Siis sukulaiseni pitävät meitä suurperheenä kun on 4 lasta.
Nyt on tilanne se että rahallisesti elämä on sellaista kitkuttelua että asiaa helpottaisi todella paljon mun töihin meno.
Mutta pikkuisen kun kerronkin sukulaisille siis tädeille ja mummolle niin ne vain tuumaa ettei tuommosen lapsi lauman kanssa töihin lähdetä, pitää hoitaa kouluikään asti kotona.
Eikö ne todellakaan ymmärrä että ei sitä nykyaikana niin vain eletä yhden palkalla.
Olen laskenut joka euron viimeisen 7v aikana, tosin on ollut sen arvoista kun on saanut nähdä omien lasten kasvun.
Tosin jos saisin valita niin olisin kotona koska kuopus on vasta 11kk mutta on kuitenkin lasten hyvin voinnin kannalta parempi että menen töihin.
sikäli ihmetyttää kun kaikki tietää että ruuat on nousseet, bensan hinta ja tietenkin meillä on asunto ja auto velkaa, ettei ole halua jäädä tähän jauheliha-nakki-kaurapuuro linjalle.
Nyt on tilanne se että rahallisesti elämä on sellaista kitkuttelua että asiaa helpottaisi todella paljon mun töihin meno.
Mutta pikkuisen kun kerronkin sukulaisille siis tädeille ja mummolle niin ne vain tuumaa ettei tuommosen lapsi lauman kanssa töihin lähdetä, pitää hoitaa kouluikään asti kotona.
Eikö ne todellakaan ymmärrä että ei sitä nykyaikana niin vain eletä yhden palkalla.
Olen laskenut joka euron viimeisen 7v aikana, tosin on ollut sen arvoista kun on saanut nähdä omien lasten kasvun.
Tosin jos saisin valita niin olisin kotona koska kuopus on vasta 11kk mutta on kuitenkin lasten hyvin voinnin kannalta parempi että menen töihin.
sikäli ihmetyttää kun kaikki tietää että ruuat on nousseet, bensan hinta ja tietenkin meillä on asunto ja auto velkaa, ettei ole halua jäädä tähän jauheliha-nakki-kaurapuuro linjalle.