Miksi on niin vaikia käsittää, että kaikki ylipainoiset ihmiset eivät ole...

Koska mä oon sitten sanonut että mun mielestä lihavat on kauniita? "Itse moralisoit muita siitä että he näkevät ihmisissä KAUNIITA piirteitä". Eli nimenomaan se laihuus on siis kaunista. Montako kertaa mun pitää vielä jauhaa tuota että tajuat..

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Koska mä oon sitten sanonut että mun mielestä lihavat on kauniita? "Itse moralisoit muita siitä että he näkevät ihmisissä KAUNIITA piirteitä". Eli nimenomaan se laihuus on siis kaunista. Montako kertaa mun pitää vielä jauhaa tuota että tajuat..

Sinä itse sanoit että lihavista ihmisistä pitää sanoa muita kauniita ilmaisuja kuin että hoikka ja laiha. Et vain itse kyennyt niitä ilmaisuja käyttämään. Kyllä sun kirjoituksista pystyi jo kauan aikaa sitten lukemaan että olet erilaisia ihmisiä vastaan.

Nyt täytyy jo ihmetellä teidän typeryyttäkin. Harmittaa vaan, jos ei lihavasta ihmisestä keksi sitten muuta hyvää sanottavaa kuin että ei näytä lihavalta. Ja oonko mä Boogymanin onnellisuutta kommentoinut jotenkin?

Huom!

Aha. Mitä pahaa mä oon lihavista sanonut kun jo kauan sitten oot niin viisaasti vaistonnut kaikenlaista? Ja miten niin en kyennyt? Miks mä oisin täällä alkanut kenenkään ulkonäköä kehumaan? "Olet erilaisia ihmisiä vastaan." Eh, mitä? ja onko lihavuus sun mielestä erilaista? Suomalaisista suurin osa on lihavia.

Eli lihavat ovat olevinaan onnellisia vaikka tietävätkin olevansa rumia koska ovat lihavia. Osaan kyllä sanoa ihmisistä positiivisia asioita. Se vaan ei liity tähän mitenkään.

Aha. Mitä pahaa mä oon lihavista sanonut kun jo kauan sitten oot niin viisaasti vaistonnut kaikenlaista? Ja miten niin en kyennyt? Miks mä oisin täällä alkanut kenenkään ulkonäköä kehumaan? "Olet erilaisia ihmisiä vastaan." Eh, mitä? ja onko lihavuus sun mielestä erilaista? Suomalaisista suurin osa on lihavia.

No a. sinä et hyväksy sitä että erilaiset ihmiset voivat olla kauniita. Lihavista ihmisistä voidaan käyttää termejä jotka itse miellät vain hoikkiin. b. Itse peräänkuulutit että kuvista voi sanoa muitakin positiivisia ilmauksia ei ainoastaan laihuuteen viittaavia, et kuitenkaan tehnyt sitä. c. Jos olet vähänkään tällä palstalla pyörinyt tiedät että lihavuus on todellakin erilaista tämän palstan mukaan, olis Suomen kansasta vaikka 80% lihavia.

Eli lihavat ovat olevinaan onnellisia vaikka tietävätkin olevansa rumia koska ovat lihavia. Osaan kyllä sanoa ihmisistä positiivisia asioita. Se vaan ei liity tähän mitenkään.

Niin mitähän mun aloituksessa luki... varmaan jotakin sellaista, että olen helvetin onneton jne... NOT

"No a. sinä et hyväksy sitä että erilaiset ihmiset voivat olla kauniita. Lihavista ihmisistä voidaan käyttää termejä jotka itse miellät vain hoikkiin."

Miten niin?! Itsehän te kehutte lihavissa just sitä ettei ne näytä lihavilta, eli vain laihat voi olla kauniita! Ja joo, todellakin liitän laihuuden hoikkiin. Näin on.

SINÄ oletat että lihavat ihmiset ovat rumia ja pitävät itseään rumina. ME olemme tässä ketjussa pitäneet lihavia ihmisiä kauniina. MINÄ olen omasta mielestäni kaunis vaikka perseeni ei mahtunut siihen finnairin penkkiin. SINÄ puhuit koko ajan negatiivisia asioita toisista. Ymmärrän kyllä että kaikki eivät ole sosiaalisesti älykkäitä joten annettakoon anteeksi.

"No a. sinä et hyväksy sitä että erilaiset ihmiset voivat olla kauniita. Lihavista ihmisistä voidaan käyttää termejä jotka itse miellät vain hoikkiin."

Miten niin?! Itsehän te kehutte lihavissa just sitä ettei ne näytä lihavilta, eli vain laihat voi olla kauniita! Ja joo, todellakin liitän laihuuden hoikkiin. Näin on.

No herra jumala, minä kirjoitin että samoja termejä voi käyttää lihavista ja laihoista. Hoikat kasvot ei ole ainoastaan laihoista ihmisistä käytettävä termi. Kehu herra juma, kehu. Mä haluan nähdä että SINÄKIN pystyt siihen.

SINÄ oletat että lihavat ihmiset ovat rumia ja pitävät itseään rumina. ME olemme tässä ketjussa pitäneet lihavia ihmisiä kauniina.

Ei hyvänen aika onko sulla aivoja ollenkaan!! Ite ootte just sanoneet että on loukkaavaa sanoa jotain lihavaksi. Sehän just tarkoittaa sitä, että lihavuus on rumaa. Alunperin mä just luulin että pitäisitte itseänne kauniina vaikkakin lihavina ja itse olette nyt mulle sitä jauhaneet, ettei näin ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

SINÄ oletat että lihavat ihmiset ovat rumia ja pitävät itseään rumina. ME olemme tässä ketjussa pitäneet lihavia ihmisiä kauniina. MINÄ olen omasta mielestäni kaunis vaikka perseeni ei mahtunut siihen finnairin penkkiin. SINÄ puhuit koko ajan negatiivisia asioita toisista. Ymmärrän kyllä että kaikki eivät ole sosiaalisesti älykkäitä joten annettakoon anteeksi.

Peesi tähän. :whistle:

SINÄ oletat että lihavat ihmiset ovat rumia ja pitävät itseään rumina. ME olemme tässä ketjussa pitäneet lihavia ihmisiä kauniina.

Ei hyvänen aika onko sulla aivoja ollenkaan!! Ite ootte just sanoneet että on loukkaavaa sanoa jotain lihavaksi. Sehän just tarkoittaa sitä, että lihavuus on rumaa. Alunperin mä just luulin että pitäisitte itseänne kauniina vaikkakin lihavina ja itse olette nyt mulle sitä jauhaneet, ettei näin ole.

Sana PÖHÖTTYNYT ei ole kaunis sana, se ei ilmaise kauneutta. Sana LIHAVA, merkitsee tämän palstan kirjoituksissa kaikkea ruman kulminoitumaa. On eri asia jos sanoo että ihanan naisellinen, pyöreä, muodokas yms. koska niillä ei ole sosiaalista taakkaa ja negatiivisia merkityksiä. Minä en ole koskaan ajatellut että lihavuus on rumaa. Tämä palsta on saanut minut ajattelemaan että minä olen muiden ihmisten mielessä huono, epäkelpo vaikka itse tiedän olevani hyvä, kaunis ja erittäin sopiva tähän yhteisöön. Valitettavasti tämänkin ilta sai minut vakuuttuneeksi siitä että erilaisia ihmisiä ei voi kutsua kauniiksi ja lihavia ihmisiä varten on olemassa vain tietyt kauneudenilmaisu sanat koska kaikki muut sanat on luotu laihoille, sinun mielestäni kauniille ihmisille. SINÄ olet itse kirjoittanut, ei montaakaan vaustausta ylöspäin että lihavuus on rumaa. Minä en ole sitä sanonut.

Enkä vittu oo puhunut koko ajan negatiivisia asioita toisista. Mä itse en pidä lihavia kauniina ja musta on tosi surullista se, että myös teidän mielestä lihavat on rumia, ja LAIHUUS on se asia mitä kehutaan. Vähän sama et "Hei on tosi hienoo et oot Kosovosta, mutta et kyllä yhtään näytä siltä, mahtavaa!"

Enkä vittu oo puhunut koko ajan negatiivisia asioita toisista. Mä itse en pidä lihavia kauniina ja musta on tosi surullista se, että myös teidän mielestä lihavat on rumia, ja LAIHUUS on se asia mitä kehutaan. Vähän sama et "Hei on tosi hienoo et oot Kosovosta, mutta et kyllä yhtään näytä siltä, mahtavaa!"

Huoh.

No, esimerkiksi muistathan, kun sanoin että naamasi näyttää lihavalta, se oli mielestänne loukkaavaa. Mitäpä muuta siitä voi päätellä kuin että se lihavuus on paha paha asia.

Yhteistyössä