Miksi naiset on niin ilkeitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qwe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joopa joo. Chätissä tossa juteltiin toista tuntia ja tulin siihen tulokseen, että vittuilla vaan haluaa. Vakuuttaa olevansa onnellinen, mutta jutut on jotain ihan muuta. Ja sillä mitään miestäkään taida edes olla. Yrittää vaan kiusata.

Jos sillä ei olis mitään tunteita, niin tuskin mun kanssa haluais puhua. Se ei taida nyt olla ihan kunnossa.
En haluais sitä loukata, mutta vittuilun kuunteleminen ei myöskään ole herkkua. Sillä on paljon ongelmia, niinkuin minullakin, ja tajuan, että se on vaan sen tapa purkaa pahaa oloa.

Haluaisin auttaa, mutta yhteistä tulevaisuutta ei taida olla näköpiirissä. Ainakaan lähiaikoina. Se ei vaan voi myöntää ongelmiaan, ja esittää mitä esittää. On tää rakkaus kyllä harmillinen juttu. Liian paljon yhteistä, että voisi vaan unohtaa. Edelleenkin uskon rakkauteen ja sen pyhyyteen. Siellä se nyt ramppaa psykiatrilla manipuloitavana.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi sä vielä puhut sille, vastaat sen puheluihin, luet sen viestejä..... ? poistoon ja estettyihin koko muija vittuiluineen.

Rakkaus on ihmeellinen asia. Vaikka vaikeuksia meillä olikin, oli/on se silti parasta mihin oon törmänny. Ja voin sanoa, että monenlaista oon nähny.

Eli kidutan itseäni...voi vittu että ahdistaa tämmönen

No eksäs haluaa vaan loukata sua ja saada mustasukkaiseksi. Nauttii siitä että sä haikailet sen perään. Ehkä parasta mihin sä olet törmännyt mutta voin kertoo että voit löytää paljon paremman suhteen. Ei siinä auta muu kuin ottaa itteään niskasta kiinni ja katkaista kaikki yhteydenpito. Helvatan vaikeaa alussa mutta kun pääset sen vaikean vaiheen ohi ja jatkat elämääs niin tajuat kyllä valinneesi oikein ja loppuu ahdistuskin.

Niinhä se taitaa olla. Mutta, aina se mutta. Vituttaa ajatuskin taas aloittaa alusta jonkun tuntemattoman kanssa. Taas avata sydän jollekin. Ei vittu. Eikä se vaihtamalla parane. Sen oon oppinu.

Nyt se kuitenkin paranee. Noin rankka kiusaaminen ei ole kovin tavallista.

Yhteistyössä