Miksi se menee aina niin, että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valivali...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valivali...

Vieras
minä lähden saunasta lapsen kanssa pesulle ja kuivittelemaan. Mies jää löylyyn. Tykkäisin minäki saunoa ja etenkin pesulla olis kiva käydä rauhassa mutta ei se vaan onnistu. Tänäänkin pyysin miestä lähtemään lapsen kanssa mutta ei! Vissiin pitää sitten vaatia...

Alkuperäinen kirjoittaja valivali...:
minä lähden saunasta lapsen kanssa pesulle ja kuivittelemaan. Mies jää löylyyn. Tykkäisin minäki saunoa ja etenkin pesulla olis kiva käydä rauhassa mutta ei se vaan onnistu. Tänäänkin pyysin miestä lähtemään lapsen kanssa mutta ei! Vissiin pitää sitten vaatia...

Noin se menee tasan niin kauan kun se sulle sopii!!!

Mä ihmettelen, miksi se menee aina niin että mies kiittää ja nousee pöydästä ja minä jään odottamaan että 1-vuotias on syönyt (siinä menee tovi jos toinenkin) ja siivoan jäljet.

Meillä taas mies kylvettää lapsen lähes aina. Tähän on kyllä ihan pätevä syykin, lääkärin suositus ;) Mutta totta vitsissä vuorottelette ja sulla on oikeus vaatia, jos ei ukko muuten älyä.

Meillä mies menee lasten kans ensin. Ei huoli koko orkesteria kerralla, mutta porrastaen. Mää otan vastaan lapsia ja puen, rasvailen, pesen niiden hampaat ja laitan nukkumaan. Mies jää löylyihin, jos huvittaa ja mää saunon yksin lopuksi. Reilua. :D Eikä ollu ees mun idea. :o

Tai sitte saunotaan kaksin, kun muksut nukahtaa.

Höh...nyt kyllä vaadit, että joskus myös sinä saat jäädä löylyyn ihan rauhassa!

Meillä tehdään niin, että vuorotellaan...tai sitten sillain, että minä menen ekana saunaan rauhassa ja huutelen sitten, kun mies ja poika voivat tulla:) Sitten yhdessä saunotaan vähän aikaa, jonka jälkeen menen pesulle ja poika tulee sitten saunasta perässä. Sitten pojan kanssa lähdetään kuivailemaan ja mies saa jäädä rauhassa vielä saunomaan :) Yksinkertaista ja toimii:D

Yhteistyössä