Miksi se että tuntematon palstamamma ajaa pimppikarvansa herättää joissain niin suuria tunteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="Vieras";25259357]No kun ne karvat kerran suojaa niin miksi poistat ne? Vain sen takia, ettei miehellesi kelpaa naisen tavara? Pitääkö näyttää kiillotetulta barbilta ennen kuin löytää perille? ;) poistatko myös silmäripset kun niin tarttuu unirähmä?

Ihan varmasti karvojen kanssa on siistimpi kuin ilman. Muutenhan alushousut makaavat täysin päin kusista ja vuotoista pillua, bakteereille otollinen paikka. Jos on paksu kihara karvoitus niin se eristää nousut pois iholta. Näin se vaan on, ihan turha väittää että karvaton olisi hygienisempi. Näinä aikoina pesun voi tehdä missä vaan eikä posliini todellakaan vähennä oikean pesun tarvetta.[/QUOTE]

Et oo kuullu puhuttavan pikkuhousun suojista tai siteistä? Paremmin ne housuja suojaa kuin karvareuhka.

[QUOTE="vieras";25258844]No on se vaan paljon käytännöllisempi ja hygieenisempi. Olivathan ennen kokolattiamatotkin muotia ja joskus muinoin turkikset lattialla, vaikkeivät hygieenisiä olekaan.[/QUOTE]

Miten posliini on muka automaattisesti hygieenisempi? Kai sitäkin pitää pestä samalla lailla kuin karvatussuakin. Vai onko posliinissa jokin ihmeominaisuus, joka tekee säännöllisen pesun tarpeettomaksi?

[QUOTE="vieras";25259426]Miten posliini on muka automaattisesti hygieenisempi? Kai sitäkin pitää pestä samalla lailla kuin karvatussuakin. Vai onko posliinissa jokin ihmeominaisuus, joka tekee säännöllisen pesun tarpeettomaksi?[/QUOTE]
Ei, mutta väliaikana on puhtaampi ja pesukin onnistuu huomattavasti helpommin.

[QUOTE="Vieras";25259409]Se vähä mitä sinne jää, kuivuu ilmavassa tapauksessa. Posliinilla ei kuivu kun se muhii päin alushousukangasta ---> bakteeripesäke[/QUOTE]
Siis mikä ihmeen karvamatto joillakin on housuissa, jos se muodostaa jonkun ilmavan kerroksen :laugh:.

no mulla ainaki on itellä puhtaampi ja hygienisempi olo kun mulla ei oo karvoja alapäässä. kiitos ja aamen. en ajele miehen takia vaan itteni. näin on MUN MIELESTÄ parempi.

[QUOTE="vieras";25259438]Ei, mutta väliaikana on puhtaampi ja pesukin onnistuu huomattavasti helpommin.[/QUOTE]

Kuten muut on jo todenneet, posliinissa kaikki eritteet on housuissa ja koskee siitä suoraan herkkään ihoon. Pikkuhousunsuojat puolestaan imee kaiken luonnollisenkin kosteuden. Ja minkälainen mammutin turkki sulla on luonnostaan jos sitä on noin vaikea pestä..?

• Tykkää
Reactions: Micosa
[QUOTE="Vieras";25259054]Häpykarvoilla ON merkitys, nähtävästi se ei ole kaikkien tiedossa.

VArsinkin naisella se suojaa limakalvoalueita.

Karvat lisäävät pinta-alaa jostain feromonit pääsevät leviämään. Joskin nykypäivänä alapää ei saisi tuoksua naiselle vaan se kai pitäisi kuurata jollain mansikkasaippualla. Samaa touhua kun posliini...[/QUOTE]

Pikkutytön pimppi ei tuoksu miltään, eli puhtaalta.

[QUOTE="Vieras";25259357]No kun ne karvat kerran suojaa niin miksi poistat ne? Vain sen takia, ettei miehellesi kelpaa naisen tavara? Pitääkö näyttää kiillotetulta barbilta ennen kuin löytää perille? ;) poistatko myös silmäripset kun niin tarttuu unirähmä?

Ihan varmasti karvojen kanssa on siistimpi kuin ilman. Muutenhan alushousut makaavat täysin päin kusista ja vuotoista pillua, bakteereille otollinen paikka. Jos on paksu kihara karvoitus niin se eristää nousut pois iholta. Näin se vaan on, ihan turha väittää että karvaton olisi hygienisempi. Näinä aikoina pesun voi tehdä missä vaan eikä posliini todellakaan vähennä oikean pesun tarvetta.[/QUOTE]

Vähän veikkaan, että itsekin vain paperilla sitä pehkoasi hinkaat. Siellä sitten iloisesti kusi hautuu majavassasi.

[QUOTE="vieras";25259416]Et oo kuullu puhuttavan pikkuhousun suojista tai siteistä? Paremmin ne housuja suojaa kuin karvareuhka.[/QUOTE]

Ootko vähän yksinkertainen? Samaan tapaan se side makaa päin siloista pillua eli limakalvoja pahimmassa tapauksessa.
Ja todellakin, jos karvat ovat normaalit, huom. normaalin pituiset, EI SAKSILLA LYHENNETTY, niin kyllä sinne tulee edes hieman tuulettuva kerros.

[QUOTE="vieras";25259525]Mahtaa olla hyvä tuoksu siellä, kun kusi, vuodot ja hiki sinne kuivuu ja hautuu...[/QUOTE]

Mutta sehän on se, ah niin kutsuva ja kuuluisa, naisen tuoksu. Hyi vittu, kirjaimellisesti.

[QUOTE="Vieras";25259520]Ootko vähän yksinkertainen? Samaan tapaan se side makaa päin siloista pillua eli limakalvoja pahimmassa tapauksessa.
Ja todellakin, jos karvat ovat normaalit, huom. normaalin pituiset, EI SAKSILLA LYHENNETTY, niin kyllä sinne tulee edes hieman tuulettuva kerros.[/QUOTE]
No ei todella tule ja housut joka tapauksessa painavat karvat lyttyyn.

[QUOTE="Vieras";25259520]Ootko vähän yksinkertainen? Samaan tapaan se side makaa päin siloista pillua eli limakalvoja pahimmassa tapauksessa.
Ja todellakin, jos karvat ovat normaalit, huom. normaalin pituiset, EI SAKSILLA LYHENNETTY, niin kyllä sinne tulee edes hieman tuulettuva kerros.[/QUOTE]

Ihan tiedoksesi, että sitä sidettä kuuluu vaihtaa vessakäyntien yhteydessä. Karvat on samat koko päivän, ehkä kerran päivässä suihkutat reuhkasi läpi?

[QUOTE="vieras";25259525]Mahtaa olla hyvä tuoksu siellä, kun kusi, vuodot ja hiki sinne kuivuu ja hautuu...[/QUOTE]

Niin, kuten yleisesti tiedetään, vain posliinipillut pestään säännöllisesti, karvaisia ei koskaan.

• Tykkää
Reactions: Micosa
Ei mulla ainakaan ne karvat siellä sisällä kasva. Tai siis mä en ymmärrä missä asennossa pitäis olla että ne "kaksi nihkeää nahkaa" jotenkin hankais toisiaan vasten..
Ja jos on posliini niin on posliini, ei sillon mitään sänkeä ole.

No mä tykkään olla päällä ja voin ainakin itse sanoa että mun paikat hiertyy jos miehellä on posliini. Ne karvat pehmentää. Itse en eja posliiniksi koska iho ei vaan kestä sitä ajelemista. Tulee tulehtuneita karvatuppia ym. Siistiminen on hyvä juttu molemmilla osapuolilla, mutta täysposliini ihan turhaa mun mielestä.

[QUOTE="vieras";25259555]Niin, kuten yleisesti tiedetään, vain posliinipillut pestään säännöllisesti, karvaisia ei koskaan.[/QUOTE]

Pesetkö pillusi, joka kerran, kun käyt kusella?

Mulle on aivan ja sama millanen alapää muilla on. Kieltämättä tulee mieleen pikkutytön pimppi posliinista mutta se ei oo mun asia taivastella sitä miten muut tekevät. Mulla ei oo ajeltu mutten oo mikään sellanen hihhuli tai epäsiisti. Ei vaan oo suotu sellasta reuhkaa joka ois epäsiisti sellasenaan. Varmaan siistisin jos ois tarve.

[QUOTE="vieras";25259555]Niin, kuten yleisesti tiedetään, vain posliinipillut pestään säännöllisesti, karvaisia ei koskaan.[/QUOTE]

Mistäs moinen yleinen tieto? Ootko sä kyselly ja tehny tutkimusta? Pesenkö mä joka en ajele?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä