Miksi naiset eivät ole yhtä viisaita kuin miehet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naisten maailmankuva pohjaa kaikesta feminismistä huolimatta aika pitkälti siihen, että on elättäjiä ja elätettäviä. Ajatus siitä, että jokainen olisi vastuussa itsestään ei vaan tunnu luonnolliselta.

Kehitysyhteistyöhän on elintärkeää!

Miettikää, mitä tapahtuu, ellei kehittyviä maita neuvota, tueta ja patisteta ilmaston, maankäytön ja vesistöjen kannalta kestäviin ratkaisuihin.

Ja jos joku näkee asian vain rahan antamisena pois niin ei ole kyse edes viisaudesta vaan kyvyttömyydestä nähdä kokonaisuus.

• Tykkää
Reactions: diogenes57

Miettikää, mitä tapahtuu, ellei kehittyviä maita neuvota, tueta ja patisteta ilmaston, maankäytön ja vesistöjen kannalta kestäviin ratkaisuihin.

Ja jos joku näkee asian vain rahan antamisena pois niin ei ole kyse edes viisaudesta vaan kyvyttömyydestä nähdä kokonaisuus.
Kehitysyhteistyö on elintärkeää vain niille länsimaalaisille jotka tienaavat sillä leipänsä.

Miten hyvin oppi on mennyt kehitysmaissa perille viimeisen 60 vuoden aikana?

Monellako tuhannella eurolla rahoitat vuosittain kehitysapua?

Monellako tuhannella eurolla rahoitat vuosittain kehitysapua?

Vain sen verran mitä maksamistani veroista siihen menee.

Mutta mun mielestä toi on se, mihin rahat pitäisi suunnata sen sijaan että maahanmuuttajaipanoilla (ja vanhemmilla toki myös) on paremmat ja kalliimmat älyluurit mitä mulla ikinä tulee olemaan.

• Tykkää
Reactions: diogenes57
Vain sen verran mitä maksamistani veroista siihen menee.

Mutta mun mielestä toi on se, mihin rahat pitäisi suunnata sen sijaan että maahanmuuttajaipanoilla (ja vanhemmilla toki myös) on paremmat ja kalliimmat älyluurit mitä mulla ikinä tulee olemaan.
Sinä kun elät talven veronmaksajien piikkiin, niin et ole verojen suhteen nettomaksaja, vaan elätettävä.

Miksi et lahjoita rahaa kehitysapuun, koethan sen erittäin tärkeäksi?

Yhteistyössä