K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mitä sä tuolla tarkoitat?
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mitä sä tuolla tarkoitat?
Mä en oikein tiedä..Sisko tuota multa kysyi ja mä en osannut vastata.
Kai tässä on takana muutto uusiin ympyröihin ja ystävien vähentyneet (loppuneet) yhteydenpidot.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mitä sä tuolla tarkoitat?
Mä en oikein tiedä..Sisko tuota multa kysyi ja mä en osannut vastata.
Kai tässä on takana muutto uusiin ympyröihin ja ystävien vähentyneet (loppuneet) yhteydenpidot.
Sitä mä just heti mietin että onko kyse pelkästä materiasta? Vai onko kyseessä jotai syvällisempää..
Mä oon kyllä sitä mieltä (jos ei puhuta materiasta) et koskaan ei pitäs päästää irti kaikesta vanhasta, mun mielestä sillon tavallaan menettää jotai ittestään..
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:No ei pitäisi ei. Mutta miksi jokuset ajattelee, että jos elämä muuttuu, niin ihmisen pitäis muuttua siinä mukana?
Että haluaa unohtaa vanhan ja ajatella vain sitä uutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Kun sisko ei just haluais menettää sitä vanhaa, mutta tuntuu siltä että ystävät kuvittelevat että haluaa elämäänsä puhaltamaan uudet tuulet.
Enkä mäkään halua koskaan päästää irti siitä, mitä joskus on ollut. Mä haluan pitää sen mukanani, koska juuri sen ansiosta olen sitä mitä olen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Mun vaan käy niin surku tota siskoa :/ Asuu kaukana meistä läheisistä ja ystävistään, uudella paikkakunnalla ei juuri ketään jolle puhua.
Nuori ihminen vielä, ja nyt suree sitä että kaikki vanha on jäänyt taakse. Ei haikaile teinivuosien perään, mutta tahtoisi nauttia elämästä ja kokea uutta niiden vanhojen ystävien kanssa.
Mulla on niin avuton olo, kun en löydä sanoja joilla rohkaista ja kannustaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Mun vaan käy niin surku tota siskoa :/ Asuu kaukana meistä läheisistä ja ystävistään, uudella paikkakunnalla ei juuri ketään jolle puhua.
Nuori ihminen vielä, ja nyt suree sitä että kaikki vanha on jäänyt taakse. Ei haikaile teinivuosien perään, mutta tahtoisi nauttia elämästä ja kokea uutta niiden vanhojen ystävien kanssa.
Mulla on niin avuton olo, kun en löydä sanoja joilla rohkaista ja kannustaa.
Jos ystävät ovat jääneet vanhalle paikkakunnalle, niin varsin usein ne ystävyyssuhteet vähitellen laimenee. Vaikka miten erotessa sovittaisiin, että pidetään yhteyttä. Oisko siellä uudella paikkakunnalla jotain harrastusta tms, mistä voisi saada uusia ystäviä?