Miksi ne jehovat pitää käännyttää pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eevee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
RupaTTELEN VAIN OVELLA HEIDÄN KANSSAAN JA OLEN ERI MIELTÄ ASIOISTA. mUKAVIA IHMISIÄ OVAT. lEHDETKIN OATAN VASTAAN JA VÄLILLÄ LUENKIN.
nYT OVAT kai luovuttaneet, kun eivät aikoihin ole käyneet. Kävivät monesti viikonloppuisinkin aamulla.

[QUOTE="Vieras";25483670]Ei tarvitse olla epäystävällinen mutta kannattaa muistaa että kyse ei ole kristinuskosta, eivät tunnusta Jeesusta Jumalaksi. Ja kun lukee heidän lehtiään, huomaa että aina vedotaan järkeen...usko on ihme, ei selitettävissä päättelyllä, eikä Jumalaa voi ihminen miellyttää. Ihmisen oma hurskaus on Jumalan edessä kuin likainen vaate.[/QUOTE]

Mitta Jumalajan on eri kuin Jeesus. Jeesus oli lapsensa.
Rukoilen aina JUmalaa.

Mulle kotini on pyhä paikka,mä en halua ketään ventovierasta notkumaan meidän tontille ja soittelemaan meidän ovikelloa.Mä haluan olla omassa kodissani rauhassa.Mä en myöskään siedä minkään valtakunnan pakkotuputtamista.

Inhoan kanssa omalle ovelleni tulevia tuputtajia. Käännytän kylläkin ystävällisesti pois ja otan lehdet. Sanon myös, että uskon asiani ovat kunnossa ja uskon omalla tavallani.

Eniten nyppii jehovissa niiden kaksinaismoralistinen paatoksensa, kuten suhtautuminen vereen. Mieluimmin annetaan ihmisen kuolla kuin annetaan jonkun muun luovuttamaa verta, vaikka henki olisi kyseessä. Se ei vaan mene mun pieneen kaaliini, mikä siinä nyt on niin vaarallista. Muutenkin maailmanlopulla ja kadotuksella pelottelu on syvältä!