Miksi moni täällä palstalla on niin ilkeitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poistuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poistuva

Vieras
Etenkin moni harmaa, jotkut mustatkin. Voiko ihmiset oikeasti noin pahoin että on pakko olla noin ilkeitä ja töykeitä. Kai netissäkin olis kiva jos jonkunlaista etikettiä noudatettais.

Netissä olis kätevää keskustella mutta ikävä kyllä täällä ei voi enää käydä, tulee kaikkea muuta kuin hyvä mieli. Paskaa sataa niskaan joka aloituksessa.

En tiä, miks pitää piruilla. Mulle aina tulee pahamieli sen puolesta, jolle piruillaan. Ihan asiallisiin aloituksiin tulee vaik millasia vastauksia. Oon itekki vähentäny täällä käyntejä sen takia. Ehkei tääl kohta fiksummat ihmiset viihdykkään, vaan tää jää sellasten riitaahaastavien leikkikentäksi.
Mä heitän jokaiselle, joka piruilee haasteen: Koittakaapa olla kivoja toisille, siitä saa itekki hyvän mielen. Ehkei kohta enää sit ahistakkaa niin paljo, et pitäis olla ilkee!
Tehdään yhdessä tästä palstasta miellyttävämpi.

Itse semi ilkeilen jos jostain tulee tollo-olo, ja niin teen kasvotustenkin, eli kuittaan ja samalla mitalla saan työyhteisössä takas.

En vaan oikein ymmärrä miksi ihmiset suhtautuvat niin vakavasti jos joku kettuilee täällä toiselle. Totta kai kettuillaan kun nimettömänä saa huudella. Ihminen on elukka. Heti jos lukee noita ketjuja jonne voi kirjoitella vain nikillä on meno hyvinki asiallista ja kannustavaa ja sellaisia palstoja/osioita ON NETTI PULLOLLAAN. Kaikki herkkähipiäiset jotka eivät kestä/tykkää välillä vihtumaisesta meingistä voi aina vapaasti valita ja liikkua semmoisilla palstoilla niin ei mieli pahoitu.

Mitäs nyt palstalla usein saa sitä mitä tilaa ja onko se ihme että asiallisiinkin aloituksiin tulee kuittia kun miettii minkälaista vipeltäjää maa päällään kantaa
ja lähtökohdat on mitä kenelläki on. Toisinaan itsellä on yliempatiaa ja huonona päivänä muki menee nuri palstalla jos joku naukuu ihan urpoa asiaa.

Niin se menee töissäki aamukahvipöydässä. Ihmiset ovat jatkuvasti törmäyskurssilla, ei tää ole mikää laa-laa-satumaa.

Itse semi ilkeilen jos jostain tulee tollo-olo, ja niin teen kasvotustenkin, eli kuittaan ja samalla mitalla saan työyhteisössä takas.

En vaan oikein ymmärrä miksi ihmiset suhtautuvat niin vakavasti jos joku kettuilee täällä toiselle. Totta kai kettuillaan kun nimettömänä saa huudella. Ihminen on elukka. Heti jos lukee noita ketjuja jonne voi kirjoitella vain nikillä on meno hyvinki asiallista ja kannustavaa ja sellaisia palstoja/osioita ON NETTI PULLOLLAAN. Kaikki herkkähipiäiset jotka eivät kestä/tykkää välillä vihtumaisesta meingistä voi aina vapaasti valita ja liikkua semmoisilla palstoilla niin ei mieli pahoitu.

Mitäs nyt palstalla usein saa sitä mitä tilaa ja onko se ihme että asiallisiinkin aloituksiin tulee kuittia kun miettii minkälaista vipeltäjää maa päällään kantaa
ja lähtökohdat on mitä kenelläki on. Toisinaan itsellä on yliempatiaa ja huonona päivänä muki menee nuri palstalla jos joku naukuu ihan urpoa asiaa.

Niin se menee töissäki aamukahvipöydässä. Ihmiset ovat jatkuvasti törmäyskurssilla, ei tää ole mikää laa-laa-satumaa.

Ei vaan meidän työpaikan aamukahvipöydässä oo kukaan törmäyskurssilla, aika oudolta kuulostaa...

[QUOTE="mama";28671817]Ei vaan meidän työpaikan aamukahvipöydässä oo kukaan törmäyskurssilla, aika oudolta kuulostaa...[/QUOTE]

Työyhteisöjä on moneen lähtöön ja ei tietenkää meillä kaikki ole kaikkien kanssa. Mutta pari persoonaa saa oman sappeni kiehahtaa ja kuittaan aina takas kun siltä tuntuu eikä niitä jälkikäteen märehditä. Iso työporukka vielä isommilla egoilla ;)

No siksi kun kerrankin tosielämässä olevat hiljaiset hissukat ja nyssykät, jotka eivät suutansa auki saa reaalielämässä, voivat täällä anonyymisti kommentoida kärkkäästi ja vittuilla ;)

Yhteistyössä