?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko sulla näkövamma vai vanhemmat sisaruksia keskenään?Naiset tykkäävät dominoivista miehisistä miehistä univormussa. Jotkut akkamaiset "anteeksi kun olen olemassa" -tyypit ovat palstamammojen seksikkyysrankkauksessa pahnanpohjimmaisia.
Naiset tykkäävät dominoivista miehisistä miehistä univormussa. Jotkut akkamaiset "anteeksi kun olen olemassa" -tyypit ovat palstamammojen seksikkyysrankkauksessa pahnanpohjimmaisia.
Anteeksi! Tunnustan, että olen jotenkin kuvitellut sinut naiseksi.Minulla on taas niin vaatimaton nikki, että minua luullaan naiseksi.... ja endis tulee endokrinologiasta, jos kiinnostaa.
Anteeksi! Tunnustan, että olen jotenkin kuvitellut sinut naiseksi.![]()
Siinäkö on vaihtoehdot? Dominoiva univormu tai anteeksi että olen olemassa?
nuo taitaa olla mun mustalla listalla kun en ole koskaan nähnyt missäänKapteeni, Majuri, Herra Isoherra, Setä, m1es, isomuna, superjorma jne.
Onko joku tallonut egon vai miksi pätemisen tarve?
Ainoa (mies) jonka nikissä on tervettä vaatimattomuutta, on päätön. Se kertoo, että hän on näistä miespalstailijoista paras laajenevilta osiltaan.
Minä ainakin olen sekoittanut hänet nimimerkkiin endie, eikö täällä ole ollut sellainen aikaisemmin?Anteeksi! Tunnustan, että olen jotenkin kuvitellut sinut naiseksi.![]()
On kyllä ollutMinä ainakin olen sekoittanut hänet nimimerkkiin endie, eikö täällä ole ollut sellainen aikaisemmin?
onko sarkasmi ihan vieras käsite.nuo taitaa olla mun mustalla listalla kun en ole koskaan nähnyt missään![]()
Minä ainakin olen sekoittanut hänet nimimerkkiin endie, eikö täällä ole ollut sellainen aikaisemmin?
Totta, usein miespalstailijoilla nimi viittaa suoraan sukupuoleen. Nyt on mukavasti kertynyt miesnikkejä, joissa ei kaikissa lue mies.Minulla on taas niin vaatimaton nikki, että minua luullaan naiseksi.... ja endis tulee endokrinologiasta, jos kiinnostaa.
emännät? ei kai tää mikään maatalouspalsta ole.Kuvitteletko nyt oikeasti, että jostain mammapalstalta löytyy Miehiä?
Eivätköhän nuo ole naisten esittämiä "miehiä", koska monet emännöt suhtautuvat niin eri tavalla miesten kirjoituksiin, ja nöin jutuilleen saa enemmän pontta.
Saattaa siellä joku pillunkipeä luuserikin joukossa olla heruttamassa edes jotain huomiota...
Jotkut käyttää avovaimosta/vaimosta sanaa emäntä.
Totta. Romanit taitaa käyttää h:lla alkavaa sanaa vaimoistaan ja esim. jossain Keski-Suomen seudulla on äijiä ja ämmiä.