Tai ainakin meillä tuntuu olevan vain vaikeaa. Meidän juttu alkoi niin että erosin exmiehestäni reilu vuosi sitten ja olin jo tutustunut tähän nykyseen hänen erostaan oli kulunut kymmenen vuotta. Silloin kumpikin ihastui toisiinsa ja kysyin saanko muuttaa siksi aikaa hänen luokseen kun löydän asunnon ja hän lupasi mutta sillä tiellä olen vieläkin. Hän on sanonut että hänen eron jälkeen oli vaikeaa 2-3vuotta silloinen vaimo petti häntä mutta silti mies oli sanonut hänelle että älä lähde. Tämä on niin sekavaa mies sanoo että hänellä ei ole tunteita exää kohtaan ja uskon sen. Hän ei koskaan sano minulle ensin että rakastaa minua vaan vasta sitten kun minä sanon ensin eikä aina silloinkaan. Ei ikinä kehu muuta kuin joskus laittamaani ruokaa. Sanoo ettei halua eikä jaksa riidellä enkä minäkään halua. Sitten kun ajattelen että hän ei välitä ja sanon muuttavani pois niin hän sanoo että ei sinun tarvitse lähteä että ollaan nyt vaan. Sanoo rakastavansa niin kuin rakastaa ja tykkäävänsä enemmän minusta silloin kun menee hyvin. Hän ei ole leperteliä tyyppi eikä puhu oikein tunteistaankaan. Hän vain aina myöntelee kun kysyn esim. ollaanko me avopari? joo. Mennäänkö me kihloihin joskus? Katotaan nyt jos menee hyvin. Rakastan tuota meistä!!! ja haluan että meillä menisi hyvin. Hän on sanonut että mietin liikaa. Tänään kysyin että miksi et ota minua ja meidän suhdetta vakavasti niin sanoi että otan yhtä vakavasti kuin muutkin asiat. En tiedä kommenteja onko vika todellakin minun päässäni. Sori taas kun väli merkit puuttuu mut en jaksa nyt keskittyä. :'( AUTTAKAA viisaammat!!! p.s ikäeroa meillä on noin 17v