miksi raskaus ei näy testissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marre"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"marre"

Vieras
olen tehnyt ainakin 5 testiä ja kaikka näyttäneet negaa. kuukautiset kuitenkin kohta 3 viikkoa myöhässä. mahaa koskee,oksettaa,väsyttää ja jalkoja särkee. maha ja rinnat kasvaneet. voinko kuitenkin testeistä huolimatta olla raskaana?

no luultavimmin et ole raskaana vaan menkat jostain syystä "kadoksissa". Toki on mahdollista, että raskaus ei näy testissä mutta se ei kuitenkaan liene kovinkaan yleistä.

Minulla itselläni ihan samoja oireita ja olin varma raskaudesta (menkat tosin ei vielä myöhässä) ja niin se vaan testi negaa näyttää. Vaikka kuinka on "raskausoireet". Ei se kroppa aina toimi niin kuin pitää...

[QUOTE="marre";23478368]eivät päästä tk:ssa verikokeisiin. olen kysynyt[/QUOTE]

Jos asia sua oikeesti vaivaa, mee yksityiselle verikokeeseen. Vahvasti kuitenkin epäilen, että kyseessä on joku muu hormonihäiriö. Mulla esim. e-pillereiden ja imetyksen lopetus on aiheuttanut raskausoireita.

en osaa sanoa tuohon mitään..mutta itselläni menkat epäsäännöllisiä ja testejäkin oon tehnyt vaikka kuinka monta +siihen vielä monta verikoetta päälle ja tulos on aina vain negatiivinen.mutta oireeni ovat jatkuneet jo puoli vuotta ja vatsani on jo sen kokoinen kuin olisin jo 7-8 kuulla raskaanaa.tunnen jopa liikkeitäkin vatsassani ja joskus tuntuu pieniä supistuksiakin olevan.mutta nyt vihdoinkin lääkäri suostu tarkistamaan ultralla että olenko yksi niistä harvoista joilla ei näy testeissä ja verikokeissa plussaa.nyt vaan odotten aikaa ultraan.mitä mieltä te olette asiasta voisinko olla raskaana?

Kaikki testit eivät todennäköisesti voi olla viallisia, joten joko et ole raskaana tai sitten raskaus alkanut alle 4 viikkoa sitten. Joskus vain kuukautiset ovat myöhässä. Toki jos on jotain kipuja tms., niin kannattaa käydä lääkärissä tai gynellä.

Yhteistyössä