Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:35 Scarlett-79 kirjoitti:Sehän oli tosi jätkämäinen siinä eilisessä puvussaan!![]()
Kyllä mä tiedän paljon jätkämäisempiä naisia kuin Pakarinen
![]()
Naisellinen = bimbo..?!? Ei kai...Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:41 Lunatic kirjoitti:Mun ystävä ihmetteli perjantaina, miten meillä synkkaa niin hyvin, vaikka mä oon "äijämäinen" ja se on "neitimäinen".![]()
Olen vain oma itseni, en osaa vetää bimboroolia.
En kuitenkaan näytä mieheltä missään nimessä, vaan paljon pahemmalta.Olen nainen isolla ännällä ja nännillä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:43 Hmm kirjoitti:Ai.. ensinhän se oli ihmisten mielestä läski ja naisellisuuden perikuva tisseineen ja ihroineen ja nyt se on sitte jätkämäinenJaa... minusta kyllä aika matami....
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:43 TheSimpsons kirjoitti:\Naisellinen = bimbo..?!? Ei kai...Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:41 Lunatic kirjoitti:Mun ystävä ihmetteli perjantaina, miten meillä synkkaa niin hyvin, vaikka mä oon "äijämäinen" ja se on "neitimäinen".![]()
Olen vain oma itseni, en osaa vetää bimboroolia.
En kuitenkaan näytä mieheltä missään nimessä, vaan paljon pahemmalta.Olen nainen isolla ännällä ja nännillä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:46 haloo kirjoitti:verratkaa Pakarista esim. slaavilaisiin kaunottariin (paitsi voittajaan,se oli lepakon näköinen)
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:55 JonseredLaLoca kirjoitti:Mukavissa vaatteissa on hyvä olla, olkoonkin, että näyttää jätkämäiseltä. Jos ei viihdy minihameessa ja korkokengissä tällättynä, on rekkakuskilepakko, jos viihtyy, on hu0ra...
Ei ole helppoa, ei...
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:46 haloo kirjoitti:verratkaa Pakarista esim. slaavilaisiin kaunottariin (paitsi voittajaan,se oli lepakon näköinen)
Jotenkin näin se taitaa olla yleensä. En kyllä tiedä miten on muissa maissa.Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 18:19 Örppi kirjoitti:Paine näyttää valtavirtaan sopivalta on mun mielestä täällä tosi kova.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:32 vieras kirjoitti:Kertokaa! Hyvä esimerkki on Hanna Pakarinen....