Miksi palstailette ettekä hoida lapsianne?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihminen myös ja vieläpä ÄITI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihminen myös ja vieläpä ÄITI

Vieras
Voi lapsi-parkojanne! Kiva on sitten isompana kertoa kaikille "äitini vain palstaili eikä hoitanut minua ja sen takia en osaa tehdä mitään." Mitä järkeä on hankkia lapsia jos niitä ei voi sitten hoitaa!?!
Ja kaikille tiedoksi että MINUN lapseni on tässä sylissä koska imetän heitä juuri.

Heh :D Minun lapseni nukkuu tuolla myöhäispäikkäreitä, kun oltiin koko päivä huvipuistossa ja sitten uni yllätti. Ja meikä se vaan palstailee tässä, vaikka voisin olla vaikkapa lakanoita mankeloimassa!

Kellään muulla ei varmasti lapsi ole imetyksessä, päiväunilla tms. Niinhän ne sanoo, että vastasynnyttäneen älykkyystaso on hiukan alhaalla. Toivottavasti vain tilapäisesti sinun kohdallasi, ap;)

Imetät montaa lasta yhtäaikaa ja palstailet samalla?! ("imetän heitä juuri".) Ok, eihän siinä mitään... Omani jäivät autoon nukkumaan kun tultiin rantsusta ja ajattelin just lähteä herättelemään että saan sitten illallakin nukkumaan.

Juuh, taidankin siis siirtyä imettämään (tai tällä hetkellä tää nuorempi nukkuu mun Sylissäni) tuonne esikoisen sängyn laidalle ja vahtimaan hänen untaan =)
Saisiko sillä Vuoden Paras Äiti pystin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Heh :D Minun lapseni nukkuu tuolla myöhäispäikkäreitä, kun oltiin koko päivä huvipuistossa ja sitten uni yllätti. Ja meikä se vaan palstailee tässä, vaikka voisin olla vaikkapa lakanoita mankeloimassa!

missä huvipuistossa te ootte kerenneet olla kokopäivän?

Yhteistyössä