Miksi pitää olla niin tyhmä et menee rattijuopon kyytiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmää

Vieras
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1632735

Kyllä on taas idiotismi ollu huipussaan. Kuka oikeesti on noin tyhmä et menee rattijuopon kyytiin? Eikö yhtään soi hälytyskellot et ei ehkä kannattais?
Taas turha kuolema joka olis voitu välttää kun olis toi kuollut neitokainenkin käyttänyt ajoissa päätään:(

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
ehkä itseki niin humalassa ettei taju pelannu..

mua ei säälitä yhtään nää nuorten kuolemat näissä tapauksissa.. itse tyhmyyttään menevät..

ei säälitä muakaan, suututtaa vaan
säälittää vaan noi tytön omaiset kun joutuvat tytön tyhmyyden takia kärsimään.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Ette ole vissiin ikinä olleet nuoria tai tehneet huonoja valintoja.

Mä en koskaan pahimmassakaan kännissä mennyt rattijuopon kyytiin.
Enkä menis ikinä. Mun vanhemmat opetti että olipa missä kunnossa vaan niin aina voi soittaa hakemaan jos kyytiä tarvii ettei vaan mene rattijuopon kyytiin.

Sitä mäkin ihmettelen jälkeenpäin..
miksi olin 15 vuotiaana niin tyhmä ja menin..
Nyt voin vain olla onnellinen ettei kenellekkään käynyt mitään vakavampaa vaikka auto lensikin neljä kertaa katonkautta ympäri,kellään ei turva vöitä tms..

Meillä oli suojelus enkelit mukana..

Mulle on jo niin aikaisin iskostettu päähän se, et kännissä ei ajeta, turvavyöt aina kiinni ja juopon kyytiin ei mennä. Ei oo pahimpina teiniangstiaikoinakaan tullu mentyä juopon kyytiin.
Se on niin sääli, et sit nuoria kuolee kun ei tajuta:( Ja rattijuopot on niin alhaista sakkia et jos taas ne itsensä tappaisivat niin ei suurta vahinkoa tule.

Mä olen nuorempana kaverien kanssa mennyt parin miehen kyytiin. Kun päästiin baariin niin tajuttiin vasta siellä, että se kuski oli kännissä myös. :snotty: |O

Mä olen ollut montakin kertaa humalaisen kyydissä, niin autolla kuin moottoripyörälläkin.

Tyhmää? No taatusti. Mietittiinkö sitä silloin, siellä Välimeren rannalla, kun elämä oli pelkkää biletystä, epätoivo meinasi iskeä jos ei yhtenä iltana päästykään baariin? Ei todellakaan mietitty.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä olen ollut montakin kertaa humalaisen kyydissä, niin autolla kuin moottoripyörälläkin.

Tyhmää? No taatusti. Mietittiinkö sitä silloin, siellä Välimeren rannalla, kun elämä oli pelkkää biletystä, epätoivo meinasi iskeä jos ei yhtenä iltana päästykään baariin? Ei todellakaan mietitty.

kai mä oon sit ollu teininä vähän fiksumpi kun ei koskaan käyny ees mielessäkään...

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

kai mä oon sit ollu teininä vähän fiksumpi kun ei koskaan käyny ees mielessäkään...

Tai sitten sä elit hieman erilaista elämää eri puolella maailmaa :)

Mä en ollut edes teini, vaan parikymppinen :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Sitä mäkin ihmettelen jälkeenpäin..
miksi olin 15 vuotiaana niin tyhmä ja menin..
Nyt voin vain olla onnellinen ettei kenellekkään käynyt mitään vakavampaa vaikka auto lensikin neljä kertaa katonkautta ympäri,kellään ei turva vöitä tms..

Meillä oli suojelus enkelit mukana..

sulla on vissiin ollu aika turvaton ja karu lapsuus.. ku lukee sun juttuja.. jos kerran pienenä nautit ku äitis oli kännissä ja omassa teini-iässä ollu jo samanlainen juoppo.. ja sit vielä kehut sillä kaikella :o

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
tämä kyseinen tyttö joka kuoli on 17v serkkuni kaveri,,kuulin äsken mun äiteeltä tästä kamaluudesta,,mutta kuskin loppuelämä on pilalla,,joka kantilta

ja joutaa ollakin...

kyllä vaan,,,tyhmä oli kuskikin kun lähti,,no enempää en kerro koko jutusta vaikka tiedänkin,,täytyy toivoo että oikeus rankasee muullakin kun sakoilla

ei voi pelkästään kuskiakaan syyttää, koska jokaisen oma valinta loppupeleissä meneekö kyytiin vai ei.

mä olen huomannut teinien kanssa opiskellessani, että tosi moni oikeasti luulee olevansa kuolematon |O tosi moni pitää vaan hauskana sitä että kuski on ollut kännissä, on ollu kivaa ja jännää..

No mua surettaa niiden juolleidenkin puolesta. Johtuiskohan että olen menettänyt kaksi rakasta ystävää juurikin tuollasen kännisekoilun takia, lähtivät porukalla (kaikki ihan päissään) yhdessätuumin autoilemaan, auto ajo ulos tieltä ja kaksi viidestä kuoli.
Surettaa myös kuskien puolesta. TODELLA typerää tuollanen kännissä ajelu. Mutta mä en voi vihata ainakaan tuota autoa ajanutta ystävääni (kolari missä nuo kaksi muuta kuoli), aikani yritin, mutta en voi, hänkin on rakas ihminen mulle ja toivon edelleen että tuo yhden illan mieletön idioottimaisuus ei pilaa hänen loppu elämäänsä.

Ja joskus sitä känniääliö saa ihan itse kuningasidean. Tunsin erään miehen joka päälle parikymppisenä joutui työkyvyttömyys eläkkeelle. Nukkui omassa autossaan kun hänen kaveri saanut idean lähteä kännissä ajamaan tätä autoa. Hyvin ei käynyt.

Mä olen itse ajanut nuorena kännissä pari kertaa ja ollut myös kännisen kyydissä. En koskaan, en ikinä enää tekisi noin, nuorena sitä vaan luottaa tuuriin ja tekee tyhmyyksiä. Se on valitettavaa ja väärin muitakin kohtaan...

tämä kyseinen tyttö joka kuoli on 17v serkkuni kaveri,,kuulin äsken mun äiteeltä tästä kamaluudesta,,mutta kuskin loppuelämä on pilalla,,joka kantilta

Ei se kuljettajan loppuelämä ole pilalla, lyhyt rangaistus ja elämä jatkuu kuten ennenkin. Ei Otto Martikaisenkaan (Eveliina Lappalaisen surmaaja) elämä pilalle mennyt. 3,5 vuotta vangittuna, sen jälkeen AMK:hon opiskelemaan ja taitaa olla jo valmis insinööri.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei se kuljettajan loppuelämä ole pilalla, lyhyt rangaistus ja elämä jatkuu kuten ennenkin. Ei Otto Martikaisenkaan (Eveliina Lappalaisen surmaaja) elämä pilalle mennyt. 3,5 vuotta vangittuna, sen jälkeen AMK:hon opiskelemaan ja taitaa olla jo valmis insinööri.

Voin kyllä väittää että tuonkin lehtijutun kuski saa teoistaan kärsiä lopun elämäänsä. Samoin kun toi mun tuntema nainen joka kännissä ajoi (sen TIEDÄN että kantaa edelleen omalla tunnollaan kuoleiden ystävien henkiä eikä koskaan, EI KOSKAAN tule pääsemään siitä rististään eroon), enkä usko että Martikainenkaan hymyhuulin tekoaan muistelee vaan kantaa sen taakanaan lopun elämää mukanaan.

Ei se lain antama rangaistus, mutta kun on ne omat haamut päässään jotka muistuttaa tehdyistä teoista ja musta ne on kaikkein kamalin rangaistus.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Voin kyllä väittää että tuonkin lehtijutun kuski saa teoistaan kärsiä lopun elämäänsä. Samoin kun toi mun tuntema nainen joka kännissä ajoi (sen TIEDÄN että kantaa edelleen omalla tunnollaan kuoleiden ystävien henkiä eikä koskaan, EI KOSKAAN tule pääsemään siitä rististään eroon), enkä usko että Martikainenkaan hymyhuulin tekoaan muistelee vaan kantaa sen taakanaan lopun elämää mukanaan.

Ei se lain antama rangaistus, mutta kun on ne omat haamut päässään jotka muistuttaa tehdyistä teoista ja musta ne on kaikkein kamalin rangaistus.

Mä muuten tiedän ton MArtikaisen. Se ei kadu pätkääkään tekoaan, vaan tutkintavankeudessakin vaan naureskeli sille...
Ja ihan oikein kaikille tappajille että kärsivät loppuelämänsä. Niin pitääkin.