyt tee sitä mitä haluaisit niin älä sit vuosien päästä syytä siitä muita kuin itseäsi.

Mun sisko on suunnilleen samanlainen kolmen lapsen yh, ja joskus totaalisen väsynyt. Eihän kaiken itsestään pusertava mamma voi jaksaa olla onnellinen ja siis antaa parasta mahdollista lapsilleen. Voisitteko te jättää yhden lapsikohteen käymättä ja voisit kumppanisi kanssa käyttää sen omaa jaksamistanne tukemaan. Halvempiakin mukavia hotelleja muuten löytyy kuin tuo 100 e yö, esim. kesällä ja viikonloppuisin Helsingissä hotelli AVA.

Ja onko lapsille aina parasta nuo "landiat" yms. onki-, teltta- tai pyöräretki jne. on melkein ilmainen, kun lainaatte tarvikkeet.