Miksi suomaliset naiset ovat "jätkämäisiä"?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun ystävä ihmetteli perjantaina, miten meillä synkkaa niin hyvin, vaikka mä oon "äijämäinen" ja se on "neitimäinen". :D

Olen vain oma itseni, en osaa vetää bimboroolia.
En kuitenkaan näytä mieheltä missään nimessä, vaan paljon pahemmalta. :laugh: Olen nainen isolla ännällä ja nännillä. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:41 Lunatic kirjoitti:
Mun ystävä ihmetteli perjantaina, miten meillä synkkaa niin hyvin, vaikka mä oon "äijämäinen" ja se on "neitimäinen". :D

Olen vain oma itseni, en osaa vetää bimboroolia.
En kuitenkaan näytä mieheltä missään nimessä, vaan paljon pahemmalta. :laugh: Olen nainen isolla ännällä ja nännillä. :D
Naisellinen = bimbo..?!? Ei kai...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:43 Hmm kirjoitti:
Ai.. ensinhän se oli ihmisten mielestä läski ja naisellisuuden perikuva tisseineen ja ihroineen ja nyt se on sitte jätkämäinen :o Jaa... minusta kyllä aika matami....

Onhan se jätkämäinen trukkikuski.
 
mitäköhän tarkoitat jätkämäisyydellä? itse suutuin siitä kun mies sanoi mun olevan poikamainen kun tiä autoista ja puhun niistä senkans. kun muut naiset ei oo niin tehnyt. pakosti niistä on oppinut kun on aina seurustellu automiesten kanssa. ja yleensä jutellaan ihmistenkanssa asioista mikä niitä kiinnostaa,ei oo tullu mieleen miehelle jutella käsilaukuista ja selluliittivoiteista...muuten kyllä tykkään kaikesta naisellisesta,ah!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:43 TheSimpsons kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:41 Lunatic kirjoitti:
Mun ystävä ihmetteli perjantaina, miten meillä synkkaa niin hyvin, vaikka mä oon "äijämäinen" ja se on "neitimäinen". :D

Olen vain oma itseni, en osaa vetää bimboroolia.
En kuitenkaan näytä mieheltä missään nimessä, vaan paljon pahemmalta. :laugh: Olen nainen isolla ännällä ja nännillä. :D
Naisellinen = bimbo..?!? Ei kai...

No ei, kunhan nyt sanoin. Ei ystävänikään ole missään nimessä bimbomainen.=)

 
Mukavissa vaatteissa on hyvä olla, olkoonkin, että näyttää jätkämäiseltä. Jos ei viihdy minihameessa ja korkokengissä tällättynä, on rekkakuskilepakko, jos viihtyy, on hu0ra...

Ei ole helppoa, ei...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:55 JonseredLaLoca kirjoitti:
Mukavissa vaatteissa on hyvä olla, olkoonkin, että näyttää jätkämäiseltä. Jos ei viihdy minihameessa ja korkokengissä tällättynä, on rekkakuskilepakko, jos viihtyy, on hu0ra...

Ei ole helppoa, ei...

oikein hyvin sanottu!! B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:46 haloo kirjoitti:
verratkaa Pakarista esim. slaavilaisiin kaunottariin (paitsi voittajaan,se oli lepakon näköinen :laugh: )

Noilla slaavilaisilla kaunottarilla on tapana hyvin äkkiä muuttua varsinaisiksi matameiksi, äkäisiksi ja kuluneen näköisiksi. Kun taas me suomalaiset "jätkät" vanhetaan hitaasti. Johtuneeko siitä että ollaan puoli vuosittain pakkasessa..... ;)
 
Eiköhän tasa-arvon halu ole yksi suurin syy. Varmaan perinnettä löytyy jo ennen sota-aikojakin, kun Suomen karu maaperä ja ilmasto on pakottanut naisetkin työntouhuun. Sota-ajalla taasen naiset joutuivat miesväen puutteen vuoksi tekemään miestenkin työt.

Nyt meillä naisilla ei olisi mikään pakko miesten töitä tehdä, mutta kuka meistä haluaa olla vain miesten elätettävänä ja tehtävänä vain hoitaa lapset ja perinteiset naisten työt. Aika monelle on tärkeää, että osataan myös nurmikon leikkuut ja pienet pintaremontit hoitaa ilman miestäkin.
 
En tiedä jätkämäisestä, mutta Suomessa pukeudutaan musta aika "turvallisesti" ja tasaisesti, tuntuu että ensisijaisesti yritetään olla erottumatta massasta. Ulkomailla ollessani kehtaan mennä vaikka kaupungille kiertelemään vaatteissa, joissa täällä ei oikein uskalla kotipihaa pidemmälle. Paine näyttää valtavirtaan sopivalta on mun mielestä täällä tosi kova.
 
Ja suomalaiset pukeutuvat myös tosi asiallisesti ja siististi, se on tärkeämpää kuin mikään muu. Kun puhuin vaatteista, joissa mielelläni kulkisin täälläkin mutten kehtaa, niin tarkotin lähinnä vanhoja verskoja. Julkisella paikalla pitää olla samalla lailla siistit ja fiksut vaatteet kuin kaikilla muillakin :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:32 vieras kirjoitti:
Kertokaa! Hyvä esimerkki on Hanna Pakarinen....

Hannasta en tiedä, mutta

noin yleensä suomalaiset miehet ovat jätkiä, jotka ovat jätkille hyviä jätkäkavereita. Eli kivoja/hauskoja kavereita.

Miehiä saati sitten herrasmiehiä on aika harvassa. Eli jos nainen on tosinainen, odottaa asiallista kohtelua mieheltä, niin kauan saa odottaa, jos ei säkä käy.

Luonto pyrkii vetämään naista kohti miehiä, ja jätkiin vetoaa toinen jätkä ( = nyk. äijä), joten jätkäroolilla pitää yrittää... :D
 

Yhteistyössä