miksi, oi MIKSI ukon pitäisi jäädä kotiin jos vaimo on suunnitellut jonkun muka romanttisen illan,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuli vaan mieleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuli vaan mieleen

Vieras
ja mies onkin sopinut muuta kun ei ole tiennyt vaimonsa suunnitelmista? siis miksi sen ukon pitäisijäädä kotiin... ok, mä ymmärrän jos kyseessä on mies joka juoksee omilla menoillaan paljonkin, mutta jos kyseessä on ns. tavis tossukka joka käy harvoin missään, niin eikö se nyt ole jumpe ihana asia että se mieskin pääsee joskus johonkin omiin menoihin!?

näin mä ainakin ajattelen. mun mies käy tosi harvoin missään, ei tulis mieleenkään loukkaantua jos miehellä olisi menoja mun suunnittelemalle illalle josta en olisi kertonut miehelle mitään. aviossa kun ollaan, saman katon alla kun asutaan, niin johan niitä iltoja ehtii sit toisenkin kerran viettää. mä olen hirmuisen iloinen mieheni puolesta sen harvan kerran kun se jossain riennoissa kavereineen käy. se tekee paljon töitä ja muun ajan keskittyy täysin perheeseensä, pitäisin itseäni kamalana pirttihirmuna jos suuttuisin sen menoista.

Jos tää on reaktio tuohon toiseen ketjuun, niin siinä oli kyllä yhdessä sovittu kotiviikonlopusta, mikä ei ainakaan miun mielestä pidä sisällään baari-iltaa yksin. Lisänä se, että laskettu aika about kuukauden päästä ja esikoinen saatu hoitoon. Että kyllä mie ymmärrän tuosta tilanteesta mielensä pahoittamisen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mutta sen miehen on myöskin sitten turha porata ja ihmetellä jos eukko pistää lapun luukulle

siis tuo on sairasta. "jos sulla on omia menoja et saa pillua" =O siis oikeesti.

No eikö se ole ihan selvä homma?? :o eihän sitä pillua voi saada ainakaan omalta muijalta jos ei ole kotona?

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mutta sen miehen on myöskin sitten turha porata ja ihmetellä jos eukko pistää lapun luukulle

siis tuo on sairasta. "jos sulla on omia menoja et saa pillua" =O siis oikeesti.

Peesaan, ihan pimeetä touhua! :D

ihan kuin aikuiset ihmiset muuttuisi pieniksi lapsiksi jotka sanelee mitä ihmeellisimpiä ehtoja jollekin.... "mä en leiki sun kaa jos sä et...."

Riippuu siitä miten usein mies käy ja mitä sanoisi lähtiessään. Jos sanoisi vain :

" Olen luvannut ( jollekin josta en kerro sinulle vaimoni ) mennä ulos ja se on tärkeämpää kuin sinun vartavasten meille järjestämäsi yllätys mihin kuuluu myös seksiä... Mutta anna (sitä seksiä ) sitten kun tulen kotiin jos jaksan ja en sammu."

Saisi mies kenkää ja on saanutkin joku kenkää joskus :)

no, jos puoliso on oikeasti nähnyt vaivaa ja tehnyt erikoishyvääruokaa, panostat ulkoiseen olemukseen, hankkinut ties mitä jne jne, niin minusta pitää olla vähän moukkatoukka sen ihmisen, joka lähtee siltikin jonnekin muualle -etenkin jos on kyseessä ollut joku ex tempore meno ( oletan että tarekmmin ns. suunnitelluista puolisot on jo aiemmin toisiaan "infonneet" ) ..

No en tie muiden suhteista mutta meillä on tapana kommunikoida niin puolin ja toisin. Ennen ku lyödään lukkoon mitään menoa muiden kanssa kysellään onko puolisolla/ mein perheellä jotain suunnitelmis vai on meno ok. Eikä se oo mitään alistamista tai aikuisen luvan kysymistä, se vain on sellainen varmistus ettei sit tuu päällekkyyksiä ja toisen loukkaamista.

Siinä toisessa ketjussahan se oli yhdessä sovittu, että on romanttinen koti-ilta.

Jos mä olisin yllärinä suunnitellut jotain, ja mies itekseen jotain muuta eikä muistanut mainita mulle, niin kyllä molemmilla olis hieman paha mieli ja mies sen jotenkin hyvittäisi mulle. Tietty en oo niin hölmö että mitään isoa vaivaa näkisin tietämättä, tuleeko toinen paikalle.

Alkuperäinen kirjoittaja papulia:
Jos tää on reaktio tuohon toiseen ketjuun, niin siinä oli kyllä yhdessä sovittu kotiviikonlopusta, mikä ei ainakaan miun mielestä pidä sisällään baari-iltaa yksin. Lisänä se, että laskettu aika about kuukauden päästä ja esikoinen saatu hoitoon. Että kyllä mie ymmärrän tuosta tilanteesta mielensä pahoittamisen.

ok, mä en lukenut sitä noin pitkälle.

Ei pidä mun mielestä jäädä himaan, jos siitä yhteisestä illasta ei ole erikseen sovittu. Harva se ennustaja on.

Ja myös kiristäminen seksillä on ihan turhaa. Vähän pirttihirmumaista.

No eihän tuo ketju (josta tämä varmaan lähti) ollut tosiaan sellanen, että nainen olis täysin pimennossa miehensä pitäen suunnitellut tuon illan. Kyllä mäkin olettaisin, että mies on viikonlopun kotona jos kerran on sanonut olevansa kotona.

En tiedä miten muualla, mutta meillä kyllä sovitaan menoista. Sitten saa ihan vapaasti mennä kun on sovittu niin, mut sillon mäkin kyllä suuttuisin jos oon koko viikon suunnilleen oottanut yhteistä viikonloppua kotona ja sitten mies päättääkin yhtäkkiä lähteä baariin.. MUN MIELESTÄ se on ihan toisen huomioon ottamista eikä mitään päsmäröintiä.