Miksi ostaa lapselle Reimatec jos pitää laittaa kurikset päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarhan täti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tarhan täti

Vieras
Voiko joku valaista tätä että miksi ostaa edes lapselle sitten kallis kosteussuoja asu jos sen päälle pitää laittaa vielä kurikset?Olen päiväkodissa töissä ja mielenkiintoista on se että moni vanhempi aamulla aina sanoo että meidän Liisalle ja meidän Matille pitää sitten laittaa kurahousut tähän asun päälle.Minä en sitä ymmärrä yhtään ja omilla lapsilla ei näin toimita kun se jujuhan on siinä että niitä ei silloin tarvita jos on tälläinen asu.

En tosiaankaan oo pyytäny laittamaan. Minusta sitä vastoin tuntuu, ettei tarhan tädit tiedä, mitä kosteussuojahaalari tarkoittaa. Eräänkin kerran on ollut kurikset Reimatecin päällä.

se nyt oon vaan niiiin hienoo kun sillä meidän liisalla on se reimatec. eihän siitä saa sitten enää huutiksessa kolmea sataa euroo jos sitä ihan käyttääkin ulkona :O

Jos ei haluta että se puku kärsii vaikka hiekkasella alustalla leikkiessä jne. Ite sit kait vartioivat tarkemmin ulkoillessaan, arvailen vaan. Meillä perushaalarit ja kurahousut käytössä.

Minä puolestani kysyn sinulta tarhan täti että miksi ihmeessä suurimmassa osassa päiväkodeista on kurispakko? Meillä kun ollaan kotonakin ulkona ja tykätään ostaa rreimateciä niin ärsyttää ihan suunnattomasti kun päiväkodissa ängetään kurikset siihen päälle vaikkei tarvis!

No en tiedä, mä ihmettelen myös miksi ne kurahousut pitää vetää päälle... Itse monta kertaa sanonut pk:ssa, että puku on kosteussuojattu, mutta silti kun iltapäivällä hakee, niin kurahousut on siinä päällä. Hiostaa vaan turhaa.

Kyllä minäkin tiedän näitä että tarhassa ne puetaan mutta yleensä meillä uskotaan jos on tuollainen puku.En vain itse sitä voi tajuta että miksi se kallis haalari ei sitten saa likastua kun sellainen ostetaan,ostetaanko se tosiaan sen takia että näytetään muille että meillä on sellainen.No kukin tyylillään,mutta itseä tuo ihmetyttää ja suuresti että varta vasten tullaan sanomaan että pitää olla kurahousut,luulisi tosiaan että kävisi halvempi haalari silloin.

No, jos on oikein kuranen keli, niin kyllä mäkin vetäisen kurahousut ReimaTecin ja LassieTecin päälle, vaikka ne kosteutta kestääkin. En viitsi (enkä halua, eikä se puvullekaan tee hyvää ) olla sitä joka päivä pesemässä tai hinkkaamassa rievulla tms.
Ja toisekseen, monet vanhemmat hakevat muksunsa autolla päiväkodista ja tuskin kukaan haluaa takapenkille kura- ja mutajälkiä. Näin ollen on helpompi laittaa kurikset, vetäistä se autoon mennessä pois jalasta.

Alkuperäinen kirjoittaja just wonder:
se nyt oon vaan niiiin hienoo kun sillä meidän liisalla on se reimatec. eihän siitä saa sitten enää huutiksessa kolmea sataa euroo jos sitä ihan käyttääkin ulkona :O

Ihmettelen suuresti että onko se Reimatec nyt NIIN ihmeellinen. (?)
Tykkään ja on ollut kestävä (ilman kurahousuja) mutta tarvitseeko sitä nyt niin hehkuttaa...

No mitä välii jos kurikset on siin päällä!!?!?!?!?! Ei juma ku ei mee mun jakeluun!!! mä olisin ainaki suht tyytyväinen et jos olis niin ei olis pukukaan yltäpäältä kurapaskas! Varsinkin tälläsillä keleillä..

kaikesta sitä jaksetaanki nipottaa..

Koska Reimatec ei näytä kurahiekkamössön jälkeen kauniilta.

Voi jeesus sentään. Miksi on näin mustavalkoista porukkaa. Se, että joskus käyttää kuriksia, tarkoittaa heti, että ominaisuuksia ei koskaan käytä. Mulle voi myös riittää syyksi, että puku oli vain niin kaunis. Reimatecciä vastaavia merkkejä on vaikka kuinka paljon.

Haalari on tarkoitettu käyttöön, mutta se auton sisäsiivous on toisiaan 75egee...

Miksi silloin pitää ostaa halvin mahdollinen haalari, jos joskus haluaa kuriksia käyttää

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
No, jos on oikein kuranen keli... En viitsi (enkä halua, eikä se puvullekaan tee hyvää ) olla sitä joka päivä pesemässä tai hinkkaamassa rievulla tms.

KURAINENKELI on asia erikseen mutta ei kait aina voi olla kura keli...

Alkuperäinen kirjoittaja no mutta:
Minä puolestani kysyn sinulta tarhan täti että miksi ihmeessä suurimmassa osassa päiväkodeista on kurispakko? Meillä kun ollaan kotonakin ulkona ja tykätään ostaa rreimateciä niin ärsyttää ihan suunnattomasti kun päiväkodissa ängetään kurikset siihen päälle vaikkei tarvis!

Ei kaikissa paikoissa näin ole,ei ainakaan meillä ole,mutta niin kuin laitoin aikaisemmassa viestissä että tiedän paljon paikkoja joissa näin tehdään.Syytä en tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja =/:
No, jos on oikein kuranen keli... En viitsi (enkä halua, eikä se puvullekaan tee hyvää ) olla sitä joka päivä pesemässä tai hinkkaamassa rievulla tms.

ja ei kai niit kuriksiakaan joka pvä olla jalkaan laittamassa...

Eipä ole tullut mieleenikään ahtaa lapselle kurahousuja vedenpitävän puvun päälle :D

Se on tosiaankin aivan hassua, että jotkut ostaa kalliit puvut, jotka kyllä kestää leikit ja roiskeet, mutta eivät sitten raaski käyttää niitä niin kuin on tarkoitettu. Hukkaan menee hyvät vaatteet...

Aika usein näin keväisin on kuraista tai ainakin märkää ja kun on märkää, niin pukuun tarttuu hiekkamömmöä ihan kiitettävästi.

Päiväkodissa jotenkin vaan ne leikit on ihan erilaisia kuin äiteen kanssa. Ja se on ihan eri juttu siirtää kuramuksu suoraan kodinhoitohuoneeseen kuin auton ja sylin kautta sinne.

Meillä muuten ei oo kuriksia kotona...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Niin miten olis vaikka et pysyis siistimpänä ettei tarttis olla joka pvä pesemässä...

Aivan näin. Onko siinä jotain kummallista?

Minusta on sitten ihan turhaa ostaa sellainen asu kun se vasta hiostaakin kun tuollaisen puvun päälle laitetaan kurikset ja miten hankala on lapsenkin liikkua.Mutta niin kuin sanoin kukin tyylillään,tuossa vain menee sen Reimatecin tarkoitus ihan hukkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin miten olis vaikka et pysyis siistimpänä ettei tarttis olla joka pvä pesemässä...

Aivan näin. Onko siinä jotain kummallista?

Reimaa ei tartte joka kerta pestä, kokeilkaa pyyhkiä kostealla.

Varmaan pointti oli siinä, että miksi sitten ostatte sellaiset viimosen päälle vedenpitävät kledjut, jos ne ei saa tahriintua leikeissä?

En viitsi (enkä halua, eikä se puvullekaan tee hyvää ) olla sitä joka päivä pesemässä tai hinkkaamassa rievulla tms.

ja ei kai niit kuriksiakaan joka pvä olla jalkaan laittamassa...

Viivaten tuohon EN VIITSI SITÄ JOKA PÄIVÄ PESTÄ TAI HINKATA =)

Yhteistyössä