V
vieras
Vieras
En ole tän kolmannen vauvan syntymän jälkeen ollut yksin missään, no vessassa ehkä just ja just
Mies on kyllä kahden isomman kanssa tehnyt kaikenlaista, niin olen "saannut" olla vauvan kanssa jopa kaksin, tai no kolmestaan kun koirakin on. Mies itse käy joka päivä harrastuksissaan, joten hällä sitä omaa aikaa on. Kotona minä pääsääntöisesti hoidan lapset ja ruuanlaiton, mies siivoaa yms...
No asiaan, eli mua kävi suututtaa kun mies ilmoitti menevänsä perjantaina grillibileisiin, saunomaan...Ihan kuin itse en sitä omaa aikaa kaipais. Ei puhettakaan että itse voisin hyvällä omatunnolla minnekään (bileisiinkään) lähteä, mies kun ei vauvaa juurikaan ole hoitanut. Tai ehkä oon vaan kade mutta harmittaa niin vietävästi! Aina vaan minä, lapset, koti ja koira...aina vaan yksin täällä
Ja mies käy todella harvoin missään juomassa, niin kai sillä oikeus sit joskus mennä...äh.
No asiaan, eli mua kävi suututtaa kun mies ilmoitti menevänsä perjantaina grillibileisiin, saunomaan...Ihan kuin itse en sitä omaa aikaa kaipais. Ei puhettakaan että itse voisin hyvällä omatunnolla minnekään (bileisiinkään) lähteä, mies kun ei vauvaa juurikaan ole hoitanut. Tai ehkä oon vaan kade mutta harmittaa niin vietävästi! Aina vaan minä, lapset, koti ja koira...aina vaan yksin täällä