D
dfgdfg
Vieras
Mun vanhemmat ovat hoikkia, samoin sisko ja veli. Isän tädit taas ovat olleet melko vankkarakenteisia. Mä olen ollut koko elämäni ylipainoinen ja iso rakenteinen. En nyt varsinaisesti mikään tosi läski ole, sellainen tukeva/suuri/tuhti/pulska.
Mä olen ollut melko liikunnallinen koko elämäni. Nuorena urheilin kaikenlaista. Nyt aikuisenakin liikun ihan kiitettävästi.
Tässä on normaalit ja keskiverto liikkumiset ja syömiset päivältä. Toki josku tulee syötyä enempi ja joskus vähempi yms, mutta se "perusarki"
Aamupala:
0,5l vettä
kuppi kahvia, jossa noin ruokalusikallinen maitoa
Kaksi ruisleivän palaa ja päällä sipaisu margariinia, tomaattia ja kurkkua
Lounas:
Ruokaisa salaatti + hedelmä. En käytä kastikkeita.
Päivällinen:
Annos normaali kotiruokaa + salaatta.
Iltapala:
Kahvia ja aina en välttämättä syö mitään. Jos on on nälkä, syön jogurttia, leipää tms.
Päivän aikana juon paljon vettä.
Kuljen pyörällä työmatkan, joka on 5km suuntaan. Eli viitenä päivänä viikossa pyöräilen 10km.
Torstaisin käyn uimassa ja uin yleensä 1km
Mulla on koira, jonka kanssa teen joka päivä noin 1/2h - 1h lenkin.
Talvella hiihdän paljon
Asumme omakotitalossa ja olen aikamoinen siivousintoilija, joten siivoaminenhan myös kuluttaa. Lisäksi minä leikkaan meillä ruohot.
Talvella kävin maanantaisin zumbassa.
Ruuat teen aina terveellistä kotiruokaa ja pyrin valitsemaan terveellisimmät vaihtoehdot.
Suklaata tulee syötyä pari kertaa viikossa yksi patukka ja ehkä kerran viikossa pulla.
Pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä yms. Kirjoittelen kännykällä!
En kaipaa vittuiluja, vaan OIKEASTI jos joku osaisi neuvoa mua, miten saisin kiloja pois!!
Olen perusterve ja kaikki arvot ok. Mulla on kohtalaisen littana maha, eikä ole jenkkiksiä juurikaan. 169cm/91kg mitat.
Mä olen ollut melko liikunnallinen koko elämäni. Nuorena urheilin kaikenlaista. Nyt aikuisenakin liikun ihan kiitettävästi.
Tässä on normaalit ja keskiverto liikkumiset ja syömiset päivältä. Toki josku tulee syötyä enempi ja joskus vähempi yms, mutta se "perusarki"
Aamupala:
0,5l vettä
kuppi kahvia, jossa noin ruokalusikallinen maitoa
Kaksi ruisleivän palaa ja päällä sipaisu margariinia, tomaattia ja kurkkua
Lounas:
Ruokaisa salaatti + hedelmä. En käytä kastikkeita.
Päivällinen:
Annos normaali kotiruokaa + salaatta.
Iltapala:
Kahvia ja aina en välttämättä syö mitään. Jos on on nälkä, syön jogurttia, leipää tms.
Päivän aikana juon paljon vettä.
Kuljen pyörällä työmatkan, joka on 5km suuntaan. Eli viitenä päivänä viikossa pyöräilen 10km.
Torstaisin käyn uimassa ja uin yleensä 1km
Mulla on koira, jonka kanssa teen joka päivä noin 1/2h - 1h lenkin.
Talvella hiihdän paljon
Asumme omakotitalossa ja olen aikamoinen siivousintoilija, joten siivoaminenhan myös kuluttaa. Lisäksi minä leikkaan meillä ruohot.
Talvella kävin maanantaisin zumbassa.
Ruuat teen aina terveellistä kotiruokaa ja pyrin valitsemaan terveellisimmät vaihtoehdot.
Suklaata tulee syötyä pari kertaa viikossa yksi patukka ja ehkä kerran viikossa pulla.
Pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä yms. Kirjoittelen kännykällä!
En kaipaa vittuiluja, vaan OIKEASTI jos joku osaisi neuvoa mua, miten saisin kiloja pois!!
Olen perusterve ja kaikki arvot ok. Mulla on kohtalaisen littana maha, eikä ole jenkkiksiä juurikaan. 169cm/91kg mitat.