Miksi naiset eivät ole yhtä viisaita kuin miehet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kehitysyhteistyöhän on elintärkeää!

Miettikää, mitä tapahtuu, ellei kehittyviä maita neuvota, tueta ja patisteta ilmaston, maankäytön ja vesistöjen kannalta kestäviin ratkaisuihin.

Ja jos joku näkee asian vain rahan antamisena pois niin ei ole kyse edes viisaudesta vaan kyvyttömyydestä nähdä kokonaisuus.
tapahtuisi samaa kuin jos niitä neuvotaan ja jelpitään

ei ne ota neuvoista vaaria ja kun jelppijät poistuu niin kaikki jää ku pazka persiestä romuttumaan sijoilleen

Sinä kun elät talven veronmaksajien piikkiin, niin et ole verojen suhteen nettomaksaja, vaan elätettävä.

Miksi et lahjoita rahaa kehitysapuun, koethan sen erittäin tärkeäksi?

En elä.

Viime vuonna maksoin veroja liki 13 000 euroa ja kolmen kuukauden lomautuksesta heltisi 3815 euroa.

Miksi et itse lahjoita kohteeseen joka sun mielestä on tärkeämpi kuin kehitysapu?

13000 eurossa on mukana ansiosidonnaisesta maksetut verot ja mitään yhteiskunnan tarjoamia palveluita et käyttänyt?

Linkki etten lahjoita?

Niin onkin. Silti näyttää olevan plussan puolella. Vai osaatko laskea?

Matkustin mä bussilla jonkun kerran. Lääkärissä ja hammaslääkärissä kävin yksityisellä, toki niistäkin osa tuettiin. Mut eipä noistakaan tuista montaa satasta kerry. En käynyt edes kirjastossa koska nextory.

En elä.

Viime vuonna maksoin veroja liki 13 000 euroa ja kolmen kuukauden lomautuksesta heltisi 3815 euroa.

Miksi et itse lahjoita kohteeseen joka sun mielestä on tärkeämpi kuin kehitysapu?
sen lisäksi että sulta perittiin tilistä 13k niin sulle jääneestä osuudesta iso osa on mennyt alveihin ja valmisteveroihin

helposti toiset 13

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Kehitysyhteistyöstä leikataan yli miljardi euroa eli tuhat miljoonaa.

Neljän vuoden aikana yhteensä eli ei juuri mitään. (n)

On se kyllä kumma miten ulkomaan ihmiset voivat olla suomalaisille tärkeämpiä kuin suomalaiset vanhukset, köyhät tai terveydenhuolto. Ei nimittäin taida ihan se 250 miljoonaa vuodessa riittää niihin leikkauksiin mitä kotimaassa tehdään. :mad:

Yhteistyössä