miksi palstailevien miesten nikit ovat aina tyyliä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ........
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

........

Vieras
Kapteeni, Majuri, Herra Isoherra, Setä, m1es, isomuna, superjorma jne.
Onko joku tallonut egon vai miksi pätemisen tarve?
Ainoa (mies) jonka nikissä on tervettä vaatimattomuutta, on päätön. Se kertoo, että hän on näistä miespalstailijoista paras laajenevilta osiltaan.
 
  • Tykkää
Reactions: endis
Naiset tykkäävät dominoivista miehisistä miehistä univormussa. Jotkut akkamaiset "anteeksi kun olen olemassa" -tyypit ovat palstamammojen seksikkyysrankkauksessa pahnanpohjimmaisia.
 
Minulla on taas niin vaatimaton nikki, että minua luullaan naiseksi :) .... ja endis tulee endokrinologiasta, jos kiinnostaa.
 
  • Tykkää
Reactions: feger
Kapteeni, Majuri, Herra Isoherra, Setä, m1es, isomuna, superjorma jne.
Onko joku tallonut egon vai miksi pätemisen tarve?
Ainoa (mies) jonka nikissä on tervettä vaatimattomuutta, on päätön. Se kertoo, että hän on näistä miespalstailijoista paras laajenevilta osiltaan.
nuo taitaa olla mun mustalla listalla kun en ole koskaan nähnyt missään o_O
 
Kuvitteletko nyt oikeasti, että jostain mammapalstalta löytyy Miehiä?
Eivätköhän nuo ole naisten esittämiä "miehiä", koska monet emännöt suhtautuvat niin eri tavalla miesten kirjoituksiin, ja nöin jutuilleen saa enemmän pontta.

Saattaa siellä joku pillunkipeä luuserikin joukossa olla heruttamassa edes jotain huomiota...
 
Ei aina
 
Kuvitteletko nyt oikeasti, että jostain mammapalstalta löytyy Miehiä?
Eivätköhän nuo ole naisten esittämiä "miehiä", koska monet emännöt suhtautuvat niin eri tavalla miesten kirjoituksiin, ja nöin jutuilleen saa enemmän pontta.

Saattaa siellä joku pillunkipeä luuserikin joukossa olla heruttamassa edes jotain huomiota...
emännät? ei kai tää mikään maatalouspalsta ole.
 

Yhteistyössä