miksi naista aina syytetään jos mies pettäää??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chbcfhdbchbbbb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

chbcfhdbchbbbb

Vieras
siis mun mielestä ihan älytön et naa vaimot tai tyttöystävät yms aina syyttää sit kolmatta osapuolta eikä omaa miestään!!!
esim aika usein jos mies pettää niin se valehtelee olevansa sinkku,ainakin alkuun kunnes saa ehkä tän uuden naikkosen ihastumaan itsensään.
ja sit toinen yleinen käsitys et tää kolmas osapuoli haluis rikko tän perheen ja siitä miehestä itselleen vaimon,,ei kyllä aina mee niinkään...ihan omista tuttavistani tiedän että muutamilla on ihan vaan fuck buddeina varattuja miehiä(harvemmin ovat olleet varattuja kun homma alkaa vaan sitten eekä jopa vuosien kestävissä jutuissa mies on saattanut seurustella välillä jonkun kanssa ja homma vaan jatkunu)
mut mikä siinä oikein on et ei osata sitä oikeeta syyllistä eli omaa ukkoa syyttää vaan ollaan heti menossa näiden naisten kurkkuun kiinni ja ne on niitä horoja yms..ne ukothan teille on tilivelvollisia,ei ne naiset!!sinkut tehköön mitä tekee ja varatut on tyhmiä jos tekee ja hävetköön he sitä!!

siis täysin samaa mieltä ja usein ihmetellyt samaa! kun ukko jää kiinni ja vähän lässyttää eukolleen niin kaikki ok ja tämä sinkku (ei tilivelvollinen kenellekkään) saa syyt niskoilleen! mulle myös käynyt näin et joku eukko tullut riehumaan vaikka äijänsä valehdellut minkä kerkee... en ymmärrä.. jos itselle kävis noin, syyttäisin vain miestäni, eihän se toinen osapuoli välttämättä edes tietäisi minusta!!

Samaa mieltä. Varattu mies syyllistyy pettämiseen, se sinkku nainen jonka kanssa se mies pettää ei syyllisty juuri mihinkään.

Ei miehet ole mitään tahdottomia pölkkyjä, jotka "varastetaan" niinkuin fillari kaupan pihasta.

• Tykkää
Reactions: Istafra
Se on ehkä helpompi syyttää sitä toista naista, se kun on suurella todennäköisyydellä tuntematon. Siinä tapauksessa jos se toinen osapuoli on tuttu, niin kyllä minusta silloin siinä naisessakin on syytä.

Samaa mieltä. Varattu mies syyllistyy pettämiseen, se sinkku nainen jonka kanssa se mies pettää ei syyllisty juuri mihinkään.

Ei miehet ole mitään tahdottomia pölkkyjä, jotka "varastetaan" niinkuin fillari kaupan pihasta.
Olishan se traagista jos rakastunut pariskunta lähtisi yhdessä kauppareissulle, mies jäisi ulos odottamaan ja naisen ollessa kaupassa joku toinen nainen pöllisi miehen pihalta.

Kyllä mä katson ihan yhtä vinoon pettävää miestä kuin naista joka tietoisesti vehtaa varatun miehen kanssa. Vilunkipeliä, en tykkää sellaisesta enkä arvosta.

[QUOTE="vieras";24205176]Kyllä mä katson ihan yhtä vinoon pettävää miestä kuin naista joka tietoisesti vehtaa varatun miehen kanssa. Vilunkipeliä, en tykkää sellaisesta enkä arvosta.[/QUOTE]

joo ei se kovin hyvää kuvaa naisesta anna, mutta silti se mies "syyllinen"! nainen ei tilivelvollinen kenellekkään jos sinkku. nainen saattanut ihastua eikä tunteilleen voi mitään! nainen ei välttämättä tiedä miehen olevan varattu jos mies ei tätä ole kertonut tai on valehdellut!

[QUOTE="vieras";24205265]joo ei se kovin hyvää kuvaa naisesta anna, mutta silti se mies "syyllinen"! nainen ei tilivelvollinen kenellekkään jos sinkku. nainen saattanut ihastua eikä tunteilleen voi mitään! nainen ei välttämättä tiedä miehen olevan varattu jos mies ei tätä ole kertonut tai on valehdellut![/QUOTE]

No enkös mä sanonut että katson vinoon naista joka TIETÄÄ vehtaavansa varatun kanssa? ;/
Itse en ainakaan ole puhunut mistään tilivelvollisuudesta, voin silti olla sitä mieltä että sellaisen naisen toimissa ei ole mitään kunnioitettavaa.

Nainen joka ihastuu varattuun mieheen ja menee vielä antamaan on sen sijaan säälittävä. Kuka ihme haluaa petturin? Sellainen mies onkin varsinainen prinssi, melkoinen helmi.... noh, pitäkööt hyvänään :)

[QUOTE="vieras";24205265]joo ei se kovin hyvää kuvaa naisesta anna, mutta silti se mies "syyllinen"! nainen ei tilivelvollinen kenellekkään jos sinkku. nainen saattanut ihastua eikä tunteilleen voi mitään! nainen ei välttämättä tiedä miehen olevan varattu jos mies ei tätä ole kertonut tai on valehdellut![/QUOTE]
Nimenomaan. Se pettävä mies tietää aina koko tilanteen. Se nainen jonka kanssa mies pettää, sille on mies voinut valehdella mitä hyvänsä alkuperäisestä suhteestaan. "Ollaan just eroamassa", "Suhde on jo käytännössä ohi", jne.

Tätä olen minäkin aina ihmetellyt. Kai se jonkinnäköistä itsensä pettämistä on. Halutaan syyttää jotakin ulkopuolista enemmin kuin miestä tai itseä tai ylipäätään paskaa suhdetta.

Nimenomaan. Se pettävä mies tietää aina koko tilanteen. Se nainen jonka kanssa mies pettää, sille on mies voinut valehdella mitä hyvänsä alkuperäisestä suhteestaan. "Ollaan just eroamassa", "Suhde on jo käytännössä ohi", jne.

Itseään kunnioittava nainen ei vehtaa miehen kanssa joka kenties kantaa sormusta sormessaan ja asuu vaimonsa kanssa saman katon alla, vaikka mies selittäisi mitä suhteen loppumisista. Sekös vasta on itsensä huijaamista ja säälittävää, kertonee myös naisen älykkyystasosta jos oikeasti uskoo tuollaista :D

[QUOTE="Vieras";24205414]Mitäs sitten jos varattu mies ja varattu nainen vehtaavat keskenään? Ketäs sitten syytetään?[/QUOTE]

No eiköhän niissäkin molemmissa ole syypäätä? tyhmä kysymys :D

[QUOTE="vieras";24205363]Itseään kunnioittava nainen ei vehtaa miehen kanssa joka kenties kantaa sormusta sormessaan ja asuu vaimonsa kanssa saman katon alla, vaikka mies selittäisi mitä suhteen loppumisista. Sekös vasta on itsensä huijaamista ja säälittävää, kertonee myös naisen älykkyystasosta jos oikeasti uskoo tuollaista :D[/QUOTE]
Noh, valitettavasti kaikki ei ole älykkäitä. Miehen tapauksessa kyseessä on edelleen tietoinen toiminta, sen naisen tapauksessa tyhmyys. Ensimmäinen on edelleen minusta paljon suuremmassa vastuussa pettämisestä. Jos kerran valehtelee toiselle ummet ja lammet, hyväksikäyttäen toisen hyväuskoisuutta ja hölmöyttä päästäkseen panemaan vierasta.

Ei siitä pettävästä miehestä ja sen toisesta naisesta oikein mitenkään saa väännettyä niin, että niillä olisi yhtä iso vastuu asiasta tai naisella isompi. Kun se nyt on oikeasti miehen aktiivinen rooli, joka koko touhua pyörittää.

[QUOTE="Vieras";24205414]Mitäs sitten jos varattu mies ja varattu nainen vehtaavat keskenään? Ketäs sitten syytetään?[/QUOTE]

Ne molemmat varatut ovat yhtä syyllisiä, kun menivät vehtaamaan vaikka tiesivät itse olevansa tahoillaan varattuja.

Syyttäisin molempia.

Itse en käsitä tätä *ei ooo mun vika* että olen kolmas tai neljäs nainen, enhän minä ketään petä... jostain syystä itse elämässä pettyneet ilmeisesti metsästävät "varattuja" miehiä... toisaalta sitä saavat mitä tilaavat eli uskottoman miehen.

tapasin baarissa tosi mukavan ja mielenkiintoisen miehen, juttelimme koko illan ja hän kertoi olevansa sinkku. aikaa kului ja näimme silloin tällöin baarissa ja sattumalta muutenkin, mies vaikutti todella kiinnostuneelta ja flirttailimme paljon.. kerran sitten menimme jatkoille mun kämpille, paneskeltiin sitten koko yö, meillä oli todella ihanaa.. aamulla lähti ja lupasi soittaa! illalla puhelin soi ja olin aivan innoissani kun heti soittaa, olikin hänen naisensa joka raivosi myös lapsi niillä. yritin siinä sanoa etten tiennyt mitään hänestä et oli sanonut sinkku olevan. täysin mun syyksi meni ja levitti ilkeitä perättömiä juttuja minusta kaikkialle mies oli syytön . kun taas näin tämän miehen seuraavan kerran kysyi koska otetaan uusiks ja oli kuulemma huolimaton numeron suhteen, ei tulisi toistumaan.

tapasin baarissa tosi mukavan ja mielenkiintoisen miehen, juttelimme koko illan ja hän kertoi olevansa sinkku. aikaa kului ja näimme silloin tällöin baarissa ja sattumalta muutenkin, mies vaikutti todella kiinnostuneelta ja flirttailimme paljon.. kerran sitten menimme jatkoille mun kämpille, paneskeltiin sitten koko yö, meillä oli todella ihanaa.. aamulla lähti ja lupasi soittaa! illalla puhelin soi ja olin aivan innoissani kun heti soittaa, olikin hänen naisensa joka raivosi myös lapsi niillä. yritin siinä sanoa etten tiennyt mitään hänestä et oli sanonut sinkku olevan. täysin mun syyksi meni ja levitti ilkeitä perättömiä juttuja minusta kaikkialle mies oli syytön . kun taas näin tämän miehen seuraavan kerran kysyi koska otetaan uusiks ja oli kuulemma huolimaton numeron suhteen, ei tulisi toistumaan.

niin kysyisin vielä mihin olen syyllinen, muuhun kuin siihen että uskoin miehen puhuvan totta. eikä se tyhmäksi tee. ei kai niin voisi elää et kyseenalaistaa kaiken mitä joku sanoo!

Typerä nainen oli huutaessaan sulle, mutta helpompi kai sitä on ajatella, että tuntematon nainen on "vietellyt" puu-ukkelimiehen, eikä niin, että mies on ihastunut ja omasta tahdostaan halunnut vehdata toisen naisen kanssa.

Useinhan näissä on juurikin ihmisten silmissä se asetelma, että vaimo on viaton, mitääntietämätön enkeli, toinen nainen pahanilkinen, nautinnonhaluinen huora ja mies halujensa villitsemä typerys. En kuitenkaan usko, että useinkaan näin on. En usko, että täysin onnellisessa, tasapainoisessa suhteessa elävä mies (tai nainenkaan) haluaisi toista suhdetta siihen rinnalle. Jos sellainen toinen suhde kuitenkin tapahtuu, on se mielestäni tragedia kaikkien kannalta.

eihän nyt kukaan voi toisen varattua miestä vaan viedä ihan älytöntä syyttä et joku varasti mun miehen yms ketään tahtomattaan vaan kaapata toiselle ..ahdasmielisiä ja tyhmiä sellaset akat.
oma mies ..siis ex jäi kerran kiinni pettämisestä,pyysin tän mimmin miehen tietämättä kahville ja kertokin mulle kaiken..ei ollu tienny meistä..ja lopux kun rupes epäilemään ni kerto rehellisesti et oli jo niin ihastunu ettei osannu enää lopettaa ennen kun tää mun exä lopetti sen ja paska zägä ku jäi kiinni sen jälkeen mut ainahan ne :Dv

Yhteistyössä