Kävi niin suututtaa mies....kai sit turhasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En ole tän kolmannen vauvan syntymän jälkeen ollut yksin missään, no vessassa ehkä just ja just :D Mies on kyllä kahden isomman kanssa tehnyt kaikenlaista, niin olen "saannut" olla vauvan kanssa jopa kaksin, tai no kolmestaan kun koirakin on. Mies itse käy joka päivä harrastuksissaan, joten hällä sitä omaa aikaa on. Kotona minä pääsääntöisesti hoidan lapset ja ruuanlaiton, mies siivoaa yms...
No asiaan, eli mua kävi suututtaa kun mies ilmoitti menevänsä perjantaina grillibileisiin, saunomaan...Ihan kuin itse en sitä omaa aikaa kaipais. Ei puhettakaan että itse voisin hyvällä omatunnolla minnekään (bileisiinkään) lähteä, mies kun ei vauvaa juurikaan ole hoitanut. Tai ehkä oon vaan kade mutta harmittaa niin vietävästi! Aina vaan minä, lapset, koti ja koira...aina vaan yksin täällä :( Ja mies käy todella harvoin missään juomassa, niin kai sillä oikeus sit joskus mennä...äh.

Turhasta suutuit juu. Pyydäpä mieheltä anteeksi, ja toivota hauskaa grilli-iltaa perjantaina. Sulla on mies joka käy töissä varmaankin?, hoitaa lapsia, siivoaa, ja jos hän käy todella harvoin missään juomassa niin anna mennä äläkä ole raivottarena kotona.

Joo ei tuo hirveän mulkulta tuo sun mies vaikuta ;)
Mutta ymmärrän kyllä ihan täysin että ketuttaa. Meilläkin mies on hoitanut kyllä lasta (joka on jo kohta 2v kylläkin) ja auttaa eikä rilluttele, mutta kyllä sitä imetysaikana oli itselläkin pinna kireällä ja itku herkässä kun ei edes saanut nukkua kunnolla ja hyvä jos pääsi kaupassa käymään kerran kahdessa viikossa.

:hug:

Toivottavasti saatte joskus jotain järkättyä. Teidän pitäis varmaan ihan kunnolla suunnitella etukäteen sulle joku hemmottelujuttu, jos rahasta ei olis kiinni, niin itse olisin kyllä mennyt jonnekin kylpylään. Voisiko jommankumman äiti vaikka tulla joskus miehen avuksi niin näkee miten siellä pärjätään ilma sinua (tai vaikka ihan kuka tahansa muu, joka ei vauvoja pelkää ).

Miehen lupaukset naisen omasta ajasta eivät kyllä todellakaan aina kohtaa todellisuuden kanssa! Näin myös meillä, vaikka ihana mies onkin...Ja tietysti miehellä runsaasti harrastuksia. Tosin meillä ei ole ihan pieniä lapsia...mutta silti minun oma aika on hyvin hyvin minimissä...

Yhteistyössä