miksi naista aina syytetään jos mies pettäää??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chbcfhdbchbbbb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin kysyisin vielä mihin olen syyllinen, muuhun kuin siihen että uskoin miehen puhuvan totta. eikä se tyhmäksi tee. ei kai niin voisi elää et kyseenalaistaa kaiken mitä joku sanoo!

No mun mielestä ylipäänsä ei kannata paneskella ketään, kehen ei ole tutustunut kunnolla vaan "tutustuminen" on kevytmielisen baariflirttailun asteella. Noin siinä sitten käy. Kannattaa oikeasti viettää ihmisen kanssa aikaa selvinpäinkin keskustellen ennen kuin sinne sänkyyn hyppää. Ymmärrettävästi vaimokin oli pikkaisen pahana, tuskin kukaan nyt kiittelemäänkään rupeaisi. Toki syy oli miehen.

Eikö yleensä syytetä sitä vaimoa?
Ainakin palstalla petetty saa vainoa.
Se ei oo ollut tarpeeksi hyvä vaimo,
ei antelias, nätti, eikä kaino.
Hyvä vaan, että mies petti,
vaimolla oli liimaletti.

Varmaan se nainen oli nalkuttaja ja nipo,
semmonen tylsä, kireellä pipo.

Ja saattaa se syyllinen olla toinenkin nainen
Se kamala vamppi, se noita, se kamala lutkamainen.

Noh, valitettavasti kaikki ei ole älykkäitä. Miehen tapauksessa kyseessä on edelleen tietoinen toiminta, sen naisen tapauksessa tyhmyys. Ensimmäinen on edelleen minusta paljon suuremmassa vastuussa pettämisestä. Jos kerran valehtelee toiselle ummet ja lammet, hyväksikäyttäen toisen hyväuskoisuutta ja hölmöyttä päästäkseen panemaan vierasta.

Ei siitä pettävästä miehestä ja sen toisesta naisesta oikein mitenkään saa väännettyä niin, että niillä olisi yhtä iso vastuu asiasta tai naisella isompi. Kun se nyt on oikeasti miehen aktiivinen rooli, joka koko touhua pyörittää.

No en tiennyt että vain se on syyllinen joka on tehnyt "enemmän väärin". Tarkennetaan nyt sitten että syyttäisin molempia, mies olisi minun silmissä se suurin mätämuna ja tämä toinen nainen olisi se seuraavaksi suurin mätämuna.

Ja jos totta puhutaan, niin hyvin harvaa viedään yksi-nolla. Jokainen voi kyllä päättää miltä sulkee silmänsä, vaikka totuuden näkee kun kattoo nokkaansa pidemmälle.

mä taas huomannut et nämä "vaimot" hölmöjä kun tuntuvat uskovan kaiken uskottoman miehen höpinät. tuossa yhdessäkin tapauksessa kiinni jäätyään taas ollut valmis pettämään. aina matalampi kynnys pettää uudestaan jos sen jo tehnyt! ja vaimot puolustelevat ettei se minua jätä tai vaikka teki virheen niin haluaa kanssani naimisiin!!!! no miksi jättäisi tai ei menisi naimisiin kun oikein mahdollistetaan pettäminen, annetaan anteeksi mies syytön, paha paha toinen nainen kun ase ohimolla pani miestäni! SÄÄLITTÄVÄÄ :(

[QUOTE="vieras";24206161]mä taas huomannut et nämä "vaimot" hölmöjä kun tuntuvat uskovan kaiken uskottoman miehen höpinät. tuossa yhdessäkin tapauksessa kiinni jäätyään taas ollut valmis pettämään. aina matalampi kynnys pettää uudestaan jos sen jo tehnyt! ja vaimot puolustelevat ettei se minua jätä tai vaikka teki virheen niin haluaa kanssani naimisiin!!!! no miksi jättäisi tai ei menisi naimisiin kun oikein mahdollistetaan pettäminen, annetaan anteeksi mies syytön, paha paha toinen nainen kun ase ohimolla pani miestäni! SÄÄLITTÄVÄÄ :([/QUOTE]

Mistä lähin anteeksi antaminen on ollut väärin? Pettäminen sekä paneminen varatun kanssa vaikka tietää sen vahingoittavan kolmatta osapuolta on minusta paljon tuomittavampaa.

No mä syytin kyllä ihan molempia, sekä miestä että naista. Miestä siksi että petti mua, pistin pihalle. Naista siksi että varsin tietoisena musta ja lapsista metsästi säälimättä, oli muun muassa pankissa työskentelevältä kaveriltaan selvitelly mun miehen tilin saldoa ja autoliikkeestä meidän autojen arvoa.

Eivät päätyneet yhteen, mutta mies jouti kyllä mennä saman tien.

En syyttäisi toista naista, jos tämä olisi tietämätön siitä ettei mies ole sinkku. Mutta sellaiset naiset, jotka tieten tahtoen rikkovat toisen liiton tai seurustelevat miehen kanssa, jonka tietävät olevan varattu, ovat kyllä aivan yhtä syyllisiä kuin miehetkin. Ihastuminen ei ole mikään syy vaan säälittävä tekosyy omalle moraalittomuudelle ja selkärangattomuudelle.

On omissakin ystävissäni ollut niitä sinkkuja, jotka ovat vahingossa tapailleet varattua miestä uskoen tämän olevan sinkku mutta niillä on kaikilla ollut selkärankaa jättää tapaus välittömästi kun tilanne on selvinnyt. Ihan sama ovatko eroamassa tai onko suhde muka huono. Sillä hetkellä kun tietää toisella osapuolella olevan vakavan suhteen, muuttuu kyllä tilivelvolliseksi suhteen muillekin osapuolille.

jos mies/nainen valinnut parisuhteen eikä kyseessä "vapaasuhde" on yksin hänen vikansa jos pettämään lähtee, saalistajista huolimatta! kiusauksia tulee elämän aikana jolloin ITSE tekee päätöksen lankeaako ja siinä yleensä nähdään paljonko parisuhde merkitsee! monet tietävät anteeksi saavan jos vahinko käy ja kiinni jäävät!

[QUOTE="Vaimo";24206212]Mistä lähin anteeksi antaminen on ollut väärin? Pettäminen sekä paneminen varatun kanssa vaikka tietää sen vahingoittavan kolmatta osapuolta on minusta paljon tuomittavampaa.[/QUOTE]

tätä en ymmärrä!? eli esimerkiksi: mies panee toista naista eli pettää muijaansa niin tämä pantu muija on syyllinen kun pani varattua miestä mutta tämä varattu mies oli UHRIKO???? eikö se olisi tämä mies joka valinnallaan vahingoittaisi muijaansa???

Yhteistyössä