V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo heitän sen pihalla, hakekoot sieltä vaikka jeesuksen kanssa.
asiaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo heitän sen pihalla, hakekoot sieltä vaikka jeesuksen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi sä vielä puhut sille, vastaat sen puheluihin, luet sen viestejä..... ? poistoon ja estettyihin koko muija vittuiluineen.
Rakkaus on ihmeellinen asia. Vaikka vaikeuksia meillä olikin, oli/on se silti parasta mihin oon törmänny. Ja voin sanoa, että monenlaista oon nähny.
Eli kidutan itseäni...voi vittu että ahdistaa tämmönen
No eksäs haluaa vaan loukata sua ja saada mustasukkaiseksi. Nauttii siitä että sä haikailet sen perään. Ehkä parasta mihin sä olet törmännyt mutta voin kertoo että voit löytää paljon paremman suhteen. Ei siinä auta muu kuin ottaa itteään niskasta kiinni ja katkaista kaikki yhteydenpito. Helvatan vaikeaa alussa mutta kun pääset sen vaikean vaiheen ohi ja jatkat elämääs niin tajuat kyllä valinneesi oikein ja loppuu ahdistuskin.
Niinhä se taitaa olla. Mutta, aina se mutta. Vituttaa ajatuskin taas aloittaa alusta jonkun tuntemattoman kanssa. Taas avata sydän jollekin. Ei vittu. Eikä se vaihtamalla parane. Sen oon oppinu.