Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kerro nyt kuka.
Mulla ainakin suuri osa onnellisuudestani tulee juuri tuosta. Tietoisuus siitä, että jos joku asia jonain päivänä tökkiikin, voin - yleensä - tehdä asialle jotain. Toki elämässä voi tapahtua asioita, joille ei voi mitään. Mutta jos hyväksyy ne asiat, joita ei voi muuttaa, ja muuttaa elämässään ne epäkohdat, joihin voi vaikuttaa, ollaan jo aika hyvällä tiellä kohti onnellisuutta. Mulle ei onnellisuus ole mitään hypeä, jonka ansiosta kiljahtelisi pitkin päivää onnesta. Onnellisuus on mielentila, jossa ei koe tarvetta muuttaa - ainakaan vähään aikaan - yhtään mitään.Ehkä onnellisuus tulee ainakin osittain siitä, että ihmisellä on tunne (tai illuusio) siitä että hän on vapaa ja hallitsee omaa elämäänsä.
Mä olen tehnyt ihan tietoisen valinnan siinä, että yritän aina muistaa korostaa niitä asioita mitkä on hyvin ja välttää "valittamista". Siis jos joku asia on vituillaan, yritän miettiä miten sen voisi korjata ja jos ei onnistu, yritän päästä siitä yli. Ts. en jää märehtimään huonoja asioita elämässäni. Positiivisuus ruokkii positiivisuutta ja kun yrittää aina ajatella niitä asioita jotka on hyvin - sitä tuntee itsensä onnellisemmaksi. Ja ehkä niistä asioista tulee sitten puhuttua kavereiden kesken/täällä/töissä/naamakirjassa/tiesmissä. Lähimmät ystävät tietää myös ne kipukohdat, mutta pyrin nostamaan niitä asioita esille mahdollisimman vähän ja keskittymään siihen mistä tykkään, mistä nautin, mistä olen onnellinen, ylpeä, mihin olen tyytyväinen![]()