[QUOTE="vieras";26687284]Mies haluaa vaan tönöttää kotona, mutta mä haluaisin mennä jonnekin ja toisaalta en jaksa. Mua kyllästtyttää monesti jo heti aamusta. Käyn lenkillä ja sen jälkeen on ihan tylsää. Lapset mekastavat ottakai heti aamusta alkaen ja samaa ruoanlaittoa yms. tiedossa. Yksi risteily tehtiin ja kohta mennään viikoksi miehen vanhempien mökille, mutta silti... Onkohan mulla joku kesälomamasennus vai mikä on iskenyt? Tai sitten vain odottelin lomalta liikaa ja petyin, kun tää on vain tätä...[/QUOTE]
kotiäitinä olen tavallaan aina lomalla,arki ja viikonloput on sitä samaa, moni odottaa innolla perjantaita, mutta samanlaisia päiviä ne kaikki! Samat arkirutiinit, ruoanlaittoineen, kauppareissuineen ja ulkoiluineen.
Kesäloma ei muuten arjesta juuri poikkea, ei ole autoa, joten hankala liikkua ja reissata julkisten varassa. Risteily tehty aikuisten kesken, toinen tulossa loppukesästä, muita reissuja ei, paitsi lapset reissanneet sitten kuka missäkin.
Kaipaan jotain, ehkä aikuisseuraa kaipaisin enemmän tähän lomaan, aina vain lasten kanssa keskenämme reissataankin.