Miksi Nanso ei suosiolla tee tunikoita XXXL-mammoille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="pläski";26177948]Kait se liittyy jollain tapaa vaatteen istuvuuteen? Ei istu samalla lailla xs:lle kuin 2xl:lle.[/QUOTE]

Jep,mutta kai sitä nyt on vaihtoehto sen epämääräisen mallisen ruman ison vaatteen väliltä myös. Lähinnä ihmetyttää materiaalivalinnat: pienimmässä kokonumeroissa on käytetty kauniita kankaita ja värejä/kuoseja,isommat näyttää lähinnä sohvakankaalta kukkakuvioineen...ei kai mikään siis estäisi käyttämästä esimerkiksi sitä samaa kangasta isompaankin paitaan.

• Tykkää
Reactions: Wolt
[QUOTE="vieras";26177999]Sit noissa postimyyntilafkoissa ärsyttää se, että kun mä tykkään mustasta väristä vaatteissa - ja joo, tiedän että paskat se mitään hoikenna, läskit näkyy silti - niin tottakai kaikki mustat menee ensimmäisenä. Jäljelle jää jotain kirkuvan pinkkiä ja keltaista, joita en todellakaan päälleni laittaisi. Miksi niitä mustia vaatteita ei voi valmistaa ja tilata niin paljon että riittäis kaikille? Joku varmaan tulee sanomaan, että onpa mielikuvituksetonta pukeutua vain mustaan, mutta mitä sitten? Ei kaikki tykkää räikeistä väreistä.[/QUOTE]

Mä taas en nykyään enää haluaisi pukeutua mustaan ja sitä tuntuu eniten olevan tarjolla. Olen ilmeisesti vaativa värimaultani, koska myöskään xl-mallistoissa yleinen viininpunainen tai kirkas pinkki ei myöskään iske! Haluaisin harmaata, sinistä, punaista, vaaleanpunaista, vihreää... ja jotain muuta kangasta, kuin sellaista lirutrikoota, joka imeytyy joka makkaraan :D

• Tykkää
Reactions: Wolt
Jep,mutta kai sitä nyt on vaihtoehto sen epämääräisen mallisen ruman ison vaatteen väliltä myös. Lähinnä ihmetyttää materiaalivalinnat: pienimmässä kokonumeroissa on käytetty kauniita kankaita ja värejä/kuoseja,isommat näyttää lähinnä sohvakankaalta kukkakuvioineen...ei kai mikään siis estäisi käyttämästä esimerkiksi sitä samaa kangasta isompaankin paitaan.

Joo, tuo on totta.
Miksi ne ison koon vaatteet pitää tehdä jostain saamarin kukkakuosista kun samalla vaivalla voisi tehdä yksiväristä tai hillittyä -ihan kuten pienemmissäkin vaatteissa on?

Mä taas en nykyään enää haluaisi pukeutua mustaan ja sitä tuntuu eniten olevan tarjolla. Olen ilmeisesti vaativa värimaultani, koska myöskään xl-mallistoissa yleinen viininpunainen tai kirkas pinkki ei myöskään iske! Haluaisin harmaata, sinistä, punaista, vaaleanpunaista, vihreää... ja jotain muuta kangasta, kuin sellaista lirutrikoota, joka imeytyy joka makkaraan :D

No ainakin Cellbesillä ja Elloksella menee mustat isot koot ensimmäisenä. Jäljelle jää aina just jotain pinkkiä ja keltaista tai sit valkoista. Sama on housuissa, enkä tosiaan halua mitään valkoisia : /

Yhteistyössä